Студопедия

КАТЕГОРИИ:

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника



Дефекти відеозображень при використанні методів стиснення MPEG




Читайте также:
  1. Види методів державного управління
  2. Використання методів і прийомів роботи з метою розвитку зв'язного мовлення. Загальна характеристика методів, прийомів та форм роботи над зв'язним мовленням
  3. Вимоги до методів цифрового кодування
  4. Глава вторая. Принципы воспитания физически дефективных детей.
  5. Глава третья. К психологии и педагогике детской дефективности.
  6. Дефекти в кристалах. Фонони
  7. Загальна характеристика методів і методики розробки стратегії фірми.
  8. Загальна характеристика методів, прийомів та форм роботи над зв'язним мовленням
  9. Задачі медичної мікробіології та вірусології у вивченні збудників інфекційних захворювань, вдосконаленні методів лабораторної діагностики, специфічної терапії та профілактики

§ Dirty Window Pane (брудне віконне скло) - об’єкти на екрані виглядають таким чином, ніби їх видно через димку, або ніби між спостерігачем і зображенням натягнута мутна плівка; більше всього буває помітне на фрагментах з великими темними областями, а породжується помилками оцифровування в MPEG-кодері, MPEG-декодері, або і в одному, і в іншому.

§ Dancing Eyes (танцюючі очі) - при MPEG-стисненні деколи втрачаються дрібні деталі на зображенні людського ока, в результаті у відзнятому матеріалі раптом виявляється кліпання або сльози, хоча в дійсності цього не було.

§ Ghosity Trails (примарні сліди) - поява хмари частинок, що супроводжують рухливі елементи - або “хвости”, які рухаються слідом за змахом руки або людиною, яка біжить, або хиткі переливчасті границі біля об’єкту, що швидко рухається - з’являється, коли кодер або декодер не встигає за елементами сцени, що швидко рухаються і відтворює рухливі елементи навмання.

§ Dancing Colors (танцюючі кольори) - помилки в оцінці руху можуть викликати переливчасту кольорову веселку на великих поверхнях однокольорових предметів, що рухаються.

§ DCT Blockiness (DCT-блочність) - на великій частині екрану помітні правильні квадрати розміром 8х8 або 16х16, з’являються через дискретне косинусне перетворення (Discrete Cosine Transform, DCT), яке використовується для стиснення поля або кадру; коли края і вершини цих блоків попадають на края і границі зображення, з’являються додаткові спотворення, але основна причина полягає в блочній природі технології DCT - для їх усунення необхідно працювати з блоками розміром 2х2 або 4х4.

§ Luminance Compression (стиснення яскравості) - різке підсилення контрасту зображення; весь діапазон яскравості від світлого до темного для аналогової відеосистеми неправильно відтворюється DCT-одером або механізмом оцінки руху MPEG.

§ Color Banding (кольорові смуги) - візерунки, що часто з’являються після компресії/декомпресії, викликаються шумом в АЦП та ЦАП відеомонтажних систем; для усунення цих дефектів деякі виробники переходять від 8-розрядного до 10- та12-розрядного кодування кольору, але це в декілька разів збільшує необхідний об’єм пам’яті монтажної системи.

§ Busy Backgroung (фон, що ворушиться) - звичайно нерухомі області фону (і деякі елементи переднього плану) здаються живими або ворушаться, ніби маленькі кольорові частинки бродять по їх поверхні; технічно цей дефект називається шумом квантування, для його усунення необхідно мати покращені або оперуючі більш ніж з 8 розрядами на кожний колір АЦП.



 

 


Дата добавления: 2014-12-23; просмотров: 13; Нарушение авторских прав







lektsii.com - Лекции.Ком - 2014-2021 год. (0.008 сек.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав
Главная страница Случайная страница Контакты