Студопедия

КАТЕГОРИИ:

АстрономияБиологияГеографияДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника


Області застосування мультимедіа




Більшість користувачів персональних комп’ютерів починають освоєння мультимедіа з ігор, але цією областю багаточисельні можливості її використання не вичерпуються. В даний час значна частина освітніх, розважальних, інформаційно-довідникових програм може бути віднесена до категорії мультимедіа. В дусі мультимедіа створюються і малотиражна продукція рекламно-інформаційного характеру – каталоги, довідники, презентації.

Все більш швидкі комп’ютери і швидке збільшення кількості мультимедіа-програми можуть назавжди змінити шлях, яким люди отримують інформацію. Здатність комп’ютера миттєво знаходити потрібну інформацію у величезній масі даних завжди була одним з найважливіших його застосувань. Оскільки відео та звукове супроводження можуть бути збережені разом з текстом на одному компакт-диску, то став можливим новий шлях отримання знань. Використовуючи гіперпосилання (hiperlinks) – програмний метод, за допомогою якого пов’язані терміни, статті, зображення та звуки пов’язуються разом, - можна представити матеріали таким чином, щоби користувачі могли продивлятись його типово людським способом – за асоціацією. Енциклопедії, альманахи, збірки довідників, діалогові ігри, що використовують відзнятий відеоматеріал, освітні програми і навіть кінофільми із супроводжуючим сценарієм, біографіями акторів, зауваженнями режисера та оглядами роблять мультимедіа однією з найбільш захоплюючих і творчих областей комп’ютерного світу.

 

1. Ігри

Споживацькою сферою застосування мультимедіа в першу чергу були інтерактивні ігри.

Завдяки останнім досягненням в технології мультимедіа, сучасні ігри розповсюджуються все

ширше. Більшість з них використовують новітні досягнення в області відеооцифровки,

забезпечують занурення в тривимірний віртуальний світ і захоплюють своїх користувачів

складною анімацією і звуковим супроводженням.

Навіть корпоративні клієнти використовують заказані ігри для навчання. Одним з

прикладів є гра із створенням команди, в якій гравці вибирають напрямок дій і за відповіді

нагороджуються очками. Неправильні відповіді відсутні, але гравці можуть бачити наслідки

своїх рішень і самостійно визначити, чи є ці наслідки бажаними.

 

2. Інтерактивне навчання

Інтерактивне навчання є чудовим застосуванням мультимедіа. Багато компаній шукає

більш ефективні способи розповсюдження учбових матеріалів та економічно більш вигідні

альтернативи традиційним методом навчання. Сучасні навчаючі програми пропонують

користувачу дуже багато варіантів індивідуальної настройки, тобто студент, що освоює

навчальний матеріал, сам встановлює швидкість вивчення, об’єм матеріалу та ступінь його

складності.

Багаточисельні дослідження підтверджують успіх системи навчання з використанням

комп’ютерів. Економія часу, необхідного для вивчення конкретного матеріалу, в середньому

складає 30%, а набуті значення в пам’яті значно довше. Якщо матеріал сприймається тільки

на слух, в пам’яті лишається тільки його чверть; якщо матеріал сприймається візуально, то

частина матеріалу, що лишається в пам’яті, підвищується до третини; при комбінованому

впливі (через зір та слух) частина засвоєного матеріалу досягає половини; якщо ж студент

буде приймати активну участь в процесі навчання, наприклад, за допомогою інтерактивних

навчаючих програм типу аплікацій мультимедіа. Та частина засвоєного матеріалу може

скласти 75%.

Інтерактивне навчання надає також можливість для онлайнового тестування (online testing)

та негайної корекції. Процедури тестування можуть бути розроблені таким чино, щоби

оволодіння матеріалом попередніх розділів було необхідною умовою переходу студенти

могли бачити такого способу навчання:

 

Основні переваги такого способу навчання:

§ краще та більш глибоке розуміння навчального матеріалу,

§ мотивація студента на контакт з новою областю знань,

§ значне скорочення часу навчання,

§ краще запам’ятовування матеріалу,

§ зменшення витрат на виробниче навчання та підвищення кваліфікації.

