КАТЕГОРИИ:
АстрономияБиологияГеографияДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника
|
ЗМІСТ РОБОЧОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ ДИСЦИПЛІНИ. Метою вивчення української літератури у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації є:
МЕТА І ЗАВДАННЯ КУРСУ
Метою вивчення української літератури у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації є:
— підвищення загальної освіченості майбутніх молодших спеціалістів, заохочення до читання та вивчення художньої літератури, „ а через неї — до фундаментальних цінностей культури”, розширення культурно-пізнавальних інтересів студентів;
— сприяння всебічному розвитку, духовному збагаченню, активному громадянському, морально-етичному, соціальному становленню й самореалізації особистості в сучасному світі;
— формування і утвердження гуманістичного світогляду особистості, орієнтованої на вищі національні та загальнолюдські ідеали й цінності.
Завдання навчального предмета „Українська література” ґрунтуються на аксіологічній, літературознавчій, культурологічній змістових лініях, акцентованих у “Державному стандарті...”:
1. Формування гуманістичного світогляду молодих громадян, розвиток їх духовного світу, утвердження загальнолюдських морально-етичних орієнтирів, сприяння національному самоусвідомленню і стійкому відчуттю приналежності до європейської спільноти, бачення в українській художній творчості ментальних особливостей українця.
2. Піднесення загальної освіченості студентів у цілому, гуманітарної зокрема; набуття ними базових знань з української літератури, необхідних для повноцінної самореалізації в суспільстві.
3. Ознайомлення із визначними творами української художньої літератури; розвиток уміння сприймати літературний твір як явище мистецтва слова.
4. Формування читацької культури студентів, розвиток їх естетичних уподобань і смаків, уміння розрізняти явища класичної і масової культури.
5. Піднесення престижу національної літератури, виховання її читача й шанувальника; формування стійкого інтересу до української літератури як вагомого духовного спадку народу, повноцінного оригінального мистецтва.
6. Вивчення української літератури в національному і світовому культурологічному контекстах, у міжпредметних зв’язках.
7. Розвиток творчих та інтелектуальних здібностей студентів, логічного і критичного мислення, культури полеміки, уміння аргументувати власну думку, орієнтуватися в сучасному інформаційному просторі.
8. Вироблення вміння застосовувати здобуті на уроках літератури знання, навички у практичному житті.
9. Розвиток навичок самоосвіти, бажання і спроможності навчатися.
ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
№ п/п
| Назва розділів і тем
| Всього годин
| Ауди-торн.
| Самостійн.
| | І семестр (51 год.)
| | | | Література 70-90-х років ХІХ ст.
|
|
|
|
| Вступ. Літературний процес 70-90-х років ХІХ ст.
|
|
|
|
| І.С.Нечуй-Левицький. „Кайдашева сім’я”
|
|
|
|
| Панас Мирний (П.Рудченко). „Хіба ревуть воли, як ясла повні”(скорочено)
|
|
|
|
| Робота над визначеними викладачем темами
|
|
|
|
| І. Карпенко – Карий (І.Тобілевич). „Хазяїн”
|
|
|
|
| М.П.Старицький. «Не судилось»
|
|
|
|
| Іван Франко. Поезії. „Гімн”, „Ой ти, дівчино, з горіха зерня”, „Чого являєшся мені у сні?”, „Декадент”, „Розвивайся ти, високий дубе”. Поема „Мойсей”. Повість „Перехресні стежки” (скорочено) або новела „Сойчине крило”
|
|
|
|
| Робота над визначеними викладачем темами
|
|
|
| Українська література 10-х років ХХ ст.
|
|
| |
| Література 10-х років ХХ ст. Б.Грінченко. „Каторжна”
|
|
|
|
| М.Коцюбинський. „Intermezzo”, „П’ятизлотник”, „Що записано в книгу життя”, „Тіні забутих предків”
|
|
|
|
| Ольга Кобилянська. „Земля” (скорочено)
|
|
|
|
| Василь Стефаник. „Камінний хрест”, „Новина”
|
|
|
|
| Література рідного краю
|
|
|
|
| Підсумкове заняття
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Всього:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ІІ семестр (66 год.)
|
|
|
|
| Українська література 10-х років ХХ ст.
|
|
|
|
| Леся Українка. Поезії. „Contra spem spero”, „І все-таки до тебе думка лине...”,”Стояла я і слухала весну...”, „Все, все покинуть до тебе полинуть...”. „Лісова пісня”
|
|
|
|
| Микола Вороний. Поезії. „Іванові Франкові”, „Блакитна Панна”, „Інфанта”
|
|
|
|
| Олександр Олесь (О.Кандиба). Поезії „З журбою радість обнялась...”, „Чари ночі”, „О слово рідне! Орле скутий !..”
