Студопедия

КАТЕГОРИИ:

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника



Чакроведа про формування характеру особистості




Читайте также:
  1. IV. По характеру ответной реакции, в зависимости от того, какие органы в ней участвуют
  2. Автоматичне формування актів переоцінки
  3. Алгоритм розподільчого методу формування составів багатогрупних поїздів
  4. Базова культура особистості: зміст і шляхи формування. 3. Базова культура особистості: зміст і шляхи формування. 3.1. Виховання громадянської культури.
  5. В 1804 г. был издан также достаточно либеральный по характеру цензурный устав.
  6. Види дипломатичних документів договірного характеру
  7. Види резерву збитків та порядок їх формування.
  8. Виды конкуренции по характеру развития
  9. Виды таблиц по характеру подлежащего
  10. Виконання вправ на формування вміння аналізувати різні аспекти педагогічного спілкування

Творцем в геном людини закладена природна програма розвитку , формування особистості , яку Данави зараз хочуть зруйнувати за допомогою чіпізації , створити підконтрольних біороботів . 7 чакр людини мають свою періодизацію , кожна чакра має найбільшу , властиву їй активність у свій час. Чакровідья ( чакра - коло , відья -відання , знання) - знання про властивості тієї чи іншої чакри , що є посередником між тонкими і грубими тілами людини. Перша чакра - Істок ( санскрит - Муладхара ) . Відповідає за страх , виживання , здоров'я в тілі. Коли б людина не прийшла в нове місце , в новий колектив , в нову організацію , у неї включається ця чакра . З неї починається осмислення , входження в нову сферу , обережність , страх. У новому місці людина поводиться обережно, на всякий випадок попереджувально . Чакра Істок таким образом людину дисциплінує. Наступна чакра - Зарод ( саскр. - Свадхістана ) . Відповідає за почуття. Коли людина трохи освоїлася , вона починає розрізняти « що тут добре , а що не дуже добре » , тепло- холодно , які люди - приємні або неприємні . На рівні цієї чакри страх підпорядковується енергії даної чакри. На рівні почуттів людина може висловлювати свої бажання - «це хочу , а це не хочу » , «це мені подобатися , а це не подобатися ». Веди, священні заповіді, дані богами і Самим Всевишнім, попереджають, що надмірне потурання почуттям забирає у людини розум, в наслідок чого її свідомість деградує. Тому Веди рекомендують кожній людині вчитися приборкувати спонукання почуттів. Контроль почуттів є запорукою нормальної цивілізованої людської культури, що є передумовою для відродження в суспільстві свідомості Крішни. Контроль почуттів сам по собі ще не приводить людину до піднесення свідомості, так як могутні демони також вміють контролювати почуття, але відсутність у них смирення та інших божественних якостей, описаних Крішною в 13-й і 16-й главах Бхагавад-Гіти, тільки розвиває в них демонізм і призводить до падіння. Тому просто контроль почуттів і аскетизм ще не приводять до успіху. До успіху приводить шанування Крішна-прасада, залишків їжі, яку куштував Господь, а також спілкування зі святими людьми, відданими Господа і служіння їх лотосним стопам. У Бхагавад-гіті (2.62-63) Крішна пояснює, як потурання почуттям веде людину до смерті - "Споглядаючи об'єкти, що приносять насолоду почуттям, людина розвиває до них прихильність. З прихильності народжується бажання, а з жадання - гнів. Гнів породжує повну оману. Оману затьмарює пам'ять, слідом за пам'яттю зникає розум, і тоді, позбувшись розуму, людина знову поринає в безодню матеріального життя ", і дає спосіб, за допомогою якого людина може знайти порятунок - Бхагавад-Гіта, 2.64" Але той, хто слідуючи приписами шастр , позбавився від прихильності і неприязні, і тримає свої почуття у вузді, може повною мірою знайти милість Господа ". Отже, шастри, священні писання, дані нам Всевишнім, що втілився приблизно 500 років тому як Шрі Чайтанья Махапрабгу, закликають нас навчитися контролювати почуття. Близький супутник Господа на ім'я Рупа Госвамі, склав Шрі Упадешамріту, в якій про це говоритися детальніше. Нектар настанов, короткий виклад Шрі Упадешамріти, свідчить - врівноважена людина, здатна контролювати мову, впоратися з вимогами розуму, вміє стримувати гнів і приборкувати спонукання язика, шлунка і геніталій, володіє всіма якостями, необхідними для того, щоб приймати учнів по всюди в світі. Тобто перш за все необхідно навчитися контролювати язик, як в плані харчування, не переїдати, але й не катуючи себе голодуванням (Бхагавад-Гіта, глава 6.16: Арджуна, людина ніколи не стане йогом, якщо їсть занадто багато або мало, якщо спить занадто багато або недостатньо), так і в плані розмов, якомога менше говорити на порожні мирські теми, що не мають нічого спільного зі свідомістю Крішни. І тоді природним чином людині буде легше контролювати спонукання шлунка і геніталій.



