Студопедия

КАТЕГОРИИ:

АстрономияБиологияГеографияДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника


Ключові слова




Ключові слова — це зарезервовані ідентифікатори, які мають спеціальне значення для компілятора.

Список ключових слів C++

 

asm else new this
auto enum operator throw
bool explicit private true
break export protected try
case extern public typedef
catch false register typeid
char float reinterpret_cast typename
class for return union
const friend short unsigned
const_cast goto signed using
continue if sizeof virtual
default inline static void
delete int static_cast volatile
do long struct wchar_t
double mutable switch while
dynamic_cast namespace template  

 

Константи в мові C++

Константа Формат Приклади
Ціла Десятковий: послідовність десяткових цифр, що починається не з нуля, якщо це не число нуль Вісімковий: нуль, за яким слідують вісімкові цифри (0,1,2,3,4,5,6,7) Шістнадцятирічний: 0х або 0Х, за яким слідують шістнадцятирічні цифри (0,l,2,3,4,5,6,7,8,9,A,B,C,D,E,F) 8, 0, 199226     01, 020, 07155     0хА, 0xlB8, 0X00FF
Дійсна Десятковий: [цифри].[цифри]   Експоненціальний: [цифри][.][цифри]{ Е|е}[+|-][цифри] 5.7, .001, 35.     0.2Е6 .lle-3, 5E10
Символьна Один або два символи, ув’язнені в апострофи 'А', 'ю', '*', 'db', '\0', '\n', '\012' \x07\x07'
Строкова Послідовність символів, ув’язнені в лапки "Тут був Vasia", "\значення r=\0xF5\n"

Управляючі послідовності

Зображення Шістнадцятирічний код Найменування
\ а Звуковий сигнал
\b Повернення на крок
\f С Переклад сторінки (формату)
\n А Переклад рядка
\ г D Повернення каретки
\t Горизонтальна табуляція
\v У Вертикальна табуляція
\ Зворотна коса межа
\ Апостроф
\" Лапка
\? 3F Знак питання
\0ddd Вісімковий код символу
\0xddd ddd Шістнадцятирічний код символу

Управляючі послідовності можуть використовуватися і в строкових константах, званих інакше строковими літералами.

Наприклад, якщо усередині рядка потрібно записати лапку, їй передують косою лінією, по якій компілятор відрізняє її від лапки, що обмежує рядок: “ Видавничий будинок \ “Пітер\ ””

Всі строкові літерали розглядаються компілятором як різні об'єкти.

Строкові константи, відокремлені в програмі тільки пробільними символами, при компіляції об'єднуються в одну. Довгу строкову константу можна розмістити на декількох рядках, використовуючи як знак перенесення перевернутий косий слеш, за якою слідує перенос рядка. Ці символи ігноруються компілятором, при цьому наступний рядок сприймається як продовження попередньою. Наприклад, рядок

"Ніхто не задоволений своєю \

зовнішністю, але всі задоволені \

своїм розумом"

повністю еквівалентна рядку

"Ніхто не задоволений своєю зовнішністю, але всі задоволені своїм розумом"

Типи даних C++


Поделиться:

Дата добавления: 2014-12-03; просмотров: 129; Мы поможем в написании вашей работы!; Нарушение авторских прав





lektsii.com - Лекции.Ком - 2014-2024 год. (0.005 сек.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав
Главная страница Случайная страница Контакты