КАТЕГОРИИ:
АстрономияБиологияГеографияДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника
|
COMPLEX{ float real; float image; };
COMPLEX C1, C2, C3; C1.real = 1; C1.image = 2.5f; C2.real = 2; C2.image = 3; C3.real = C1.real + C2.real; //3 C3.image = C1.image + C2.image; //5.5 або COMPLEX* C1, *C2, *C3; C1 = new COMPLEX; C2 = new COMPLEX; C3 = new COMPLEX; C1->real = 1; C1->image = 2.5f; C2->real = 2; C2->image = 3; C3->real = C1->real + C2->real; //3 C3->image = C1->image + C2->image; //5.5 .................................. delete C1; delete C2; delete C3;
Структури можуть бути вкладеними, тобто одним із полів структури може бути інша структура. Приклад:
#include <iostream> using namespace std;
Struct address_info { char addr[25]; //Інформація про адресу char state[20]; }; Struct add { char name[25]; address_info *address; double zarp; };
void main() { add t; t.address = new address_info; cin >> t.zarp; cin >>t.name; cin >>t.address->state; cin >>t.address->addr;
delete t.address; } Вкладена структура має вигляд:
Резюме: Структури дозволяють групувати дані більш гнучким чином, ніж масиви. Вони можуть містити елементи різноманітних типів даних. Ініціалізувати структури можна двома засобами: під час оголошення, або за допомогою операторів «точка»(.) або "–>" у тілі програми. Структури аналогічні записам бази даних, а їхні елементи – полям записів.
Масиви структур
Припустимо, що ви працюєте в компанії замовлення поштою, яка продає дисководи. Перед вами стоїть задача написати програму для обліку 25 видів пристроїв. По дисководу є наступна інформація: – місткість пристрою; – час доступу в мілісекундах; – код постачальника; – ціна. Дані зручно розмістити в масиві структур
|