|
|
|
|
| В.Винниченко. „Малорос-європеєць”, «Момент»
|
|
|
|
| Робота над визначеними викладачем темами
|
|
|
| Українська література 20-30 х років ХХ ст.
|
|
|
|
| Вступ. Поезія. П.Тичина. Поезії „Арфами, арфами...”, „Гей, вдарте в струни, кобзарі...”, „Пам’яті тридцяти”
|
|
|
|
| М.Рильський. Поезії. „Молюсь і вірю...” ( або „Коли усе в тумані життєвому...”), „Запахла осінь в’ялим тютюном...”, «Слово про рідну матір»
|
|
|
|
| В.Сосюра. Поезії . „Білі акації будуть цвісти”, „Васильки”, „Любіть Україну”
|
|
|
|
| Євген Плужник. Поезії. “Для вас, історики майбутні...”, “Вчись у природи творчого спокою...” та інший вірш за вибором викладача.
|
|
|
|
| Робота над визначеними викладачем темами
|
|
|
|
| Проза. Загальний огляд : Григорій Косинка (Стрілець). „На золотих богів”, „Мати”
|
|
|
|
| М. Хвильовий (М.Фітільов). „Мати”
|
|
|
|
| Ю. Яновський. „Подвійне коло”, „Шаланда в морі”
|
|
|
|
| Валер’ян Підмогильний. „Місто ”(оглядово)
|
|
|
|
| Остап Вишня (П. Губенко) „Моя автобіографія”, „Зенітка”, „Як варити і їсти суп із дикої качки”, „Бенгальський тигр” (або інші два твори із збірки «Мисливські усмішки»)
|
|
|
|
| Робота над визначеними викладачем темами
|
|
|
|
| Драматургія. М. Куліш. „Мина Мазайло”
|
|
|
| Українська література за межами України
|
|
|
|
| Література в Західній Україні (до 1939 р.) (оглядово)
|
|
|
|
| Робота над визначеними викладачем темами
|
|
|
| Еміграційна література
|
|
|
|
| Євген Маланюк. Загальний огляд творчості . Поезія. “Під чужим небом”, “Істотне”, “Стилет чи стилос?..”, “Земна мадонна”
|
|
|
|
| Олег Ольжич. „Господь багатий нас благословив...”, „Захочеш – і будеш” (Із циклу „Незнайомому воякові”)
|
|
|
|
| Олена Теліга. „Сучасникам”, „Радість”, „Пломінний день”
|
|
|
|
| Робота над визначеними викладачем темами
|
|
|
|
| Підсумкове заняття
|
|
|
|
| | | |
|
| Всього:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ІІІ семестр (32 год.)
|
|
|
| Українська література 40-50 х років ХХ ст.
|
|
| -
|
| Вступ. О.Довженко. „Зачарована Десна”, „Україна в огні” (скорочено)
|
|
|
|
| Українська література за межами України
|
|
|
|
| Василь Барка (Очерет). „Жовтий князь” (оглядово)
|
|
|
|
| Іван Багряний. „Тигролови” (скорочено)
|
|
|
|
| Улас Самчук „Марія”
|
|
|
|
| Робота над визначеними викладачем темами
|
|
|
|
| Українська література другої половини ХХ ст. - початку ХХІ ст.
|
|
|
|
| Вступ. Поети-шістдесятники. В.Симоненко. „Лебеді материнства”, „Задивляюсь у твої зіниці”, „Є тисячі доріг...”, „Я...”, „Ікс плюс ігрек”, „Ну скажи, хіба не фантастично...”
|
|
|
|
| Іван Драч. „Крила”, „Балада про соняшник”, „Балада про вузлики”
|
|
|
|
| Микола Вінграновський. „У синьому небі я висіяв ліс...”, „Сеньйорито акаціє, добрий вечір...” та інший вірш за вибором викладача.
|
|
|
|
| Дмитро Павличко. Поезія. „Два кольори”», „Це Ти створив мене таким...”, „Був день, коли ніхто не плаче...”, „Сріблиться дощ...”, „Два кольори”:
|
|
|
|
| Робота над визначеними викладачем темами
|
|
|
|
| Підсумкове заняття
|
|
|
|
| |
|
|
|
| Всього:
|
|
|
|
| IV семестр (44 год.)