Наступна чакра - Живіт (санскр. - Маніпура ) . Відповідає за активність. Коли людина освоїлася на рівні страху і почуттів , тоді в неї виникає бажання вже щось робити , діяти , « хазяїнувати » , з'являється діловитість . Наступна чакра - Персі ( санскр. - Анахата ) . Відповідає за гармонію , радість у спілкуванні , любов , етикет . Наступна чакра , п'ята - Устя ( санскр. - Вішуддха ) . Відповідає за ораторство , спілкування , мову , навчання , пізнання , мистецтво. На рівні цієї чакри людина прагне пізнати філософський принцип «чому , навіщо і як ». Ми живемо у створеному світі , але не кожна людина це розуміє , осмислює . Дитина може не осмислювати , що школа створена дорослими людьми для дітей , розроблені програми як навчати дітей , є люди , які вивчають дитячу психіку , ким діти можуть стати , і вони для цього готують цілу систему , сьогодні школа потребує докорінного перетворення з технократичного русла в русло ведичне . І пізніше , коли дитина пройде всі ці 11 класів , якщо вона досягає гармонії , відчуває користь , радість , вона скаже « ага , тепер я розумію як все це було влаштовано ». Філософія пробуджується радістю життя . В іншому випадку філософія дрімає. Наступна чакра - Чоло (санскр. - Аджна ) . Відповідає за мудрість. Мудрість - унікальна людська властивість , це здатність прикладати отримане , осмислене знання до практичного життя . Наступна , сьома чакра - Родник (санскр. - Сахасрара ) . Відповідає за одухотворення . На рівні даної чакри людина досягає безстрашності . Сучасна цивілізація впливає на людину таким чином , щоб у неї переважно працювали тільки страх і бажання ( чакри Істок і Зарод ) . Страх воєн , безгрошів'я , страх бути « не в моді» штовхає людство до прірви. Духовність означає відсутність страху і відсутність нав'язливих бажань , спонтанне щастя в усвідомленні Всевишнього. У кінцевому підсумку мета людського життя повинна зводитися до відчуття безстрашності і усвідомлення Всевишнього. І для цього людині потрібно прожити все своє життя ( за винятком особливо обдарованих особистостей ). Призначення людського життя – знайти втрачену свідомість Кришни, усвідомлення свого вічного положення слуги Всевишнього. Людина відрізняється від тварини тим, що їй дарований розум, за допомогою якого вона може цікавитися Абсолютною Істиною, Причиною всіх причин. Зневага цією можливістю веде людину до деградації в нижчі форми життя, а використання за призначенням - дає народження у вищих галактиках або світах або повернення в духовний споконвічний світ Крішни. Про те, яким чином можна відродити в собі втрачену свідомість Крішни, докладно розповідає Всевишній Крішна, Верховна Особа, в Бхагавад-гіті Своєму учневі і відданому – Арджуні (Яруні). Вічна, наповнена знанням і блаженством вічна душа, служниця Крішни, з тієї чи іншої причини тимчасово втілюючись в матеріальному тілі, відчуває на собі троїсті страждання матеріального тіла і пов'язані з ним наслідки, такі як народження, хвороби, старість і смерть. Тверезомисляча людина, що володіє свідомістю Крішни або свідомістю Всевишнього, розуміє, що ні всілякі матеріальні блага, ні положення в суспільстві, не позбавлять її від нескінченного круговороту народжень і смертей, і тому задається цілями, більш високими, ніж просто насолода власних почуттів, що є отрутою для душі, і думає про те, як задовольнити почуття Всевишнього і Його відданих. Обумовлена душа, яка перебуває під впливом 5-ти грубих елементів, таких як земля, вода, вогонь, повітря і ефір, тонких, таких як розум, свідомість і помилкове его, а також почуттів, відчуває на собі троїсті страждання матеріального світу, а саме - адхідайвіка клєша, страждання від стихій матеріальної природи, що посилаються богами; адхібаутіка клєша, страждання від інших живих істот, і адхйатміка клєша або страждання, заподіяні власним тілом і розумом. Позбутися від цих страждань дозволяє метод чистого, безперервного, безкорисливого відданого служіння Крішні і Його відданим, даний Крішною в Бхагавад-гіті. Цивілізована людина повиненна як мінімум дотримуватися принципів ями-ніями - принципів поведінки нормального цивілізованого суспільства, а саме - 1) ненасильство (ахімса), 2) вірність (брахмачарья), 3) скромність, вдовольниться життєвонайнеобхіднішим, 4) відсутність злодійства, 5) правдивість , 6) зусилля, 7) вивчення Вед, 8) чистота, як тілесна, так і чистота свідомості, 9) умиротворення, 10) відданість Всевишньому, і принципи релігії, а саме - 1) милосердя, 2) співчуття, 3) аскетизм, 4) правдивість. Милосердя і співчуття підтримуються, коли ми дотримуємося принципу ахімси - не створимо зайву напругу і насильство ні словом, ні думкою, ні ділом, коли не підтримуємо своє тіло за рахунок вбивства інших живих істот, таких як тварини, птахи, риба, яйця, які стоять на еволюційних сходах близько до людей і по типу свідомості є тими, що пробуджуються, тобто відчувають біль і мають емоції; коли ми дбаємо про інших живих істот. Аскетизм підтримується, коли ми відмовляємося від одурманюючих речовин, від усіляких інтоксикацій, таких як наркотичні речовини, алкоголь, тютюн, маріхуана, опіум, від шкідливої побутової хімії, від їжі, що містить в собі шкідливі хімічні добавки, ароматизатори, емульгатори і т.п. ; коли ми задовольняємося життєвонайнеобхіднішим, і коли не лінуємося, докладаємо зусиль, здійснюємо благодійність. Правдивість підтримується, коли ми слідуємо істині і зберігаємо вірність; коли ми виконуємо свою свадхарму на матеріальному і духовному рівнях у відповідності зі своїм становищем у суспільстві варнаашрами; коли проявляємо до всіх повагу, піклуємося про всіх, в першу чергу про мудреців, літніх людей, жінок і про дітей. Таким чином, суспільство, в якому дотримуються дані вищеперелічені принципи цивілізованого суспільства, знаходить справжнє багатство (артху) у вигляді чистого повітря, чистої води, родючої землі, добробут, хороші взаємини між людьми, богами і Всевишнім богом Крішною.





