Студопедия

КАТЕГОРИИ:

АстрономияБиологияГеографияДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника


End Sub. FrmProgram.Refresh– перемалювання форми




FrmProgram.Refresh– перемалювання форми

 

5.2.2 Устаткування, прилади та матеріали

 

Лабораторна установка складається з ПЕОМ на базі мікропроцесора Intel Pentium 4 1,7GHz. ПЕОМ має 2 послідовних порти COM, 4 послідовних порти USB та 2 паралельних порти LPT. У якості зовнішніх пристроїв використовуються імітатори пристроїв керування – дві плати, на яких розташовані 8 світлодіодів та 8 тумблерів відповідно. Плату з тумблерами підключено до порту LPT1, плату зі світлодіодами – до порту LPT2. Кожний порт має адресу введення даних в ПЕОМ та виведення даних із ПЕОМ . Адреси портів представлені в таблиці 5.1.

 

Таблиця 5.1

Адреси портів LPT1 та LPT2

 

Порт Діапазон Адреса введення даних Адреса виведення даних
LPT1 &H278…&H27F &H278 -
LPT2 &HB400…&HB407 - &HB400

 

5.2.3 Заходи безпеки

При виконанні досліджень треба виконувати загальні правила з техніки безпеки, що викладені у вступі

 

5.2.4 Контрольні запитання та завдання

 

1. Переведіть число 23 з шістнадцяткового коду в десятковий.

2. Переведіть число 33 з десяткового коду в шістнадцятковий.

3. Наведіть основні об’єкти, що використовуються для створення програм.

4. Наведітьоператори введення/виведення даних через порт.

5. Наведіть операторивведення/виведення інформації

6. Наведіть операториграфічних побудов.

7. Наведіть оператори подій та процедур.

5.3 Програма проведення експерименту

5.3.1. Складання схеми

Перевірити наявність та правильність підключення до системного блоку ПЕОМ наступних пристроїв: клавіатури, монітору, миші, плати з тумблерами (порт LPT1), плати зі світлодіодами (порт LPT2).

5.3.2. Завантаження програмного забезпечення

 

– включити системний блок;

– включити монітор;

– після завантаження операційної системи Windows XP завантажити програму Visual Basic 6.0. (Примітка: перемикання розкладки клавіатури в VB робити клавішами Alt+Shift, для запуску програми використовувати кнопку „Пуск” або F5, для запинки програми – кнопку „Кінець” або Ctrl+Pause).

5.3.3. Складання програми № 1

 

(Введення десяткового числа з клавіатури, переведення введеного числа в шістнадцятковий код, виведення числа на екран в двох системах числення – шістнадцятковій та двійковій, передача числа на світлодіоди в порт LPT2 в двійковому коді).

1) Після завантаження VB вибрати Standart EXE та натиснути „Відкрити”;

2) Встановити розміри форми: ширину (Width = 6000 твіпів) та висоту (Height = 7200 твіпів);

3) Поміняти назву форми Form1 на FrmInp (Name = FrmInp);

4) Поміняти заголовок форми FrmInp на „Зчитування числа із порту” (Caption = Зчитування числа із порту);

5) Вибрати для форми завантаження по центру екрану (StartUpPosition = 2-CenterScreen);

6) Додати на форму 5 об’єктів Label, 2 об’єкти TextBox, 8 об’єктів Shape та 1 об’єкт CommandButton. Розташувати їх на формі приблизно так, як зображено на рисунку 6.1.

 

 

 

Рисунок 5.1. Форма 1.

 

7) Змінити параметр Caption усіх об’єктів Label згідно з таблиці 5.2.

 

Таблиця 5.2

Параметр Caption

Об’єкт Label Label1 Label2 Label3 Label4 Label5
Параметр Caption 10-ве число: 16-ве число: 2-ве число: D7 D6 D5 D4 D3 D2 D1 D0

 

 

8) Змінити параметри Name, Shape, FillColor для усіх об’єктів Shape згідно з таблиці 6.3.

Таблиця 5.3

Параметри Name, Shape, FillColor

 

Об’єкт Shape Shape1 Shape2 Shape3 Shape4 Shape5 Shape6 Shape7 Shape8
Параметр Name D7 D6 D5 D4 D3 D2 D1 D0
Параметр Shape       3 –   Circle          
Параметр FillColor       Чер воний      

 

 

9) Змінити параметр Name об’єктів TextBox згідно з таблиці 5.4.

 

Таблиця 5.4

Параметр Name

 

Об’єкт TextBox Text1 Text2
Параметр Name TxtInput TxtHex

 

10) Змінити параметр Caption для об’єкта Command1 на напис „Відправити” (Caption = Відправити).

11) За допомогою параметрів Aligment (вирівнювання), Font (шрифт, тип, розмір), ForeColor (колір) та BackColor (колір фону) зробити зміни усіх об’єктів з метою отримання форми, зображеної на рисунку 6.2.

 

 

 

Рисунок 5.2. Форма 2.

 

12) Очистити параметр Text для об’єктів TxtInput та TxtHex.

13) Двічі клацнути мишею по об’єкту TxtInput, перейти в режим написання коду та записати наступний код:


Поделиться:

Дата добавления: 2015-09-15; просмотров: 43; Мы поможем в написании вашей работы!; Нарушение авторских прав





lektsii.com - Лекции.Ком - 2014-2024 год. (0.008 сек.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав
Главная страница Случайная страница Контакты