| | | |
| Українська література другої половини ХХ ст. - початку ХХІ ст.
|
|
| -
|
| Ліна Костенко. Поезія. „Страшні слова, коли вони мовчать», „Вже почалось, мабуть, майбутнє” (або „Життя іде і все без коректур”), „Хай буде легко. Дотиком пера...”: „Недумано, негадано...”. „Маруся Чурай” (скорочено)
|
|
|
|
| Українська проза
|
|
|
|
| Олесь Гончар. „Собор” (скорочено)
|
|
|
|
| Григір Тютюнник. „Зав’язь”, „Три зозулі з поклоном”
|
|
|
|
| Робота над темами визначеними викладачем
|
|
|
| Постшістдесятництво
|
|
| -
|
| В. Стус. Поезії. „Мені зоря сіяла нині вранці...”, „Крізь сотні сумнівів я йду до тебе...”, „О земле втрачена, явися...”
|
|
|
|
| Українська „химерна проза” ХХ ст.
|
|
| -
| Традиція бароко в ХХ ст.
|
|
| -
|
| Література „українського бароко” ХХ ст.Валерій Шевчук. „Дім на горі ”(оглядово)
|
|
|
| Українська історична проза
|
|
|
|
| П.Загребельний. „Диво” (уривки з розділів)
|
|
|
|
| Робота над визначеними викладачем темами
|
|
|
| Сучасна „молода” українська література
|
|
|
|
| Сучасна „молода” українська література
|
|
|
|
| Література рідного краю
|
|
|
|
| Робота над визначеними викладачем темами
|
|
|
|
| Підсумкове заняття
|
|
|
|
| | | |
|
| Всього:
|
|
|
|
| | | | |
| Загальний обсяг годин:
|
|
|
|
ЗМІСТ РОБОЧОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ ДИСЦИПЛІНИ
№
за
ня
ття
| Назва розділу, теми програми.
Тема заняття та її короткий зміст
1 семестр
| Всього
год.
| Ауди
тор
них
| Самост.
| Форма провед.
заняття
| Навч.- метод.
література та
унаочнення
| Дата
|
| ВСТУП Українська література в контексті розвитку суспільства ІІ половини ХІХ – поч. ХХ ст. : її історична місія, особлива роль у житті поневоленої нації. Зв’язок художнього мислення митця з провідними тенденціями доби. Основні риси українського модернізму ТЛ: поняття національного і вселюдського.
|
|
| | Урок засвоєння нових знань (лекція)
| Історія української літератури XIX ст.- К., 1997. - Кн.З.
Хропко П. Українське літературне життя 70-90-х років XIX ст.: (Матеріал до оглядової лекції у 10 класі) // Дивослово. - 1994. - № 3.
| |
| Література 70-90-х років ХІХ ст. Загальний огляд.
Складні історико-культурні умови розвитку літератури. Розвиток реалізму, натуралізму, пізній романтизм
|
|
|
| Урок засвоєння нових знань (лекція)
| | |
| Іван Нечуй-Левицький.
Загальна характеристика творчості.
Повість„Кайдашева сім’я” : соціально-побутова повість-хроніка, реалізм твору, актуальність проблематики.
Відображення українського менталітету у творі. Традиції народного побуту й моралі. Утвердження цінностей національної етики засобами комічного.
ТЛ: соціально-побутова повість, повість-хроніка; поглиблення поняття про реалізм.
|
|
|
|
Урок засвоєння нових знань
Урок засвоєння нових знань
|
1. Білецький О. Іван Семенович Левицький (Нечуй) // Білецький О. Зібр. праць: У 5 т.- К., 1965. - Т.2.
2. Крутікова Н. У світі художньої правди і краси // Нечуй-Левицький І. Твори: У 3 т. - К., 1988. - Т.1.
3. Хропко П. Романи І.Нечуя-Левицького з життя інтелігенції //УМЛШ (Дивослово). - 1988. - № 11.
4. А. Куїнджі, “Українська
ніч” — улюблена картина Нечуя-Левицького. 5. Художній фільм „Кайдашева сім’я”.
|
|
| Панас Мирний(П.Рудченко).
Загальна характеристика творчості.
Роман „Хіба ревуть воли, як ясла повні?” (скорочено): перший в українській літературі соціально-психологічний роман; співавторство з І. Біликом; широта подання картин народного життя.
