КАТЕГОРИИ:
АстрономияБиологияГеографияДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника
|
Чіпсети для 3D-акселераторів3Dfx Interactive § Voodoo Graphics - 3D-акселератор, виконаний у вигляді окремої PCI-карти (потрібна ще додатково відеокарта); o тактова частота - до 60 МГц, o максимальна частота RAMDAC - 135 МГц; o розмір кадрового буфера - до 4 MB; o максимальне розділення – 800х600 (4 MB) або 640х480 (2 MB); o глибина представлення кольору - 16 біт; o максимальне значення Fill Rate - 50 мільйонів пікселів в секунду. § Voodoo2 - також окрема PCI-карта, відрізняється від Voodoo Graphics; o тактова частота ядра - до 100 МГц; o максимальне розділення – 800х600 (при використанні z-буферизації) або 1024х768 (без z-буферизації); o максимальне значення Fill Rate - 90 або 180 мільйонів пікселів в секунду (в залежності від режиму роботи). § Voodoo Banshee - потужний повнофункціональний 2D/3D-акселератор; випускаються в двох варіантах: PCI/33 МГц і AGP/66 МГц (не підтримує 2x); має інтегрований RAMDAC з тактовою частотою 250 МГц. § Voodoo3 - універсальний відеоадаптер, що містить 2D- і 3D-ядро в одному чіпі; має три модифікації, які відрізняються тактовими частотами RAMDAC і ядра, а також набором додаткових функцій; o тактова частота ядра - 143..183 МГц; o об’єм відеопам’яті - 4..16 MB; o підтримує AGP 2x; o максимальне розділення - до 2048Ч1536 при частоті кадрів 75 Гц. Intel § i740 - 64-розрядний суміщений 2D- і 3D-акселератор, що реалізує декілька додаткових функцій: TV-вихід, можливість вводу/виводу відеоданих, DVD-декодер; o оптимізований для машин на основі Pentium II з шиною AGP (підтримує 2x); o об’єм відеопам’яті - 2..8 MB; o максимальна частота RAMDAC - 205 МГц (при використанні 256 кольорів) і 220 МГц (в режимах High Color і True Color). nVidia § Riva 128 - надає повний набір послуг: 2D- і 3D-акселератор, ввід-вивід відео; випускається в PCI і AGP варіантах; o об’єм локальної пам’яті - 4 MB для кадрового і z-буферів; o максимальна частота RAMDAC - 230 МГц; o кольори - 16-розрядні в 3D-графіці та 32-розрядні в 2D-графіці. § Riva 128 TNT o два процесори для обробки текстур (TwiN Texel); o тактова частота ядра - 90 МГц; o об’єм відеопам’яті - 8 або 16 MB; o підтримує AGP 2x; o 32-розрядний колір в 3D-аплікаціях; o максимальне розділення - 1600Ч1200 при частоті кадрів 85 Гц; o апаратна підтримка відтворення MPEG-1 та MPEG-2. § Riva TNT2 - вдосконалена версія Riva TNT, головні відмінності o збільшення об’єму відеопам’яті до 32 MB; o використання більш швидкого RAMDAC, що працює на частоті 300 МГц; o добавлено підтримку режиму 4x при AGP-текстуруванні; o збільшення тактової частоти ядра до 125 МГц.
o розрядність ядра та шини пам’яті збільшені до 256 розрядів (деякі моделі - 128); o об’єм відеопам’яті - до 128 MB; o модуль рендерінга містить 4 конвейєра, кожний з яких має один або два блока текстурування; o тактова частота ядра - 120 МГц (для GeForce 256) або 200 МГц (для GeForce GTX); o частота RAMDAC - 350 МГц; o максимальне розділення - 2048Ч1536Ч32 при 75 кадрах в сек. ATI § ATI Rage 128 o 128-бітна архітектура; o тактова частота ядра і відеопам’яті - 103 МГц; o об’єм відеопам’яті - 16 або 32 ; o тактова частота RAMDAC - 250 МГц; o максимальне розділення – 1920х1200х32; o пропускна здатність - 4 мільйонів трикутників в секунду; o швидкість зафарбовування - 200 мільйонів пікселів в секунду. o підтримка 2x AGP. § ATI Rage 128 Pro - покращений варіант ATI Rage 128; o тактова частота ядра і відеопам’яті - 140 і 150 МГц відповідно; o тактова частота RAMDAC - 300 МГц; o максимальне розділення – 2048х1536х32; o підтримка 4x AGP. § ATI Radeon 256 - відноситься до прискорювачів фотореалістичної графіки; o 256-розрядне графічне ядро, що складається з двох паралельно працюючих 128-розрядних блоків; o тактова частота ядра - 200..400 МГц; o об’єм відеопам’яті - від 8 до 128 MB; o швидкість зафарбовування - 400 мільйонів пікселів в секунду. S3 § S3 Savage 3D o 128-бітна архітектура (2 блоки по 64 розряди); o тактова частота ядра - 125 МГц; o об’єм відеопам’яті - від 2 до 8 MB; o швидкість зафарбовування - 5 мільйонів пікселів в секунду. § S3 Savage 4 (GT, Pro, Pro+) - покращена версія (виправлені помилки) S3 Savage 3D; o тактова частота ядра - до 143 МГц; o об’єм відеопам’яті - до 32 MB; o підтримка 4x AGP. § S3 Savage2000 - має геометричний процесор S3TL для перетворення координат таосвітленості (до 8 джерел світла) o пропускна здатність - 10..15 мільонів трикутників в секунду; o швидкість зафарбовування - 300 мільйонів пікселів в секунду.
|