Студопедия

КАТЕГОРИИ:

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника



Таже поем святаго Лазаря, самогласны 5. Творение благочестиваго царя, господина Льва Премудраго. Глас 6.

Читайте также:
  1. III. Претворение в действительность
  2. Аномалия: удовлетворение потребностей за счет ребенка
  3. В субботу вечером на малой вечерне поем стихиры подобны на 4, творение Николая, глас 1.
  4. ВАВИЛОНСКОЕ СТОЛПОТВОРЕНИЕ
  5. ВАВИЛОНСКОЕ СТОЛПОТВОРЕНИЕ. Почему существует так много языков, как и откуда они появились
  6. Веду, священное предание, поведение добродетельных и самоудовлетворение[30] — это объявили четырьмя очевидными источниками дхармы» (Законы Ману, 2.12).
  7. ВТОРОЕ ТВОРЕНИЕ: ЖИВОЙ ДУХ; ОСВОБОЖДЕНИЕ ПЕРВОГО ЧЕЛОВЕКА
  8. Глава 28. «ЧЕСТНОСТЬ» ГОСПОДИНА ДЕ РИВАРОЛЯ
  9. Глава 8 ВАВИЛОНСКОЕ СТОЛПОТВОРЕНИЕ
  10. Глава I. ВЛАДЕНИЯ ГОСПОДИНА ДЕ ЛАТУР Д'АЗИРА

Го́споди, Ла́зарев хотя́ гроб ви́дети, / во́лею хотя́й во гроб всели́тися вопроша́л еси́: / где положи́сте его́? / Уве́дев же, е́же не неве́дал еси́, / и возглаша́л, его́же люби́л еси́: / Ла́заре гряди́ вон. / И послу́ша бездыха́нный, / дыха́ние даю́щаго ему́, / Тебе́, Спа́са душа́м на́шим. [Дважды.]

Го́споди, на гроб четвероднев́наго прише́л еси́ Ла́заря, / и над гро́бом сле́зы пролия́в, / мертвеца́ четверодне́вна возста́вил еси́, кла́се живота́. / Те́мже смерть свя́зана бысть гла́сом: / пелены́ разреши́шася рука́ми. / Тогда́ ра́дости испо́лнися мно́жество учени́к, / и еди́но от всех служа́шеся согла́сие: / благослове́н еси́ Спа́се, поми́луй нас. [Дважды.]

Го́споди, глас Твой разруши́ а́дово ца́рствие, / и сло́во вла́сти Твоея́ возста́ви из гро́ба четверодне́внаго, / и бысть Ла́зарь пакибытия́ проображе́ние спаси́тельное. / Вся возмо́жна Тебе́, Влады́ко всех Царю́, / да́руй рабо́м Твои́м очище́ние, и ве́лию ми́лость. [Единожды.]

Го́споди, уве́рити хотя́ / ученико́м Твои́м из ме́ртвых Твое́ Воскресе́ние, / на гроб Ла́зарев прише́л еси́, / и возгласи́вшу Ти сего́, ад плени́ся, / и отпусти́ четверодне́вна, вопию́ща Тебе́: / благослове́нный Го́споди, сла́ва Тебе́. [Единожды.]

Го́споди, пое́мь ученики́ Твоя́, / в Вифа́нию прише́л еси́, / да возста́виши Ла́заря, / и прослези́вся над ним зако́ном естества́ челове́ча, / я́ко Бог того́ четверодне́вна воздви́гл еси́, / и вопия́ше Ти, Спа́се: / благослове́нный Го́споди, сла́ва Тебе́. [Единожды.]

Слава, глас 8: Предста́в гро́бу Ла́зареву Спа́се наш, / и возгласи́в ме́ртваго, я́ко от сна воскреси́л еси́: / оттрясе́ тле́ние нетле́ния ма́нием, / и изы́де сло́вом, свя́занный укро́йми. / Вся мо́жеши, вся Тебе́ рабо́тают, Человеколю́бче, / вся повину́ются Ти, Спа́се наш, сла́ва Тебе́.



И ныне, глас тойже: Душеполе́зную соверши́вше Четыредеся́тницу, возопии́м: / ра́дуйся гра́де Вифа́ние, оте́чество Ла́зарево. / Ра́дуйтеся Ма́рфа и Мари́а, того́ сестры́, / зау́тра бо Христо́с прихо́дит, / оживи́ти глаго́лом уме́ршаго бра́та. / Его́же глас услы́шав, го́рький и несы́тый ад, / стра́хом вострепета́в, и вельми́ возстена́в, / отпу́стит Ла́заря укро́йми обя́зана. / Его́же чудеси́ собо́р евре́йский удиви́вся, / с ва́ием и ве́твьми Того́ сря́щут, / и явя́тся похваля́ющии де́ти, / Ему́же зави́дят отцы́. / Благослове́н гряды́й во и́мя Госпо́дне Царь Изра́илев.



