КАТЕГОРИИ:
АстрономияБиологияГеографияДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника
|
Зафарбування методом ФонгаФонг запропонував замість інтерполяції интенсивностей зробити інтерполяцію вектора нормалі до поверхні на сканирующей рядку. Цей метод вимагає більших обчислювальних витрат, оскільки формули інтерполяції (11.6)-(11.7) застосовуються до трьох компонентів вектора нормалі, але зате дає кращу апроксимацію кривизни поверхні. Тому дзеркальні властивості поверхні відтворюються набагато краще. Нормалі до поверхні у вершинах багатогранника обчислюються так само, як і в методі Гуро. А потім виконується билинейная інтерполяція в сполученні з порядковим скануванням. Після побудови вектора нормалі в черговій крапці обчислюється інтенсивність. Рис. 11.6. Три способи зафарбовування Цей метод дозволяє усунути ряд недоліків методу Гуро, але не все. Зокрема, ефект смуг Маху в окремих випадках у методі Фонга буває навіть сильніше, хоча в переважній більшості випадків апроксимація Фонга дає кращі результати. На мал. 11.6 наведені результати зафарбовування поверхні обертання, аппроксимированной багатогранником, що складений із трикутних граней: a) - плоске зафарбовування, b) - зафарбовування по методу Гуро, c) - зафарбовування по методу Фонга. Перший з варіантів дає зображення ребристої поверхні з дуже контрастними переходами від однієї грані до іншої. Друга модель дає більше гладке зображення, але в районі відблисків чітко спостерігаються лінії ребер, хоча й згладжені. Третій варіант вийшов найбільш гладкі, дзеркальні відблиски мають досить реалістичну форму.
|