Студопедия

КАТЕГОРИИ:

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника



Тестові завдання. В: Відома галерея Флоренції, у якій зберігається одна із найбільших у світі колекцій живопису Італійського Відродження:

Читайте также:
  1. III. Мета, стратегічні напрями та основні завдання Національної стратегії
  2. Варіант власного завдання визначається за таблицею 49.
  3. Варіант власного завдання можна знайти в таблиці 46 .
  4. Виконати тестові завдання
  5. Вимоги до оформлення індивідуального завдання та курсової роботи.
  6. Вказівки до виконання завдання
  7. Вказівки до виконання завдання
  8. Вказівки до виконання завдання
  9. Вказівки до виконання завдання
  10. Вказівки до виконання завдання

 

В: Відома галерея Флоренції, у якій зберігається одна із найбільших у світі колекцій живопису Італійського Відродження:

а) галерея Уффіци;

б) галерея Пітті;

в) галерея Академії;

г) палаццо Руччелаі.

В: Відомий скульптор епохи Кватроченто, який у 1443-53 рр. у Падуї відлив кінну статую кондотьєра Гаттамелани:

а) Донателло;

б) Андреа Вероккіо;

в) Мікеланджело Буонаротті;

г) Челліні.

В: Назва капели-ротанди, збудованої Донато д'Анджело Браманте, композиція якої в плані уявляє собою ряд концентричних кіл:

а) Темп'єтто;

б) капела Донателло;

в) капела Медічі;

г) Санта Кроче.

В: Автор проекту гігантського куполу собору Св. Петра у Ватікані:

а) Мікеланджело Буонаротті;

б) Стефано Мадерно;

в) Браманте;

г) Джакомо делла Порта.

В: Фігури-алегорії, зведені Мікеланджело, які охороняють в саркофаг Джуліано Медічі у Новий Санкристорії при церкві Сан Лоренцо (м. Флоренція):

а) День і Ніч;

б) Вечір і Ранок;

в) Мадонна з Ангелами;

г) Мудрість і Спокій.

В: Вид перспективи, яка розрахована на фіксовану точку зору і передбачає єдину «точку сходу» на лінії горизонту:

а) лінійна;

б) зворотня;

в) повітряна;

г) розсіяна.

В: Придворний архітектор папи Юлія ІІ, якому належить ідея поєднання різних палацових комплексів Ватикану в єдиний композиційний ансамбль за допомогою споруд-коридорів:

а) Донато Браманте;

б) Леон Баттіста Альберті;

в) Арнольфо ді Камбіо;

г) Ніколло Пізано.

В: Стилістичні особливості міського палаццо епохи Відродження:

а) рустовка, спорені вікна, внутрішній «дворик» з аркадою;

б) відродження античного ордеру, застосування периптеру;

в) застосування стрільчастих арок, округлих вікон з вітражами;

г) масивність стін, маленькі округлі вікна.

В: Одна із шедевральних скульптурних композицій Мікеланджело Буонаротті, яка зараз перебуває у Соборі Св. Петра (Ватикан):

а) «П'єта»;

б) «Давід»;

в) «Моїсей»;

г) «Брут».

В: Скульптурна композиція із бронзи із віртуозно декорованим постаментом Бенвенуто Челліні, яка прикрашає Лоджію Ланці (м. Флоренція):

а) «Персей»;

б) «Давід»;

в) «Розіп'яття Христа»;

г) «Викрадення сабінянок».

В: Автором розписів на плафоні та фресці «Страшний Суд» Сікстинської капели є:



а) Мікеланджело Буоноротті;

б) Рафаель Санті;

в) Сандро Боттічеллі;

г) Козімо Росселі.

В: Всесвітньо відомий музей, у якому зберігається одна із найбільш чарівних картин Леонардо да Вінчі – «Мона Ліза» («Джоконда»):

а) Лувр (м. Париж);

б) Дрезденська галерея (м. Флоренція);

в) галерея Уффіці (м. Флоренція);

г) музей Прадо (Мадрид).

В: Хто є автором полотна «Мадонна Літта»:

а) Леонардо да Вінчі;

б) Рафаель Санті;

в) Тіціан Вечелліо;

г) Кореджо.

В: Назвіть автора монументального розпису в церкві Санта-Марія делла Граціе в Мілані «Тайна Вечеря»:

а) Леонардо да Вінчі;

б) Рафаель Санті;

в) Мікеланджело Буонарроті;

г) Тіціан Вечелліо.