Вход. Све́те ти́хий:

Прокимен, псалом 123, глас 6:

По́мощь на́ша во и́мя Го́спода, / сотво́ршаго не́бо и зе́млю. Стих: Я́ко а́ще не Госпо́дь бы был в нас, да рече́т у́бо Изра́иль.

Бытия чтение.
[Глава 49, ст. 33, глава 50, ст. 1 – 26.]

Преста́ Иа́ков завеща́я сыно́м свои́м: и возложи́в Иа́ков но́зе свои́ на одр, у́мре, и приложи́ся к лю́дем свои́м. И припа́д Ио́сиф на лице́ отца́ своего́, пла́кася [го́рько] о нем, и облобыза́ его́. И повеле́ Ио́сиф рабо́м свои́м погреба́телем погребсти́ отца́ своего́: и погребо́ша погреба́тели Изра́иля. И испо́лнишася ему́ четы́редесять дней, та́ко бо исчисля́ются дни́е погребе́ния: и пла́кася его́ Еги́пет се́дмьдесят дней. Егда́ же преидо́ша дни́е пла́ча, глаго́ла Ио́сиф к вельмо́жам фарао́новым, глаголя: а́ще обрето́х благода́ть пред ва́ми, рцы́те о мне во у́ши фарао́ну, глаго́люще: оте́ц мой закля́ мя пре́жде сконча́ния [своего́], глаго́ля: во гро́бе, его́же ископа́х себе́ в земли́ Ханаа́ни, та́мо мя погреби́ ны́не у́бо возше́д погребу́ отца́ моего́, и возвращу́ся. И реко́ша фарао́ну по словеси́ Ио́сифову. И рече́ фарао́н к Ио́сифу: взы́ди, погреби́ отца́ твоего́, я́коже закля́ тя. И взы́де Ио́сиф погребсти́ отца́ своего́: и совзыдо́ша с ним вси раби́ фарао́ни, и старе́йшины до́му его́, и вси старе́йшины земли́ Еги́петския. И весь дом Ио́сифов, и бра́тия его́, и весь дом отца́ его́, и сро́дницы его́: о́вцы же и волы́ оста́виша в земли́ Гесе́м. И совзыдо́ша с ним и колесни́цы и ко́нницы, и бысть полк вели́к зело́. И приидо́ша на гумно́ Ата́дово, е́же есть об он пол Иорда́на, и рыда́ша его́ рыда́нием ве́лиим и кре́пким зело́: и сотвори́ плачь отцу́ своему́ седмь дней. И ви́деша жи́тели земли́ Ханаа́нския плач на гумне́ Ата́дове, и ре́ша: плач вели́к сей есть еги́птяном: сего́ ра́ди нарече́ся и́мя ме́сту тому́, Плачь Еги́петск, е́же есть об он пол Иорда́на. И сотвори́ша ему́ та́ко сы́нове его́, я́коже запове́да им. И взя́ша его́ сы́нове его́, в зе́млю Ханаа́ню: и погребо́ша его́ в пеще́ре сугу́бей, ю́же стяжа́ Авраа́м, пеще́ру в стяжа́ние гро́ба от Ефро́на Хетте́анина, пря́мо Мамври́и. И возврати́ся Ио́сиф во Еги́пет, сам и бра́тия его́, и вси совозше́дшии погребсти́ отца́ его́. Ви́девше же бра́тия Ио́сифовы, я́ко у́мре оте́ц их, ре́ша: да не когда́ воспомяне́т зло́бу на́шу Ио́сиф, и воздая́нием возда́ст нам за вся зла́я, я́же показа́хом ему́. И прише́дше ко Ио́сифу, реко́ша: оте́ц твой закля́ пре́жде кончи́ны своея́, глаго́ля: Та́ко рцы́те Ио́сифу: оста́ви им непра́вду и грех их, я́ко лука́вая тебе́ показа́ша, и ны́не приими́ непра́вду рабо́в Бо́га отца́ твоего́. И пла́кася Ио́сиф, глаго́лющим им к нему́. И прише́дше к нему́ реко́ша: се мы тебе́ раби́. И рече́ к ним Ио́сиф: не бо́йтеся, Бо́жий бо есмь аз. Вы совеща́сте на мя зла́я, Бог же совеща́ о мне во блага́я, дабы́ бы́ло я́коже днесь, и препита́лися бы лю́дие мно́зи. И рече́ им: не бо́йтеся, аз препита́ю вас, и до́мы ва́ши. И уте́ши их, и глаго́ла им по се́рдцу их. И всели́ся Ио́сиф во Еги́пте сам и бра́тия его́, и весь дом отца́ его́: и поживе́ Ио́сиф лет сто де́сять. И ви́де Ио́сиф Ефре́мли де́ти до тре́тияго ро́да: и сы́нове Махи́ра сы́на Манасси́ина роди́шася при бе́дрех Ио́сифовых. И рече́ Ио́сиф бра́тии свое́й, глаго́ля: аз умира́ю, посеще́нием же посети́т вас Бог, и изведе́т вас от земли́ сея́ в зе́млю, о не́йже кля́тся Бог отце́м на́шим, Авраа́му, Исаа́ку, и Иа́кову. И закля́ Ио́сиф сы́ны Изра́илевы, глаго́ля: в посеще́нии, и́мже посети́т вас Бог, совознеси́те и ко́сти моя́ отсю́ду с ва́ми. И сконча́ся Ио́сиф сый лет ста десяти́, и погребо́ша его́, и положи́ша в ра́це во Еги́пте.

