КАТЕГОРИИ:
АстрономияБиологияГеографияДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника
|
Виконати тестові завдання ⇐ ПредыдущаяСтр 4 из 4
В: Естрада – це: а) вид мистецтва; б) жанр музичного мистецтва; в) стиль виконавства; г) драматургічна форма. В: Естрада виникла і розвивалася, насамперед, як: а) демократичне мистецтво; б) елітарне мистецтво; в) різновид шоу; г) епатажне мистецтво. В: Однією із найбільш характерних особливостей естради є: а) багатожанровість; б) моножанровість; в) поєднання музики і танцю; г) балансування між мистецтвом і арт-акцією. В: Для мистецтва радянської естради типовим виявляється: а) поєднання лірики і злободенності; б) тяжіння до театральної стилістики; в) насиченість шоу-ефектами; г) патетика та епатаж. В: Прийом, коли в комічному номері співак «акомпанує» собі під фонограму на концерті: а) буффосинхронізм; б) гротеск; в) буффонада; г) гіпербола. В: Однією із найважливіших ознак естради є: а) розважальність; б) ефект «післядії»; в) епічність; г) декоративність. В: Основною формою буття мистецтва естради виявляється: а) номер; б) драматичній твір; в) лібрето; г) партитура. В: У естрадному мистецтві домінує: а) мистецтво акторів – індивідуальностей; б) роль режисера-постановника; в) роль сценографа-декоратора; г) роль майстра по спец. ефектам. В: Характерною особливістю естрадного номера є: а) короткочасність, лаконізм; б) тривала розгорнутість дії у часі; в) наявність реквізиту і декорацій; г) трюкованість. В: Одна із професійних якостей естрадного актора: а) здатність виступати в будь-яких сценічних умовах; б) вміння контактувати зі сценічним партнером; в) вміння вибудовувати мізансцени; г) здатність вибудовувати драматургію концертної програми в цілому. В: Основним партнером естрадного актора є: а) глядач; б) інший актор; в) звукооператор; г) режисер. В: Публічний виступ артистів естради за певною заздалегідь укладеною програмою – це: а) концерт; б) спектакль; в) генеральна репетиція; г) хеппенінг. В: Різновидність естрадного концерту, в якому номери різних жанрів поєднуються насамперед конферансом: а) кабаре; б) ревю; в) естрадний спектакль; г) шоу. В: Різновид естрадного видовища, в якому номера різних жанрів об’єднуються сюжетним ходом: а) мюзик – холльні програми; б) вар’єте; в) кабаре; г) дивертисментний концерт. В: Легке, розважальне дійство, яке включає виступи співаків, танцюристів, музикантів, пародистів, акробатів, фокусників: а) вар’єте; б) дивертисмент; в) шоу; г) кабаре. В: Специфічна атмосфера, яка панує в програмах кабаре: а) кабаретний уют (інтимність); б) змагальність; в) екзальтованість; г) святковість. В: Ім’я танцюристки, яка на сцені французького кабаре «Мулен руж» у Парижі танцювала танець канкан: а) Лю Гулю; б) Едіт Піаф; в) Мері Пікфорд; г) Грета Гарбо. В: Назва кабаре, яке існувало на поч. ХХ ст. в Санкт-Петербурзі: а) «Криве дзеркало»; б) «Пропади все пропадом»; в) «Летюча Миша»; г) «Сім палачів». В: Функцію безпосереднього поєднання на сцені номерів в кабаретних програмах виконує: а) конферансьє; б) ведучий; в) провідний актор; г) режисер. В: Найбільш розповсюджений в наш час вид естрадного видовища із обов’язковою участю «зірок» естради, насичений зовнішніми ефектами, незвичайною подачею номерів: а) шоу; б) ревю; в) спектаклі театру мініатюр; г) водевіль. В: Для мюзік-холльних програм є характерним: а) поєднання номерів за участю естрадних «зірок» пунктирним сюжетом, феєричність, абстракціонізм, розвиненість хореографічної складової; б) наявність особливої атмосфери – «кабаретного затишку»; в) насиченість постановочними ефектами; сюжет, заснований на подорожі героїв; г) переважання номерів пародійного, сатирично-викривального характеру, наявність яскравих декорацій та реквізиту. В: Виражальними засобами естрадного спектаклю є: а) сценічна дія, мізансцени, сценічна атмосфера, костюм, оформлення; б) «пунктирний» сюжет, зовнішній «блиск», насиченість естрадно-цирковими атракціонами; в) обов’язкова участь хоча б однієї естрадної «зірки»; г) масові хореографічні номери, імпровізаційність. В: Функція ведучого в естрадних театрах кінця ХІХ – початку ХХ ст. здійнювалася за участю: а) дерев’яної рамки, в яку вставлявся порядковий номер виступу артиста; б) парного конферанс; в) режисера-постановника концерту; г) «зірки» естради. В: Основні вимоги до поєднання номерів у програмі концерту: а) розмаїтість, узгодженість, контрастність; б) з’єднання їх різними атракціонами; в) поступова емоційна насиченість; г) контрастність і водночас підпорядкованість одному жанру. В: Академічна манера ведення концерту визначається: а) темою концерту, «академічним» добором репертуару і виконавців; б) різножанровістю програми; в) наявністю «пунктирного» сюжету програми; г) побажаннями самих виконавців. В: Ведуча-жінка повинна вдягати сукню: а) суворого крою і стриманих кольорів двох-трьох тонів; б) відповідну сучасній моді і водночас яскраву; в) елегантну і водночас яскраву; г) строгого крою і чорну. В: Основні вимоги до техніки і