Особливості композиції. Духовно-моральна деградація Чіпки, її причини, типове й екстремальне у долі героя. Проблеми життєвого вибору, обов’язку людини перед собою та іншими, заперечення зла й насильства. Утвердження високого духовного потенціалу народу, втіленого в образах твору.
ТЛ: соціально-психологічний роман.
|
|
|
|
Урок засвоєння нових знань
Урок засвоєння нових знань
|
1. Білецький О. Панас Мирний // Білецький О. Зібр. праць: У 5 т.
- К., 1965. - Т.2.
2. Міщук Р. Реалізм Панаса Мирного і проблема художньої розповіді // Проблеми історії та теорії реалізму української літератури XIX - поч. XX ст. - К., 1991. 4.
3.Сиваченко М. Корифей української прози. - К., 1967.
4. Черкаський В. Художній світ Панаса Мирного. - К.,1989.
|
|
| Робота над визначеними викладачем темами.
|
|
|
| Урок узагальнення і систематизації знань
|
|
|
| Тематичне оцінювання
| | |
|
|
|
|
| Іван Карпенко-Карий (І.Тобілевич). Загальна характеристика творчості.
Комедія „Хазяїн”:сатирична комедія про деградацію людської особистості;мета життя „хазяїна” –„стяжання заради стяжання”; характеристика головного героя з точки зору сучасного читача.
ТЛ: жанри драматичного твору.
|
|
|
|
Урок засвоєння нових знань
|
1. Галабутська Г. Життєві і творчі обрії Карпенка-Карого // Дивослово. - 1995. - № 12.
2. Мороз Л. Іван Карпенко-Карий (Іван Тобілевич) // Історія української літератури: XIX ст. - К., 1997. -Кн.З.
3. Рильський М. Гордість української драматургії: Про творчість Карпенка-Карого // Рильський М. Статті про літературу. - К., 1980.
|
|
| Михайло Старицький.
Загальнийогляд творчого шляху.
П’єса «Не судилося»: розкриття внутрішніх переживань героїв у зв’язку з життєвими проблемами; проблеми взаємин поколінь та вибору життєвих ідеалів представниками різних соціальних груп.
|
|
|
| Урок засвоєння нових знань
| 1. Комишанченко М. Михайло Старицький: (Літературний портрет) - К., 1968.
2. Левчик Н., Мороз Л. Михайло Старицький // Історія української літератури XIX ст. - К., 1997. - Кн.З.
3. Франко І. Михайло Петрович Старицький // Зібр. тв.: У 50 т. - К., 1982. - Т.ЗЗ.
|
|
| Іван Франко.
Загальний огляд життя і творчості.
Поезія “Декадент” — поетичне кредо
І. Франка.
Лірика збірки “З вершин і низин”: загальне уявлення про зміст, ідейне звучання, композицію збірки. Франкова концепція поступу людства, незламності життєвого та національного оптимізму (“Гімн” ; віра в майбутнє своєї нації (цикл «Україна» „Розвивайся ти, високий дубе...”та інші поезії циклу за вибором викладача).
Поетична збірка “Зів’яле листя”: автобіографічність збірки; тема кохання у творчості І. Франка; емоційна палітра почуттів ліричного героя; утвердження невмирущості вищих людських поривань, пошуки ідеалу кохання( “Ой ти, дівчино, з горіха зерня”, “Чого являєшся мені...”).
ТЛ: сонет.
Для додаткового опрацювання за бажанням студента:поезія “Легенда про вічне життя” : драматизм людських стосунків, роздуми про безсмертя людини, взаємне кохання як критерій щастя, можливість чи неможливість його досягнення.
Філософська поема„Мойсей”(оглядово або скорочено – за вибором викладача): проблематика твору: історичний шлях нації, визначна особистість як її провідник, пробудження національної свідомості, історичної пам’яті народу. Пролог до поеми — заповіт українському народові на шляху державотворення. ТЛ: філософська поезія.
Проза І. Франка.Ідейно-тематичне, жанрове багатство прозових творів І.Франка.
Повість „Перехресні стежки” (оглядово або скорочено – за вибором викладача) – твір про пошуки українською інтелігенцією шляхів національного, соціального та духовного визволення народу.
Для вивчення напам’ять.
Зі збірки «Зів’яле листя» (на вибір), «Пролог» до поеми «Мойсей».
|
|
|
|
Урок засвоєння нових знань
Урок засвоєння нових знань
Урок засвоєння нових знань
Урок засвоєння нових знань
|
1. Вервес Г. Іван Франко і світова література // Українська література в загальнослов'янсь-
кому і світовому контексті: У 5 т. - К., 1987. - Т. 1.
