КАТЕГОРИИ:
АстрономияБиологияГеографияДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника
|
ПірамідаСтр 1 из 3Следующая ⇒ Лабораторна робота № 2.4 Створення простих об’єктів і управління ними, додавання освітлення в сцену Ціль:Вивчення інтерфейсу 3D Studio MAX та набуття елементарних навичок.
Частина 1. Створення композиції простих об’єктів.
Розглянемо створення об'єктів, зображених на рис. 1.1.
Рис. 1.1. Створення сцени з примітивів
Запустіть 3D Studio MAX або, якщо він вже запущений, очистіть сцену. Виберіть команду Reset (Скидання) меню File (Файл).
Створення поверхні
a) Length (Довжина) – 217 b) Width (Ширина) – 217 c) Height (Висота) – 8
Конус Натисніть кнопку Cone (конус).У вікні проекції Top (Вид зверху)натисніть ліву кнопку миші і, не відпускаючи ліву клавішу, пересуньте мишу, визначаючи перший радіус конуса. Як тільки ви відпускаєте ліву кнопку миші, перший радіус вважається заданим. Потім визначається висота конуса. Зміни можна спостерігати в інших вікнах проекцій. Клацанням лівої кнопки миші завершите визначення висоти і відрегулюйте верхній радіус конуса.
a) Radius1 (Радіус 1) – 26 b) Radius2 (Радіус 2) – 0 c) Height (Висота) – 84
Зауваження: Якщо ви не встигли переключитися на створення наступного конуса, то параметри можна поміняти тут же, на панелі Create (Створення). Якщо ви вже відключилися від створення даного об'єкта, то всі зміни в його параметри вносяться на командній панелі Modify (модифікації). Для внесення змін об'єкт повинен бути виділений.
(Примітка) Команди Move (Переміщення), Rotate (Обертання), Scale (Масштаб) вибираються в контекстному меню (з'являється при натисканні правою клавішею миші на об'єкті) або при натисканні кнопки трансформацій на панелі інструментів Main Toolbar (Основні інструменти). Рис. 1.2. Розташування об’єктів у вікні проєкції Тор Тор Натисніть кнопку Torus (Тор). Створіть тор у вікні проекції Top (Вид зверху). a) Radius1 (Радіус 1) – 25 b) Radius2 (Радіус 2) - 7,5
Розташуйте його згідно рис 1.1.
Труба Натисніть кнопку Tube (Труба). a) Radius1 (Радіус 1) – 16 b) Radius2 (Радіус 2) – 10 c) Height(Висота) – 54
Перемістіть згідно до рис 1.1.
Піраміда Натисніть кнопку Pyramid (Піраміда). a) Width (Ширина) – 40 b) Depth (Глибина) – 32 c) Height (Висота) – 54
Перемістіть згідно до рис 1.1.
Чайник Натисніть кнопку Teapot (Чайник)
Рис 1.3. Показання трансформації
|