Студопедия

КАТЕГОРИИ:

АстрономияБиологияГеографияДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника


Модель групи DSDM




Технологія розробки ПЗ Dynamic Systems Development Method (DSDM) сфокусована на організації процесу виробництва програмного забезпечення. Технологія DSDM визначає набір стандартних ролей і відповідальностей, які перелічені нижче. На рисунку 3.2 приведена типова структура команди розробників (учасники проекту, які мають повну зайнятість, зображені в зафарбованих овалах.

Менеджер проекту (Project Manager) забезпечу загальне керівництво проектом.

Провидець (Visionary) є рушійною силою проекту. Він стежить за відповідністю проекту комерційним цілям і завданням. Провидець часто є топ – менеджером, який ініціював проект. Дана роль передбачає можливість часткової зайнятості.

 

 

Рис. 3.2. Модель групи DSDM

 

Чемпіон проекту (Project Champion або Executive Sponsor) володіє можливостями і обов’язками по розпорядженню ресурсами і фондами, які необхідні даному проекту. Він несе відповідальність за прийняття будь – яких рішень, пов’язаних з проектом. Ця роль передбачає можливість часткової зайнятості.

Лідер команди (Team Leader) керує командою розробників і забезпечує ефективність її роботи.

Технічний координатор (Technical Coordinator) відповідає за роботу архітектури проекту. Технічний координатор, також, відповідає за загальний технічний стан проекту.

Розробник (Developer) приймає участь в аналізі вимог, моделюванні, проектуванні, основним обов’язком розробника є програмування.

Тестувальник (Tester) відповідає за технічне тестування продукту.

Представницький користувач (Ambassador User) представляє користувачів продукту. Представницький користувач відповідає за те, щоби розробники вчасно отримували зворотній зв'язок зі сторони користувачів.

Користувач – консультант (Advisor User) може бути будь – який користувач, представляючий значну точку зору за продукт. Користувач – консультант вносить в проект знання з певного аспекту використання розроблювального продукту. Ця роль передбачає можливість часткової зайнятості.

Секретар (Scribe) відповідає за протоколювання всіх угод та рішень, прийнятих за час семінарів.

Посередник (Facilitator) відповідає за проведення семінарів. Посередник, також відповідає за ефективність комунікації між всіма членами команди.

Модель проектної групиMSF.

Microsoft Solutions Framework (MSF) Team Model описує підхід Microsoft до організації працюючого над проектом персоналу і його діяльності з ціллю максимізації успішності проекту. Дана модель визначає рольові кластери, їх галузі компетенції і зони відповідальності, а також рекомендації членам проектної групи, які дозволяють їм успішно здійснювати діяльність по втіленню проекту в життя.

Ефективність використання моделі групиMSF базується на наступних принципах організації команди соратників:

- спрямованість на кінцевий результат;

- установлення на відсутність дефектів;

- прагнення до самовдосконалення;

- зацікавленість в результаті.

Модель групиMSF заснована на постулаті про шість якісних цілей, досягнення яких визначає успішність проекту. Ці цілі визначають модель проектної групи, яка приведена на рисунку 3.3.

 

 

Рис.3.3 Модель групиMSF

 

Кожен з її рольових кластерів (або ролей) асоційований з однією з шести цілей і працює над її досягненням. Ролі продумані таким чином, що всі головні сфери проекту знаходяться в зоні уваги на протязі всього процесу розробки. Ролі та їх відповідальності приведені в таблиці 2.

 

Таблиця 2. Відповідальності рольових кластерів

 

Роль Відповідальність
Управління програмою (program manager) За розробку архітектури, рішення, адміністративні служби
Розробка (developer) За розробку додатків і інфраструктуру, технологічні консультації
Тестування (QAE За планування, розробку тестів і звітність по тестах
Управління випуском (release manager) За інфраструктуру, супровід бізнес – процеси, випуск готового продукту
Задоволення замовника (user experіence) За навчання, ергономіку, графічний дизайн, технічну підтримку
Управління продуктом (product manager) За бізнес – пріоритети, маркетинг, представництво інтересів замовника

 

 

Переваги моделі групи MSF:

- висока продуктивність;

- відносно легка масштабність;

- висока мотивація праці і зацікавленість всіх членів групи кінцевим успіхом.

Недоліки моделі MSF:

- для формування команди потрібні спеціалісти, рівної кваліфікації і однакової зацікавленості в успіху проекту;

- важливе значення має комунікабельність і вміння працювати в колективі;

- демократична модель команди MSF погано поєднується з жорсткою ієрархічною структурою підприємства [19].


Поделиться:

Дата добавления: 2014-12-03; просмотров: 243; Мы поможем в написании вашей работы!; Нарушение авторских прав





lektsii.com - Лекции.Ком - 2014-2024 год. (0.007 сек.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав
Главная страница Случайная страница Контакты