Існує дуже багато CDROM для найрізноманітніших сфер знань, для дітей та дорослих. І їх

ринок постійно зростає.

 

3. Інформаційні кіоски

Інформаційні кіоски використовуються для інтерактивного надання інформації в різних областях. В готелях кіоски використовуються для надання інформації про ресторани, популярні місця та готельні служби. В аеропортах інформаційні кіоски можуть використовуватись для забезпечення інформацією про місто, готелі, транспорт, ресторани, резервування місць на літаках, та іншої інформації, що може знадобитись подорожуючому. Банки використовують кіоски для надання клієнтам можливості справлятись з їх власними банківськими операціями, такими як знаття грошей з рахунків, переводи і виплати процентів.

При зйомках фільму Джеймса Камерона “Титанік” постановникам був необхідний швидкий доступ до реквізиту, особливо при повторних зйомках окремих сцен. Однак облік костюмів та декорацій перетворювався у важке випробування, оскільки реквізит був розкиданий по усьому Лос-Анджелесу (на студії, на складах, в дирекції кінокомпаній). В результаті з’явилась система обліку постановчого реквізиту, що дозволяла знаходити потрібні матеріали шляхом візуального перегляду високоякісних цифрових зображень, розташованих в мережі Internet. Зображеннями міг скористатися кожний, хто мав доступ до внутрішньої мережі кіностудії. Система виявилась настільки ефективно, що тепер її застосовують під час зйомок інших фільмів.

Більшість кіосків використовують сенсорні екрани замість миші або світлового пера завдяки простоти їх використання та довговічності. Люди, які шарахаються від миші або клавіатури, можуть виявитись менш упередженими по відношенню до сенсорного екрану.

 

4. Автоматизовані засоби стимулювання продаж

З появою портативних комп’ютерів, а тепер і портативних мультимедіа-комп’ютерів, автоматизовані засоби стимулювання продаж стали реальністю. До них відносяться: електронні інтерактивні каталоги, обробка форм, презентації, демонстраційні матеріали і брошури.

Тепер торгові представники можуть возити з собою CDROM із всією інформацією про свою корпорацією. Спеціальні та технічні документи, бланки та презентації є доступними по місцю розташування споживача.

 

5. Демонстраційні диски та електронні брошури

Демонстраційні диски дозволяють представити продукт фірми споживачам дешевим, ефективним і вражаючим способом. Їх можна розсилати поштою потенціальним споживачам для того, щоби стимулювати їх інтерес до продукції або послуг фірми.

Демонстраційні диски можуть містити звук, анімацію, графіку і текст. Оскільки вони є інтерактивними, то можуть виявитись досить вражаючими і захоплюючими.

Електронна брошура є наступним кроком. Вона дає більше докладної інформації про корпорацію, її структуру та підрозділи, про продукти, споживачів і підтримку, у порівнянні з паперовою брошурою.

 

6. Інтерактивні презентації

Інтерактивні презентації можуть бути проведені з великим розмахом, коштуючи досить дешево. Велика кількість різних програм (Microsoft PowerPoint, Macromedia’s Action! та ін.) дозволяє використовувати звук, анімацію, спеціальне оцифроване відео, фони і кліпи в захоплюючій мультимедіа-перзинтації.

Можна використовувати анімації, що показують продук з довільної точки зору, продемонструвати цілі компанії. Клієнти можуть вибирати інформацію за своїм бажанням, або автор може надати їм те, що вважає потрібним. При такій різноманітності продавців скоріше залучать і утримують увагу потенціальних покупців.

 

7. Використання Internet

Все більше компаній використовують Internet в своїй практичній діяльності. Розробка презентацій для Internet і підключення різноманітних організацій до Internet є новим видом послуг, що набуває все більшу популярність.

 

 



Поделиться:

Дата добавления: 2014-12-23; просмотров: 138; Мы поможем в написании вашей работы!; Нарушение авторских прав





lektsii.com - Лекции.Ком - 2014-2024 год. (0.006 сек.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав
Главная страница Случайная страница Контакты