мовлення ведучого: а) природність, чіткість, звучність; б) природність і гучність; в) гучність, дотримання синтаксичних пауз; г) чіткість, імпровізаційність. В: Основні вимоги до пластики ведучого: а) природність і виразність дії; б) підкреслена вишуканість; в) граціозність і «політність»; г) врочистість і водночас динамічність. В: Умова, до якої ведучий має право користуватися інформаційними картками: а) участь великої кількості солістів і колективів; б) наявність великої кількості регалій і виконавців; в) значні вади пам’яті; г) тривалість номерів концерту. В: Якщо у концерті актор виступає з кількома номерами, то ведучий повинен щонайперше подбати про: а) різні форми оголошення виступу цього виконавця; б) зміну місця виходу на сцену; в) зміну костюму; г) зміну декорацій. В: В Росії основоположником конферансу був: а) М. Балієв; б) Л. Утьосов; в) А. Райкін; г) О. Мілявський. В: Одна із провідних функцій конферансьє: а) максимально яскрава «подача» номеру артиста; б) офіційна об’ява номеру; в) виступ з юмористичними номерами; г) створення атмосфери «шоу» на сцені. В: Пов’язати безпосередньо на сцені самі різні за характером, формою і жанром номери є першочерговим завданням: а) конферансьє; б) ведучого; в) естрадного режисера; г) продюсера. В: Конферансьє виявляється насамперед: а) артистом; б) академічним ведучим; в) постановником програми; г) декоратором. В: Програму для конферансьє складає: а) він сам; б) режисер-постановник; в) офіційний ведучий; г) актори, що задіяні в концерті. В: Характерними особливостями парного конферансу є: а) наявність в акторів усталених образів та їх антиномізм; б) контрастність номерів акторів; в) яскравість костюмів акторів; г) насиченість трюками, атракціонізм. В: «Людина у фраці» – це образ конферансьє, який був створений: а) О. Олексієвим; б) К. Гібшманом; в) М. Гаркаві; г) О. Менделєєвим. В: Однією із тенденцій сучасного естрадного мистецтва є: а) створення номерів, що поєднує різні жанри і засоби різних видів мистецтва; б) моножанровість; в) моностильність; г) популярність дивертисментних концертів. В: Усі естрадні номери щонайперше відрізняються між собою за: а) жанровою ознакою, мірою умовності, природою контакту артиста з партнерами і глядачами; б) стилістичною і жанровою приналежність; в) манерою ведення конферансу, жанровою ознакою; г) композицією мізансцени, місцем у пунктирному сюжетному «ході». В: Третій етап роботи над естрадним номером передбачає: а) поєднання наскрізної дії артиста з усіма компонентами номера, з деталями костюма і реквізиту; б) нарощування темпу всіх видів робіт; в) зустріч режисера з постановочною групою; г) коректуру номера у зв’язку із перенесенням його на естрадний майданчик. В: Основа співдружності між естрадним режисером і актором закладається на такому етапі роботи над номером, як: а) перший; б) підготовчий; в) другий; г) завершальний. В: Пошуки образного вирішення естрадного майданчика, ігрові точки, реквізит, костюми, кольорове і світлове вирішення номера здійснюється: а) на другому етапі роботи над номером; б) самостійно режисером до початку роботи над номером; в) на першому етапі роботи над номером; г) по завершенню роботи над номером. В: Театралізований концерт – це: а) цілісне дивертисментне видовище, кожен номер якого є самостійним мистецьким твором і водночас підкоряється єдиній логіці наскрізної дії; б) самостійним мистецьким твором, драматургія якого аналогічна театральному спектаклю; в) дивертисментний концерт, номери якого поєднуються між собою виступами та імпровізаціями ведучого. В: Одне із провідних завдань естрадного режисера під час роботи над театралізованим концертом є: а) забезпечення безперервності впливу програми на глядачів; б) забезпечення контакту між конферансьє та акторами; в) забезпечення контакту між артистами і глядачами; г) пошук оригінальних стенографічних вирішень. В: Основою монтажу театралізованого концерту є: а) забезпечення взаємодії між масовими епізодами й індивідуальними номерами; б) забезпечення принципу контрастності; в) забезпечення багатожанровості програми; г) врахування особистої причетності глядача до творчого процесу. В: Основою видовищного мистецтва є: а) вчення про «понадзавдання» і наскрізну дію; б) буфонада та аттракціонізм; в) принцип моножанровості; г) обов’язкова участь конферанс’є. В: Режисер естради, як правило, працює над: а) поєднанням готових і нових номерів; б) виключно новими номерами; в) виключно готовими номерами акторів-зірок; г) виключно мізансценами і хореографічними номерами. В: В естрадному концерті зоровий образ видовища є: а) активно діючим фігурантом; б) другорядним елементом; в) першою «діючою особою»; г) елементом необов’язковим. В: Театральні видовища насамперед характеризуються: а) масовістю; б) елітарністю; в) моножанровістю; г) ідеологічною спрямованістю. В: Основним творчим прийомом формування і побудови драматургічного каркасу театралізованих видовищ є: а) монтаж; б) рапід; в) словесна імпровізація; г) побудова мізансцен.
|