Студопедия

КАТЕГОРИИ:

АстрономияБиологияГеографияДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника


ОСНОВНА ЛІТЕРАТУРА. 1. Асафьев Б. В. Избранные статьи о музыкальном просвещении и образовании




1. Асафьев Б. В. Избранные статьи о музыкальном просвещении и образовании. – 2 – е изд. / Б. В. Асафьев. – Л.: Музыка, 1973. – 144с.

2. Ветлугіна Н. О. Музичний розвиток дитини / Н.О. Ветлугіна. – К.: Муз.Україна, 1978. –256с.

3. Назайкинский Е. В. О психологии музыкального восприятия / Е.В. Назайкинский. – М. : Музыка, 1972. – 384с.

4. Орлова Е. М. Интонационная теория Асафьева как учение о специфике музыкального мышления / Е. М. Орлова. – М. : Музыка, 1984. – 302 с.

5. Теплов Б. М. Психология музыкальных способностей // Избранные труды: В 2-х т. Т.1. – М.: Педагогика, 1985. – С. 5 - 190

6. Теплов Б. М. Психофизиология индивидуальных различий // Избранные труды: В 2-х т. Т.1. – М.: Педагогика, 1985. – С. 42 – 222.

7. Шацкая В.Н. Музыкально - эстетическое воспитание детей и юношества /В.Н. Шацкая. – М.: Педагогика, 1975. – 197с.

 

ДОПОМІЖНА ЛІТЕРАТУРА

1. Асафьев Б. В. Музыкальная форма как процесс // Б. В. Асафьев. – Л. : Музыка, 1971. – 376 с.

2. Апраксина О.А. Методика музыкального воспитания в школе. - М., 1983.

3. Интонация и музыкальный образ. – М. : Музыка, 1995. – 354 с.

4. Медушевский В. В. Человек в зеркале интонационной формы // Сов. Музыка. – 1980. - №9. – С. 39-48.

5. Орлова Е., Крюков А. Академик Борис Владимирович Асафьев // Е. Орлова, А. Крюков. – Л. : Советский композитор, 1984. – 272 с.\

Запитання та завдання КСР

1.Розкрийте основні положення інтонаційної теорії Б. В. Асафьева.

2.Проаналізуйте вплив інтонаційної теорії Б. В. Асафьєва на формування методологічних та методичних положень концепцій музичного виховання.

3.Проаналізуйте вплив теорії ладового ритму Б. Яворського на формування методологічних та методичних положень концепцій музичного виховання.

4. Розкрийте зміст основних положень роботи Б. Теплова «Психологія музичних здатностей». Чи зберігає дана робота своє значення в наш час?

5. Проаналізуйте вклад у становлення теорії та методики музичного виховання В. Шацької та Н. Гродзенської.

 

Заняття 4.2. (4 години). Тема: «Педагогічна концепція Д.Б.Кабалевського як вершинне досягнення шкільної музичної педагогіки ХХ століття».

Мета –аналіз та узагальненняосновних методологічних та методичних положень концепції музичного виховання Д. Б. Кабалевського, знайомство з музично-методичною спадщиною Д. Б. Кабалевскього, вивчення впливу музично-педагогічних ідей Д. Б. Кабалевскього на розвиток шкільної музичної педагогіки ХХІ століття.

 

Ключові слова:педагогічна концепція, методологія та методика, музично-методична спадщина, шкільна музична педагогіка.

 

ПЛАН

1.Основи методології та методики музично-виховної роботи з учнями за системою Д. Б. Кабалевського.

2.Цілі та завдання музично-виховної робота з учнями за системою Д. Б. Кабалевського.

3.Сутність дидактичного принципу «трьох китів» та особивости впровадження даного принципу в шкільну музичну педагогіку.

4. Метод «роздумів про музику», метод «забігання вперед і повернення до вивченого», метод «створення композицій» як основні щодо розвитку музичних здібностей учнів за програмою Д. Б. Кабалевського.

5. Вплив музично-педагогічних ідей Д. Б. Кабалевського на розвиток шкільної музичної педагогіки ХХІ століття.

 

 


Поделиться:

Дата добавления: 2015-04-18; просмотров: 201; Мы поможем в написании вашей работы!; Нарушение авторских прав





lektsii.com - Лекции.Ком - 2014-2024 год. (0.006 сек.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав
Главная страница Случайная страница Контакты