Студопедия

КАТЕГОРИИ:

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника



Приклад оформлення анотації для бакалаврів (спеціалістів) та магістрів




Читайте также:
  1. A) прикладная программа, предназначенная для обработки структурированных в виде таблицы данных
  2. A) прикладная программа, предназначенная для обработки структурированных в виде таблицы данных
  3. II. ПРОГРАММА ТЕОРЕТИКО-ПРИКЛАДНОГО СОЦИОЛОГИЧЕСКОГО ИССЛЕДОВАНИЯ
  4. А) прикладной
  5. АНАЛИЗ ЛАНДШАФТНЫХ КАРТ ДЛЯ ПРИКЛАДНЫХ ЦЕЛЕЙ.
  6. Билет 2. Типология субъектов прикладных социальных коммуникаций.
  7. В. Прикладные
  8. Визначити силу тиску, кут нахилу та точку прикладення рівнодіючої на циліндричну засувку довжиною «b».
  9. ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ
  10. ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ ВИПУСКНОГО БАКАЛАВРСЬКОГО ПРОЕКТУ

 

 

анотаціЯ

 

Семененко Ю.В. Розробка колекції чоловічого верхнього одягу на основі творчості братів Грім. – Рукопис.

Робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавра (спеціаліста) за спеціальністю 6(7).020207 – дизайн. Херсонський національний технічний університет. Херсон, 2014.

В результаті проведеного аналізу модних тенденцій встановлено, що найпопулярнішою моделлю чоловічого верхнього одягу є пальто вільного або прямого силуету, ахроматичної гами, актуальними матеріали кашемір та шкіра. Аналіз німецького костюму дозволив визначити характерні особливості: багатошаровість, об’ємні коміри та силуети, накидки. Проаналізувавши казку братів Грім «Ганс – мій їжак» обрано головного героя (напівлюдину-напівїжака) для подальшої розробки концепції. Сформована головна концептуальна ідея колекції. Колекція спроектована для людей, що випереджають свій час та просувають свої революційні ідеї у суспільство, але на своєму шляху часто зустрічаються з нерозумінням. Головний заклик – йти вперед, долаючи перешкоди та використовуючи досвід і мудрість минулих поколінь. Методом експертної оцінки обрано одну колекцію із запропонованих варіантів та модель для виготовлення як найбільш вдалу за композиційним та колористичним рішенням.

 

анотаціЯ

 

Давидюк В.М. Національні моделі і ґлобалізація графічного дизайну другої половини XX ст. – Рукопис.

Робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра за спеціальністю 8.020207 – дизайн. Херсонський національний технічний університет. Херсон, 2014.

У роботі розглянуто проблеми національної диверсифікації та ґлобальної уніфікації графічного дизайну другої половини XX ст. Автором вивчаються японська, корейська, іранська, швейцарська, італійська і польська національні моделі. Окремо виділено графічний дизайн в Україні та країнах, які перебувають на стадії теоретичного обґрунтування власних моделей. Ґлобалізацію графічного дизайну другої половини XX ст. розглянуто у контексті “інтернаціонального стилю”, “типографічного експресіонізму”, розробки піктограм як наднаціональної візуальної мови. В результаті досліджень визначено особливості використання мотивів національного мистецтва у творах графічного дизайну як засобу візуальної ідентифікації та їхнє місце у творах, пов’язаних з естетикою постмодернізму.



Ключові слова: графічний дизайн, візуальна комунікація, ідентифікація, національні моделі, ґлобалізація, національні мотиви.

 


Дата добавления: 2015-08-05; просмотров: 7; Нарушение авторских прав







lektsii.com - Лекции.Ком - 2014-2022 год. (0.01 сек.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав
Главная страница Случайная страница Контакты