В: В якій із чотирьох фресок Стаці делла Сеньятура Рафаель Санті зобразив всесвітньо відомих Платона, Аристотеля, Піфагора, Евкліда, Геракліда, Ефесського, Сократа, Діогена, Епікура, Архімеда та інших світочів вченого світу:

а) «Афінська школа» (присвячена філософії);

б) «Диспут» (присвячена богослов'ю);

в) «Парнас» (присвячена поезії);

г) «Мудрість. Поміркованість. Сила» (присвячена правосуддю).

В: В якому музеї зберігається всесвітньо відоме полотно Рафаеля Санті «Сікстинська Мадонна»:



а) Дрезденській картинній галереї (Німеччина);

б) Луврі (Париж, Франція);

в) Віденському музеї мистецтв (Австрія);

г) Лондонській картинній галереї (Велика Британія).

В: У Венеції період Чінквіченто охопив:

а) усе ХVІ ст.;

б) першу третину ХVІ ст.;

в) кінець ХV ст. – поч. ХVІ ст.;

г) ХV ст.

В: Хто із майстрів венеціанського Відродження створив полотно «Венера Урбінська»:

а) Тіціан Вечелліо;

б) Джорджоне;

в) Паоло Веронезе;

г) Якопо Тінторетто.

В: Представник німецького Північного Відродження, автор всесвітньо відомого диптиху «Адам» і «Ева»:

а) Альбрехт Дюрер;

б) Лукас Кранах;

в) Матіас Грюневальд;

г) Ян ван Ейк.

 

Тема 3. Архітектура Італійського бароко. Творчість К.Мадерни, Л.Берніні, Ф.Бороміні (2 год.)

МЕТА: Ознайомити студентів з великим стилем: «Барокко», що виник в Італії . Розповісти про особливості стилю в архітектурі та їх представниках. Зробити аналіз декількох робіт художників, що працюють у цих напрямках.

Література:

1. Алексеева Т.В., Алпатов М.В. Малая история искуств. – М., 1987.

2. Воскобойников В.Н. История мировой и отечественной культуры. – М., 1996.

3. Гнедич П.П. История искусств. – М., 2002.

4. Дмитриева Н.А. Краткая история искусств. Кн. 1. – М., 1996.

5. Доброклонский М.В., Чубова А.П. История искусства зарубежних стран. – М., 1973.

6. Ильина Т.В. История искусств. Западноевропейское искусство. – М., 1993.

7.Популярная художественная энциклопедия. – М., 1986.

8. Сапронов П.А. Курс лекций по теории и истории культуры. – М., 2001.

9. Великие художники. – К.: Иглмосс Юкрейн, № Караваджо. – 2006.

9. Великие художники. – К.: Иглмосс Юкрейн, № Лоренцо Берніні. – 2006

ПЛАН

1. Історичні передумови розвитку італійської архітектури у XVII ст.

2. Основні типи споруд цього періоду.

3. Творчість Карло Мадерни (1556-1629) - представника раннього римського бароко.

4. Період розквіту римського бароко та його найкращі представники -Берніні, Борроміні, Кортона, Райнальді.

5.Архітектура пізнього римського бароко. Карло Фонтана і його проекти міських ансамблів.

6. Італійська архітектура XVII ст. поза Римом. Венеція, Турін, Генуя

ОСНОВНИЙ ЗМІСТ ЛЕКЦІЇ

Присвячено лекцію одному із найцікавіших часів в історії людства - епосі абсолютизму і ранніх буржуазних революцій. Різне бачення світу в різних країнах не могло не породити абсолютно різні напрямки в мистецтві. Так у Франції, країні абсолютної монархії міг з'явитися і досягти вершин стиль «класицизм», а в Італії стиль «барокко». У лекції дається характеристика стилю бароко, приводяться докази їхньої суті на прикладі творчості великих художників Італії Борроміні, Берніні, Мадерни ін.


Дата добавления: 2015-02-09; просмотров: 51; Нарушение авторских прав


<== предыдущая лекция | следующая лекция ==>
Матеріали до теми (лекції) 1. «Північне» Відродження | Классицизм. Возрождение традиций античной классики, предпринятое мастерами Ренессанса, было продолжено художниками
lektsii.com - Лекции.Ком - 2014-2017 год. (0.014 сек.) Главная страница Случайная страница Контакты