Прокимен, псалом 124, глас 4:

Наде́ющиися на Го́спода, я́ко гора́ Сио́н / не подви́жится во век. Стих: Я́ко не оста́вит Госпо́дь жезла́ гре́шных на жре́бий пра́ведных.

Притчей чтение.
[Глава 31, ст. 8 – 32.]

Сы́не, отверза́й уста́ твоя́ сло́ву Бо́жию, и суди́ вся здра́во. Отверза́й уста́ твоя́, и суди́ пра́ведно, разсужда́й же убо́га и не́мощна. Жену́ до́блю кто обря́щет, дража́йши есть ка́мения многоце́ннаго такова́я. Дерза́ет на ню се́рдце му́жа ея́: такова́я до́брых коры́стей не лиши́тся. Де́лает бо му́жу своему́ блага́я во все житие́. Обре́тши во́лну и лен, сотвори́ благопотре́бное рука́ма свои́ма. Бысть я́ко кора́бль ку́плю де́ющий, издале́ча собира́ет себе́ бога́тство. И востае́т из но́щи, и даде́ бра́шна до́му, и дела́ рабы́ням. Узре́вши село́ купи́: от плодо́в же рук свои́х насади́ стяжа́ние. Препоя́савши кре́пко чре́сла своя́, утверди́т мы́шцы своя́ на де́ло. И вкуси́, я́ко добро́ есть де́лати, и не угаса́ет свети́льник ея́ всю нощь. Ла́кти своя́ простира́ет на поле́зная, ру́це же свои́ утвержда́ет на вретено́. И ру́це свои́ отверза́ет убо́гому, длань же простре́ ни́щу. Не пече́тся о су́щих в дому́ муж ея́, егда́ где заме́длит: вси бо у нея́ оде́яни суть. Сугу́ба одея́ния сотвори́ му́жу своему́, от виссо́на же и порфи́ры себе́ одея́ния. Сла́вен быва́ет во врате́х муж ея́, внегда́ а́ще ся́дет в со́нмищи со старе́йшины жи́тельми земли́. Плащани́цы сотвори́, и продаде́ финики́аном, опоя́сания же ханане́ом. Уста́ своя́ отве́рзе внима́тельно и зако́нно, и чин запове́да язы́ку своему́. Кре́постию и ле́потою облече́ся, и возвесели́ся во дни после́дния. Те́сны стези́ до́му ея́: бра́шна же ле́ностнаго не яде́. Уста́ своя́ отве́рзе му́дро и зако́нно. Ми́лостыня же ея́ возста́ви ча́да ея́, и обогати́шася: и муж ея́ похвали́ ю. Мно́ги дще́ри стяжа́ша бога́тство, мно́ги сотвори́ша си́лу: ты же предуспе́ла и превознесла́ся еси́ над все́ми. Ло́жнаго угожде́ния, и су́етныя добро́ты же́нския несть в тебе́: жена́ бо разу́мная благослове́на есть. Страх же Госпо́день сия́ да хвали́т. Дади́те ей от плодо́в усте́н ея́, и да хвали́мь бу́дет во врате́х муж ея́.

И прочее последование Преждеосвященных яко обычно.

Ведомо буди, яко от днесь ниже мученичен, ниже Богородичен, ниже Осмогласник поется, даже до субботы святаго Фомы.

 


Дата добавления: 2015-09-15; просмотров: 6; Нарушение авторских прав


<== предыдущая лекция | следующая лекция ==>
Песнь 4. Ирмос: Услы́шах, Го́споди, / смотре́ния Твоего́ та́инство, / разуме́х дела́ Твоя́ / и просла́вих Твое́ | Песнь 7. Ирмос: Су́щим в пещи́ отроко́м Твои́м, Спа́се, / не прикосну́ся, ниже́ стужи́ огнь
lektsii.com - Лекции.Ком - 2014-2020 год. (0.011 сек.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав
Главная страница Случайная страница Контакты