Студопедия

КАТЕГОРИИ:

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника



Будова 3D-акселератора




Читайте также:
  1. Атмосфера. ЇЇ хімічний склад та будова
  2. Базис і надбудова та їх діалектичний зв'язок.
  3. Будова двигунів внутрішнього згорання.
  4. БУДОВА ІНСТРУМЕНТА ДЛЯ РУЧНОГО СТРУГАННЯ
  5. Будова кристалів. Фізичні типи ґраток
  6. Будова органа зору
  7. Будова органа слуху і рівноваги
  8. Будова рецепторів нюху
  9. БУДОВА СЕРЦЯ

3D-акселератор має декілька обов’язкових базових елементів, що забезпечують апаратне прискорення основних етапів 3D-конвейєра:

§ Геометричний процесор (Geometry Processor).

§ Механізм прорисовування (Rendering).

§ Відеопам’ять.

§ Цифро-аналоговий перетворювач ().

§ Додаткові пристрої (в залежності від набору додаткових функцій).

Геометричний процесор відповідає за 2..6 етапи 3D-конвейєра, в дешевих 3D-акселераторах буває відсутній, тоді його функції виконує центральний процесор, або спрощений - виконує тільки механізм встановлення (Setup Engine), що виконує перетворення даних про вершини даних, сортування та відкидання задніх граней (стадія Triangle Setup).

Процес рендерінга розбивається на 2 ступені: обробка елементів текстур (Texel Engine) і

обробка елементів результуючого кадру (Pixel Engine). На кожній з стадій робота проводиться із

своїм буфером. Крім буферів кадру і текстур використовуються z-буфер (для коректного

видалення невидимих поверхонь) та α-буфер (для ефективного виконання альфа-змішування).

Розмір кадрового буферу визначає максимально допустиме розділення зображення та

кількість відтінків кольорів. Як правило, використовується метод подвійної буферизації, коли

кадровий буфер розбивається на передній (Front buffer) та задній (Back buffer) буфери. Поки

виконується відображення (передача в RAMDAC) першого, “переднього” кадру, акселератор

будує в задньому буфері наступний кадр. Це забезпечує більш плавну та швидку зміну кадрів.

 


Дата добавления: 2014-12-23; просмотров: 18; Нарушение авторских прав







lektsii.com - Лекции.Ком - 2014-2021 год. (0.025 сек.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав
Главная страница Случайная страница Контакты