![]() КАТЕГОРИИ:
АстрономияБиологияГеографияДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника
|
Побудова власного класу GQueueВикористовуємо метод реалізації черги за допомогою масиву. Черга буде зберігати покажчики на перший і останній елемент. Перший елемент черги звичайно називається "голова", а останній - "хвіст". Доступ до хвоста, шляхом перебору дозволяє одержати будь-який елемент із черги. Щоб конкретно зрозуміти, як працює черга, розглянемо елементарний приклад з життя: черга в магазині. Ви увійшли в магазин. У цей момент - ви новий елемент черги, уже створений, але не належите черзі. Вибравши товар - підходите до каси. Стаєте в кінець черги. У цей момент ви - хвіст черги. Черга поступово зменшується. За вами стає ще людина. Тепер він хвіст, а ви тепер не крайній. Коли підходить ваша черга розраховуватися на касі - ви голова черги, тому що поперед вас нікого немає. Якщо в цей момент позад вас теж нікого, то ви є й головою й хвостом черги. Ви розрахувалися й покинули чергу. Якщо за вами хтось був, тепер він голова черги. Якщо немає - черга порожня.
Розглянемо приклад створення класу, що реалізує чергу в середовищі Vіsual Studіo 2010. Реалізувати клас Черга можна за допомогою різних базових структур. У прикладі використано три види реалізації: 1. На масивах. 2. На списку. 3. За допомогою організації двунаправленного списку.
Для того, щоб об'єднати всі три способи реалізації в одному проекті використовуємо інтерфейс. Інтерфейс, так само як і клас, створюється за допомогою конструктора, вбудованого в середовище Vіsual Studіo 2010. Рисунок 2.2 - Додавання класу до проекту
Після того, як до проекту був доданий інтерфейс і три класи, що його реалізують, вікно Оглядача виглядає таким чином.
Рисунок 2.3 - Склад проекту
Нижче приводиться лістинг складових проекту.
|