2. Горак Р. "Тричі мені являлася
любов...": Повість-есе. - К., 1987.
3. Гундорова Т. Франко - не Каменяр. - Мельборн, 1996.
4. Іван Франко і світова культура: Матеріали Міжнародного симпозіуму ЮНЕСКО: У 3 кн. - К., 1990.
5. Денисюк І. До проблеми новаторства новелістики І.Франка // Укр. літ-знавство. - 1986. - Вип. 46.
6. Зеров М. Франко - поет // Зеров М. Твори: У 2 т. - К., 1990. - Т.2;
7. Павличко Д. З глибин душі // Франко І. Зів'яле листя. - К., 1985.
8. Скупейко Л. Іван Франко про творчу індивідуальність письменника. - К., 1986.
9. Погребенник Ф. З вірою в силу духа народного: (Поема І.Франка "Мойсей") //УМЛШ (Дивослово). - 1986. -№ 8.
10. Панченко В. Любов і боротьба адвоката Рафаловича // Дивослово. - 1999. - № 9,10.
11. Гром'як Р. Повість І.Франка "Перехресні стежки" у світлі його праці "Із секретів поетичної творчості" // Укр. літ-знавство. -1969. - Вип. 7.
12. Ільницький М. Все, що мав у житті: Повість Івана Франка «Перехресні стежки» в світлі авторської особистості // Жовтень. – 1986. - №8.
13. Музика М.Лисенка,
С. Людкевича, Б.Лятошинського,
А. Кос-Анатольського до творів І. Франка.
14. Скульптура Мiкеланджело “Мойсей”
|
|
| Робота над визначеними викладачем темами
|
|
|
| Урок узагальнення і систематизації знань
|
|
|
| Тематичне оцінювання
| | |
|
|
|
|
| Українська література 10-х років
ХХ ст.
Загальний огляд.
|
|
|
|
Урок засвоєння нових знань
| 1. Розсипані перли: Поети "Молодої музи". - К., 1991.
2. Історія української літератури XX століття. - К., 1993. - Кн.1.
3. Кузнецов Ю. Імпресіонізм в українській прозі кінця XIX - початку XX ст.: (проблеми естетики і поетики). - К., 1995.
4. Грані культур: Бароко. Романтизм. Модернізм. - К., 2000.
|
|
| Борис Грінченко. Загальний огляд творчості.
Оповідання “Каторжна”: утвердження прагнення людини до любові, добра; засудження невідповідності між високим призначенням людини та умовами її будення.
|
|
|
| Урок засвоєння нових знань
| 1.Левчик Н. Борис Грінченко // Історія української літератури XIX ст. - К., 1997. - Кн.З.
2.Погрібний А. Борис Грінченко в літ. процесі кінця XIX - початку XX ст. - К., 1990;
3. Життя і творчість Бориса Грінченка // Дивослово. - 1994. - № 3.
|
|
| Михайло Коцюбинський.
Загальний огляд творчості.
Психологічна новела „Intermezzo”: жанрові ознаки „поезії у прозі”; автобіографічна основа; проблема пошуку душевної рівноваги творчою особистістю як передумови повноцінного життя; психологічно переконливе розкриття внутрішнього стану людини.
Для додаткового опрацювання за
бажанням студента: новели „П’ятизлотник”, „Що записано в книгу життя”.
Зображення психологічного стану героїв, гуманізм новел.
Повість „Тіні забутих предків” (оглядово або скорочено – за вибором викладача):язичницьке світовідчуття наших предків; глибока символічність назви у зв’язку з метою написання повісті; проблематика твору: кохання як найвищий вияв духовної краси, невідповідність між високим призначенням людини й умовами її будення, необхідність гармонійного єднання людини й природи.
Утілення в образах Івана та Марічки народних уявлень про кращі моральні якості українців.
ТЛ: новела, імпресіонізм.
|
|
|
|
Урок засвоєння нових знань
Урок засвоєння нових знань
| 1. АгеєваВ. Імпресіоністична поетика Михайла Коцюбинського // Слово і час. - 1994. - № 9-10.
2. Історія української літератури: У 2т.- К., 1987. - Т.1. 3. 3.Пахаренко В. ...Над берегами вічної ріки//Дивослово. - 1994. - №7.
4. Кузнецов Ю. Імпресіонізм як мрія про гармонію: (На прикладі новели М.Коцюбинського "Intermezzo" // Укр. мова й літ. в середніх шк., гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 1999. - № 2.
