Студопедия

КАТЕГОРИИ:

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника



Створення тонально-кольорового проекту




Читайте также:
  1. Mkdir - створення каталогу
  2. Бюджет проекту
  3. Виникнення задуму і проекту.
  4. Економічне обґрунтування роботи зі створення автоматизованого робочого місця
  5. Етапи створення акціонерного товариства
  6. ЗАВДАННЯ СТВОРЕННЯ ІС
  7. Задача 6.2. Проектування болтового стику
  8. Задача 6.3. Проектування фрикційного стику на високоміцних болтах
  9. Здание 1 женской гимназии, построенное по проекту
  10. Инвестиционные затраты по проекту организации производства

Зразок

Містерство освіти і науки, молоді та спорту України

ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка»

 

Інститут культури та мистецтв

 

Кафедра образотворчого мистецтва і професійної майстерності

 

Кваліфікаційна робота

Садово-паркова скульптура

“Мрія”

(пояснювальна записка з методикою виконання твору в матеріалі)

 

 

Виконав студент 4 курсу

спеціальності: «Образотворче та

декоративно-прикладне мистецтво»

Іванов Іван Іванович

Луганськ

Зміст

Вступ……………………………………………………………………………….. 3

 

Розділ I. (Назва) ………………………………………………………………….4-7

1.1. (назва підрозділу)……………………………………………………………..4

1.2. (назва підрозділу)……………………………………………………………..6

Розділ II. (Назва)………………………………………………………………..8-11

2.1. (назва підрозділу)……………………………………………………………..8

2.2. (назва підрозділу)…………………………………………………………….11

Висновки…………………………………………………………………………...12

Список літератури………………………………………………………………...13

Додатки ……………………………………………………………………………..14

 

Кількість підрозділів і сторінок у розділах не обов’язково повторювати як у зразку, вони можуть мінятися у залежності зібраного матеріалу.

 

Зразок (не копіювати, а писати по своїй темі !!!)

Вступ

Об’ємна декоративна пластика з кераміки має досить широку сферу застосування в сучасній архітектурі, й ми зустрічаємося із нею повсякчас: у парках і на вулицях, в інтер’єрах громадських і житлових.... ( текст вступу 0,5 - 1 сторінки.).

 

Актуальність кваліфікаційної роботи. У нас час, коли людина більшу частину свого часу проводить в стінах дому або закладу, ті короткі години, в які вона буває на вулицях, площах, у садах, скверах, повинні бути відчуттям краси, психологічного комфорту.

Багаті декоративні можливості кераміки, її міцність, витривалість проти атмосферних впливів усе більше привертають увагу архітекторів та художників, працюючих у галузі “зеленої архітектури”.

Основою роботи було взято казковий образ козака-мрійника і втілено в творчій роботі. Дана робота розрахована на сільський стиль оформлення садів та парків і може бути використана, як для дитячого майданчика так і кафе і їдалень оформлених в сільському стилі.



 

Предмет кваліфікаційної роботи –творчі та технологічні умови створення художнього образу.

 

Об’єкт роботи –технологічний процес створення садово-паркової скульптури “Мрія”.

 

Мета роботи –відчути масштаб та декоративні можливості вибраного матеріалу. Використати їх згідно даної архітектурно-ландшафтної ситуації.

 

Задачі кваліфікаційної роботи:

- збір матеріалу, опрацювати зібраний матеріал, осмислити та моделювати у пластичному матеріалі;

- створити графічний або тонально-кольоровий проект на планшеті;

- виготовити керамічну садово-паркову скульптуру “Мрія” в натуральному розмірі в матеріалі стійких до атмосферного впливу;

- вірно вибрати масштаб та матеріал, використати максимально його декоративні можливості шляхом примінення різних технік декорування та технологічних ефектів при випалюванні.

Хід роботи: (приклад)

1. Пошук теми, образу;

2. збір матеріалу (аналоги, замальовки);

3. створення форескізів: тонально-кольорових та в матеріалі;

4. робота над проектом (планшет);

5. виконання творчої роботи в матеріалі:

- підготовка керамічного матеріалу до роботи;



- формування виробу “від руки” (або інший спосіб);

- декорування виробу по сирому (якщо є така необхідність);

- сушка та випал на утиль;

- декорування поливами, фарбниками, солями металів та інше (якщо є така необхідність);

- политий випал;

- надполивняне декорування (якщо є така необхідність);

- декорований випал (якщо є така необхідність).

Розділ I. (Назва) (кожен розділ починається з нової сторінки)

1.1. (назва підрозділу)

(текст підрозділу)

 

1.2. (назва підрозділу)

(текст підрозділу) і так по всім підрозділам

(не забувайте про посилання на цитату чи джерела: в квадратних дужках пишеться номер джерела зі списку використаної літератури та сторінку через кому. Наприклад [10, 130].

 

Посилань повинно бути не менше 10 на розділ.

 

 

Описувати методику виконання кваліфікаційної роботи слід з урахуванням поставлених Вами задач.

