Студопедия

КАТЕГОРИИ:

АстрономияБиологияГеографияДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника


Інформатика




1. Історичний огляд розвитку обчислювальної техніки.

2. Поняття про інформацію. Властивості інформації.

3. Означення алгоритму та його основні властивості (дискретність, масовість, результативність, скінченність).

4. Основні структури алгоритмів (послідовність, вибір, повторення).

5. Основні етапи розробки програм (редагування, трансляція, компонування).

6. Оператори введення та виведення мови Quick Basic.

7. Блоки даних в програмах мовою Quick Basic, оператори Read-Data та їх використання.

8. Підпрограми в програмах мовою Quick Basic, приклади.

9. Текстові та графічні режими Quick Basic.

10. Мова графічного виводу Draw.

11. Файли даних та їх режими використання мовою Quick Basic.

12. Загальна структура програми мовою Turbo Pascal.

13. Оператор множинного вибору case-of.

14. Процедури і функції мови Turbo Pascal.

15. Методи сортування масивів (метод вставки, метод обміну, бульбашковий метод).

16. Метод прямого, та бінарного пошуку в масивах.

17. Тип даних “запис”(record) та оператор приєднання with.

18. Тип даних „множина” (set). Операції з множинами.

19. Структура модулів мови Turbo Pascal.

20. Система бібліотечних модулів мови Turbo Pascal.

21. Ініціалізація та управління графічним режимом.

22. Типи файлів мови Turbo Pascal. Ініціалізація, відкриття та закриття файлів.

23. Базові поняття об’єктно-орієнтовного програмування.

24. Інкапсуляція в об’єктно-орієнтовному програмуванні.

25. Наслідування даних і методів в об’єктах.

26. Поліморфізм в об’єктно-орієнтовному програмуванні.

27. Загальна характеристика середовища Delphi 2005.

28. Події в Delphi та їх зв’язок із об’єктами.

29. Робота із графікою в середовищі Delphi 2005. Компоненти Form та Image. Властивість Canvas.

30. Процедури для роботи з файлами мови Object Pascal

Типові задачі

1. Скласти програму алгоритмічною мовою Turbo Pascal для обчислення значення функції в залежності від значень аргументу:

2. Скласти наступну програму алгоритмічною мовою Turbo Pascal. Визначити, чи є серед перших трьох цифр з дробової частини заданого додатного дійсного числа цифра 0.

3. Скласти наступну програму алгоритмічною мовою Turbo Pascal. За номером y (y>0) деякого року визначити с – номер його сторіччя.

4. Скласти наступну програму алгоритмічною мовою Quick Basic. Якщо рівняння має дійсні корені, то змінним х1 та х2 надати значення коренів, а якщо ні – надати їм нульових значень.

5. Скласти наступну програму алгоритмічною мовою Quick Basic. Дано натуральне число n. Обчислити .

6. Скласти наступну програму алгоритмічною мовою Quick Basic. Значення змінних a,b та c змінити місцями так, щоб виконувалася умова .

7. Скласти наступну програму алгоритмічною мовою Quick Basic. Обчислити довжину кола, площу круга і об’єм кулі одного і того ж заданого радіуса.

8. Скласти наступну програму алгоритмічною мовою Quick Basic. Якщо значення змінної w не дорівнює 0 і при цьому котангенс від w менше ніж 0.5, то змінити знак у w, а якщо w=0, то w надати значення 1.

9. Скласти наступну програму алгоритмічною мовою Quick Basic. За координатами трьох вершин деякого трикутника і куту (в градусах) між ними знайти довжину третьої сторони і площу цього трикутника.

10. Скласти наступну програму алгоритмічною мовою Quick Basic. Дано число x. Написати в зростаючому порядку числа .

11. Скласти наступну програму алгоритмічною мовою Turbo Pascal. Знайти добуток цифр заданого чотирьохзначного числа.

12. Скласти наступну програму алгоритмічною мовою Turbo Pascal. Визначити число, одержане виписуванням у зворотньому порядку цифр заданого тризначного числа.

13. Скласти наступну програму алгоритмічною мовою Quick Basic. Дані числа a,b,c. Якщо неможливо побудувати трикутник із такими сторонами, то надрукувати 0, інакше надрукувати 3, 2 або 1 в залежності від того, чи правильний цей трикутник, чи рівнобедрений, чи якийсь інший.

14. Скласти наступну програму алгоритмічною мовою Turbo Pascal у числовій послідовності введений з файлу визначити середнє значення; суму від’ємних чисел, кількість нулів, вивести числову послідовність відсортовану за зростання на екран.

15. Скласти наступну програму алгоритмічною мовою Quick Basic. Якщо сума трьох попарно різних дійсних чисел x,y,z менша за одиницю, то найменше з цих трьох чисел замінити півсумою двох інших; в іншому випадку замінити менше з x і y півсумою двох значень, що залишилися.

16. Скласти наступну програму алгоритмічною мовою Turbo Pascal. У числовій послідовності, яка містить число n, визначити скільки від’ємних чисел слідує за n.

17. Скласти наступну програму алгоритмічною мовою Turbo Pascal. Визначити, чи дорівнює сума двох перших цифр заданого чотирьохзначного числа сумі двох його останніх цифр.

18. Скласти наступну програму алгоритмічною мовою Quick Basic. У числовій послідовності введених з клавіатури чисел визначити кількість додатних і парних додатних чисел.

19. Скласти наступну програму алгоритмічною мовою Quick Basic. Дані дійсні числа x і y. Менше з двох чисел замінити їх півсумою, а більше – їх подвоєним добутком.

20. Скласти наступну програму алгоритмічною мовою Quick Basic. Дано три довільних числа. Визначити, чи можна побудувати трикутник з такими довжинами сторін.

 


Поделиться:

Дата добавления: 2015-09-15; просмотров: 73; Мы поможем в написании вашей работы!; Нарушение авторских прав





lektsii.com - Лекции.Ком - 2014-2024 год. (0.007 сек.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав
Главная страница Случайная страница Контакты