Студопедия

КАТЕГОРИИ:

АстрономияБиологияГеографияДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника


Розминка. - У зеленому жакеті галасує в очереті, хоч і плавати мастак, а не риба і не рак




Відгадайте загадки:

- У зеленому жакеті галасує в очереті, хоч і плавати мастак, а не риба і не рак. (жаба)

- Улітку сірий, узимку білий (заєць)

- Повзун повзе, сімсот голок везе (їжак)

- Плавала, купалася, сухенька зосталася (качка)

- Два серпи на голові, під шиєю мітла, женіть неробу скоріш, бо всі квіти об’їсть (коза)

2) Перевірка домашнього завдання

Фронтально перевірити виконання домашнього завдання. Можна запропонувати учням назвати тварин, які намалював художник.

Відповідь: пташка, заєць, кішка, їжак

3) Повторення правил техніки безпеки

III. Вивчення нового матеріалу

1) Оголошення теми і мети уроку

2) Вивчення нового матеріалу

За допомогою графічних редакторів можна створити зображення, відредагувати, зберегти та поширити його. Як виправити помилки в графічному редакторі Paint?

1. У графічному редакторі можна відмінити три останні дії. Для цього обрати в пункті меню «правка» команду «відмінити», або натиснути комбінацію клавіш Ctrl+Y

2. Дії можна відміняти і повторювати. Для цього обрати в пункті меню «Правка» команду «Повторити», або натиснути комбінацію клавіш Ctrl+Х

3. Для корекції малюнка можна використати інструмент «Гумка»

Правила використання інструмента «Гумка»:

1. Гумка завжди стирає кольором фону, тому, перш за все, потрібно обрати необхідний колір фону (клацнути правою клавішею миші на палітрі)

2. У вікні властивостей інструмента обрати необхідний розмір інструмента «гумка»

3. Для стирання частин малюнка по них проводять гумкою, утримуючи ліву кнопку миші.

Як зберегти малюнки в графічному редакторі Paint? Треба обрати в пункті меню «Файл» команду «Зберегти». Зберігати малюнки ми будемо на диску D в папці «3 клас». Залишилося тільки дати назву малюнку і натиснути Enter.

3) Фізкультхвилинка

Світить сонце золоте.

Квітка поміж трав росте.

Бджілка весело кружляє,

З квіточки пилок збирає.

Бджілко, бджілко, постривай!

Меду нам смачного дай!

IV. Практична робота

1) Робота із зошитом

Перед початком роботи із зошитом пояснити значення поняття «алгоритм». Алгоритм – це список вказівок, виконуючи які виконавець отримує очікуваний результат. Навести приклад алгоритму: «Як запустити на виконання програму Paint?»

Діти самостійно опрацьовують матеріал «Алгоритм побудови прямої»

2) Робота із комп’ютером

Учні виконують Завдання 1. (зошит): намалювати риб, які живуть в акваріумі. Пофантазуй, яких ще риб можна намалювати. Розмісти їх в акваріумі. (використай різну товщину ліній). Збережи малюнок під назвою «Акваріум»

3) Релаксація

V. Пояснення домашнього завдання

VI. Підсумок уроку


Поделиться:

Дата добавления: 2014-12-23; просмотров: 330; Мы поможем в написании вашей работы!; Нарушение авторских прав





lektsii.com - Лекции.Ком - 2014-2024 год. (0.005 сек.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав
Главная страница Случайная страница Контакты