У першому розділі можна описати все, що пов’язано з роботою над проектом (композиція) і поетапність виконання творчої роботи (робота в матеріалі).

Наприклад, якщо ви вибрали тему садово-паркова пластика, а це завдання ускладнюється тим, що вона проектується як елемент архітектурної ситуації – кожен студент самостійно вибирає архітектурне середовище, місце розташування пластики в місті чи парку.

Після вибору реальної архітектурної ситуації студент працює над ескізами можливих варіантів декоративної пластики.

У процесі консультацій викладач затверджує найбільш вдалі ескізи для виконання в матеріалі. В результаті активної творчої роботи шліфується художня ідея, творча концепція. Перший етап проектування завершується виконанням попередніх ескізів. Особливе значення надається образній емоційності та творчій новизні авторському задуму.



На другому етапі конкретизується художній образ і уточнюються деталі з урахуванням декоративних особливостей матеріалу, пластики, кольору, фактури. Результатом є проект із планом, загальним виглядом (перспективою), виконаною за допомогою архітектурної графіки.

Після перегляду попередніх ескізів узгоджується відбір кількох елементів для виконання роботи в матеріалі згідно з проектом.

Студентам рекомендується провести в матеріалі технологічні проби декорування виробів поливами, емалями для вибору кращого кольорового рішення.

Після вибору кращого варіанту твір виконується у натуральну величину або, якщо твір великого розміру, у масштабі.

Слід описати послідовність виконання творчої роботи в матеріалі. Якщо наприклад використовували гіпсові форми, описати технологію виготовлення форми (модель, як вона виготовлялась, та з якого матеріалу, форма: “в розколотку”, багато кускова, чи інше).

Метод формування Вашого виробу “від руки”, зливний чи наливний та інше. Указати товщину стінок виробу.

Описати способи декорування Вашої творчої роботи.

Скільки разів обпалювали свій виріб і при якій температурі. Обов’язково написати яка була усадка при сушці і після випалу.

 

 

Наприклад:

Розділ 1. Технологічний процес створення садово-паркової скульптури “Мрія”

Створення тонально-кольорового проекту

Пошук теми, образу.

Саме на 4 курсі за програмою йде вивчення керамічної садово-паркової пластики. Це найдивовижніший жанр образотворчого мистецтва. Над створенням казкового образу козака-мрійника було зроблено багато замальовок, орієнтуючись на тему своєї кваліфікаційної роботи, розпочато пошуки літератури, з якої черпалась необхідна інформація.

На протязі усієї роботи над образом козака мрійника удосконалювалось зображення, хотілось передати настрій, вдосконалювалися знання з анатомії....

1.2. Виготовлення садово-паркової скульптури “Мрія”

Підготовка керамічного матеріалу до роботи.

Після розгляду основних творів садово-паркової кераміки в нашій країні та за кордоном, аналізу характеру форм, основних прийомів їх художньої виразності і розміщення були зроблені висновки з точки зору технології їх виготовлення. Такі твори в основному виготовляються з кам’яної маси, шамоту, а в окремих випадках – фаянсу та порцеляни. Ці матеріали володіють достатньо високими технічними й художніми характеристиками, необхідними для екстер’єрної кераміки.

Для створення садово-паркової скульптури “Мрія” була застосована шамотна маса у пластичному стані яка готувалася таким чином: ...

 

 

Розділ II. (Назва)

2.1. (назва підрозділу)

(текст підрозділу)

 

2.2. (назва підрозділу)

(текст підрозділу) і так по всім підрозділам

 

(не забувайте про посилання на цитату чи джерела: в квадратних дужках пишеться номер джерела зі списку використаної літератури та сторінку через кому. Наприклад [10, 130].

 

Посилань повинно бути не менше 10 на розділ.

 

У другому розділі описуються матеріали, які Ви застосовували для виготовлення кваліфікаційної роботи. Наприклад, якщо Ви застосовували шамотну масу для виготовлення своєї творчої роботи, то описуєте характеристику шамотної маси, склад, температуру випалу, усадку.

Якщо для декорування виробу застосовували солі металів, поливи та інші керамічні фарбники теж даєте їм характеристику, та описуєте їх особливості.

Якщо відливали гіпсову форму, опишіть усе що знаєте про гіпс.

Можна також написати про інструменти які застосовували Ви для своєї творчої роботи.

При цьому текст пояснювальної записки повинен бути послідовним та повним і перетікати з одного підрозділу до іншого доповнюючи його, наприклад:

Для виконання садово-паркової пластики була застосована шамотна маса (далі йде пояснення, що таке шамот та характеристика).

Після закінчення тексту про шамот, у кінці абзацу пишуть посилання на джерела із списку літератури. наприклад [12, 44].

При декоруванні творчої роботи застосовували солі металів. Описуєте про солі металів. І так далі.

Зразок (не копіювати, а писати по своїй темі!!!)


Дата добавления: 2015-09-13; просмотров: 11; Нарушение авторских прав







lektsii.com - Лекции.Ком - 2014-2022 год. (0.016 сек.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав
Главная страница Случайная страница Контакты