5. Кузнецов Ю. Поетика прози Михайла Коцюбинського. - К., 1989.
6. Кузнецов Ю., Орлик П. Слідами феї Моргани: Вивчення творчості Коцюбинського в школі. - К., 1990.
7. Художній фільм “Тіні забутих предків”.
|
|
| Ольга Кобилянська.
Загальний огляд творчості.
Повість „Земля” (скорочено) - психологічне трактування вічних загальнолюдських проблем на українському матеріалі: проблема зв’язку людини із землею; проблема духовної деградації особистості через відступництво від традицій народної моралі; проблема злочину та покарання, відповідальності кожного за власне й чуже життя.
Трагічна історія родини Федорчуків — новітня інтерпретація християнського мотиву братовбивства. Глибокий психологізм твору як новаторство
О. Кобилянської.
ТЛ: психологічна характеристика літературного героя.
|
|
|
|
Урок засвоєння нових знань
Урок засвоєння нових знань
|
1. Гундорова Т. Початок XX ст. Загальні тенденції художнього розвитку // Історія української літератури XX ст. - К., 1993. - Кн.1.
2. Погребенник Ф. Ольга Кобилянська // Історія української літератури: У 2 т. - К.,1987. - Т.1.
3. Ковальчук О. Письменницька позиція в повісті О.Кобилянськоі "Земля" //Дивослово. - 1993. - № 2.
4. Филипович П. Спустошена ідилія: ("Земля" О.Кобилянської); Ольга Кобилянська в літературному оточенні // Филипович П. Літературно-критичні статті. - К., 1991.
5. Художній фільм „Земля”
|
|
| Василь Стефаник.
Загальний огляд творчості.
Новела „Камінний хрест” - психологічна новела про трагедію людини, позбавленої можливості жити і працювати на рідній землі; історична основа твору; драматизм конфлікту.
Новела „Новина” - трагічна доля галицького селянства доведеного до зубожіння й кинутого напризволяще .
ТЛ: експресіонізм.
Для додаткового опрацювання за бажанням студента:Творча співдружність В. Стефаника з Лесем Мартовичем і Марком Черемшиною (“Покутська трійця”).
|
|
|
|
Урок засвоєння нових знань
Урок засвоєння нових знань
|
1. Гаєвська Л. Василь Стефаник: Поетика стилю // Індивідуальні стилі українських письменників XIX - початку XX ст. - К., 1987.
2. Черненко О. Імпресіонізм та експресіонізм // Українське слово: Хрестоматія. - К., 1994.
3. Музичка М. Штрихи до біографії В.Стефаника // Дивослово. 1995. - № 5-6.
4. Денисюк І. Розвиток української малої прози XIX - поч. XX ст. -Львів, 1999.
5. Художній фільм
“Камінний хрест”.
|
|
| Тематичне оцінювання
| | |
|
|
|
|
| Література рідного краю
Загальне ознайомлення з художніми творами митців рідного краю (відповідно до зацікавлень студентів).
|
|
|
| Урок засвоєння нових знань
|
|
|
| Підсумкове заняття
|
|
|
| Урок узагальнення і систематизації знань
|
|
|
| | | |
|
|
|
|
| Всього:
|
|
|
|
|
|
|
| Викладач:
| | | |
|
|
|
| | | | |
|
|
|
Витяг із робочої навчальної програми
з української літератури
(1 курс, групи ____________; 1 семестр)
Тема №1: «І.Нечуй-Левицький. П.Мирний»
| Група
| Дата
| · Тестова перевірка за біографією та творчістю І.Нечуя-Левицького
· Письмова робота «Життєвий та творчий шлях П.Мирного»
· Ведення зошита
|
|
| Тематичне оцінювання
| | | Тема №2: «І.Карпенко-Карий. М.Старицький. І.Франко»
|
|
| · Тестова перевірка якості читання комедії І.Карпенка-Карого «Хазяїн»
· Напам’ять поезії І.Франка ( зі збірки «Зів’яле листя» - на вибір; «Пролог» до поеми «Мойсей»)
· Літературний диктант (повість І.Франка «Перехресні стежки»)
· Ведення зошита
|
|
| Тематичне оцінювання
| | | Тема №3: «М.Коцюбинський. О.Кобилянська. В.Стефаник»
| | | · Тестова перевірка якості читання повісті М.Коцюбинського «Тіні забутих предків»
· Тематична перевірна робота за творчістю О.Кобилянської та В.Стефаника
· Ведення зошита
|
|
| Тематичне оцінювання
|
|
| |
|