Студопедия

КАТЕГОРИИ:

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника



Шляхи створення мультимедійних видань




Читайте также:
  1. Базова культура особистості: зміст і шляхи формування. 3. Базова культура особистості: зміст і шляхи формування. 3.1. Виховання громадянської культури.
  2. Екологічна криза: поняття, причини, наслідки, форми прояву та шляхи подолання
  3. Етапи створення туристичного продукту
  4. Засоби створення функцій
  5. Інноваційна модель розвитку України необхідність та шляхи становлення
  6. Історія створення і становлення дисципліни «Охорона праці» як наукової дисципліни
  7. Історія створення і цілі організації
  8. Історія створення. Структура Пенсійного фонду.
  9. Мета бюджетного регулювання та шляхи її досягнення
  10. Мета і завдання створення спеціальних економічних зон (СЕЗ): їх класифікація.

Етапи розробки мультимедіа-видань:

1. Розробка концепції, ідеї - складається з експертизи і планування. Експертиза дає відповідь на питання, “чи існують основні компоненти для виконання проекту”, а планування - “чи реально виконати проект у відведені терміни”. Для створення проекту потрібно:

1) наявність команди, що має містити людей, які можуть написати сценарій, розробити графічний дизайн, виконати верстку;

2) наявність менеджера проекту, який не є автором ідеї або сценаристом, і до функцій якого відноситься забезпечення термінів виконання проекту і розподіл роботи в команді; до типової команди розробників входять

§ сценарист,

§ програміст,

§ художника-дизайнер,

§ спеціаліст по аудіо/відео (оператор),

§ дизайнер інтерфейсу,

§ керівник проекту, директор або продюсер.

3) окреслити коло майбутніх основних технічних та програмних рішень - вибір апаратно- програмної платформи, форматів даних і програмних засобів для розробки, при цьому вцентрі знаходиться авторська система як засіб розробки;

4) наявність ресурсів - звичайні та спеціалізовані робочі місця, оснащені відповідним обладнанням;

5) ліцензії;

6) бюджет - розхідна частина та план-графік з точністю до одного дня з розробки всього проекту, починаючи із старту і закінчуючи його виданням.

2. Проектування - виконується проектування архітектури інформації (структури) і проектування взаємодії з користувачем (користувацький інтерфейс). Результатом проектування є розробка прототипу, що реалізує всю потрібну функціональність в першому наближенні для подальшої розробки на його основі типових шаблонів сторінок та екранів.

3. Створення інформаційних об’єктів - вибирається певний стиль оформлення, що відповідає основній тематиці видання. Формуються набори текстур і графічних стилів. Визначаються шрифти, колірні та звукові схеми. Після цього відбувається ввід та обробка основних елементів мультимедіа: відео, анімації, звуку і тексту відповідно до форматів даних, що підтримуються вибраною авторською системою.

4. Створення користувацького інтерфейсу - визначається тип інтерфейсу і його фізична реалізація вторською системою: кількість вікон на екрані, їх взаємодія між собою, наявність різних типів керуючих елементів, їх розташування всередині вікна, поведінка та зв’язок з іншими елементами. На цьому етапі використовуються розроблені раніше стиль, текстури, шрифти. результатом є набір шаблонів всіх типових екранів або сторінок видання. Кожний шаблон містить типові керуючі елементи, виконані у відповідності із вибраним стилем оформлення. В шаблоні описується поведінка цих об’єктів та їх реакція на дії користувача у вигляді керуючих скриптів.



5. Інтеграція інформаційних елементів в лінійну (презентацію) або нелінійну (інтерактивну) аплікацію - на основі сформованого набору шаблонів створюється “скелет” майбутньої аплікації, що містить всі типові гіпертекстові зв’язки між різними рівнями, всередині рівнів, ті що визначають послідовність сторінок та ін. Після того, як скелет сформовано, тобто створено всі інформаційні елементи, вони наповнюються певним змістом: вставляються зображення, підключаються відео та звук.

6. Завершення проекту - правильне завершення проекту є не менш важливим, ніж початок. Довільна програма має помилки, тому потрібно змиритись з тим, що щось працює не так. Тому потрібно лише мінімізувати їх кількість. 10% часу має бути витрачено на виправлення явних помилок та недоліків. Після створення першого випуску диску (бета) його роздають бета-тестерам, які фіксують всі виявлені збої в програмі. Помічені помилки виправляють і готується остаточна версія проекту.



7. Видання для розповсюдження - потрібно організувати

1) тиражування дисків,

2) виготовлення упаковки,

3) виготовлення поліграфії,

4) підготовку реєстраційних карток.

 


Дата добавления: 2014-12-23; просмотров: 19; Нарушение авторских прав







lektsii.com - Лекции.Ком - 2014-2021 год. (0.01 сек.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав
Главная страница Случайная страница Контакты