Всі 7 чакр мають найбільшу активність згідно даної їм циклічній періодизації з циклами по 7 років на кожну чакру і по 1 року на кожну чакру додатково . Тобто перші 7 років йде цикл чакри Істок , і щороку по цьому циклу включається по черзі кожна чакра. Наступні 7 років йде цикл чакри Зарод , і так само по ній підключаються всі чакри , кожна по 1-му році впливу. Разом 7 * 7 отримуємо 49 років - повний цикл , за умови що не було збоїв у розвитку . Коли людина переживає тривалий стрес або глибоку психічну травму , робота чакр може призупинитися , або ж чакри можуть зовсім закритися , а на їх відкриття може знадобитися особливий психологічний підхід , іноді займає місяці і роки . Коли дитина народжується , вона знаходиться в стані виживання , страху . Вона ще не розуміє ваших емоцій , вона просто виживає . Він може смоктати молоко з грудей матері , кричати , коли їй погано , і мовчати , коли їй добре , або взагалі не діяти , просто спати. У дитини включається чакра страху , вона вперше вийшла на світ з утроби матері. А на другому році життя у дитини починають проявлятися почуття , капризи . На третій рік життя дитина починає щось вивчати , ламати , розбирати. З'являється активне вивчення світу . Якщо їй забороняти активно діяти , малювати , пізнавати , якщо їй весь час говорять «це не можна» і «це не можна» , то у дитини виробляється розуміння «роби все потайки » , тому що всерівно ця чакра працює , і їй потрібно діяти. Вона може в таємниці починати свою діяльність , і у неї може виробитися така звичка на все життя. У сучасному світі прийнято вважати нормальним робити багато речей в таємниці від інших . Це може називатися політикою або економікою , або навіть сімейним життям . Є у кожного, і у кожної сім'ї , свої секрети , виявляється. Проблема полягає в тому , що багато хто до цих пір не зрозуміли , що ж все-таки можна , а що не можна . У 4 роки дитина дуже цікава , гармоніна , врна починає спілкуватися , придумувати власні назви , радувати батьків. У 5 років відкривається філософська чакра . Вона запитає - « мама , а звідки я взагалі взявся (взялася) ? ». Якщо їй сказати « не говори дурниць » - чакра Устя може закритися. Або коли дитині кажуть всякі жарти , водять її за ніс , відповіді не дають , щоб дитина була задоволений цим. Інтерес глушиться , тому що він не приймається навколишнім світом. Це один із прикладів того , як чакра може бути затримана в розвитку. Веди кажуть , що кожна людина повинна вміти філософськи мислити , інакше як вона досягне мудрості і безстрашності , як вона піде далі ? Але в нас з вами зараз розподілено : є духовенство , є якісь мудреці , відлюдники , є якісь філософи , є якісь люди товариські , є якісь люди ділові , підприємці , є якісь люди просто « тусовщики » і є ті , які просто живуть у страху і не знають що робити. Але якщо подивитися уважніше , ми маємо справу не з типами людей , а з людьми , які застрягли на певному рівні розвитку. Звідси умовно формуються класи , варни і підкласи . Тип людини один. Коли вона гармонійна - у неї все розвинене одночасно. І ось в дитини з’являється радість спілкування , потім вона запитує «хто я такий (така)» , і потім перший досвід вона отримує в шість років. Згідно Вед , в 5 років дитина вже починає своє навчання. Чому ? Відкривається чакра філософії , осмислення. Природно постає питання і на нього має бути відповідь . Не в 7 , не в 8 , і не в 6 років - у 5 років необхідно почати перше навчання . Навіть якщо це не школа , то батьки навчають . Якщо не батьки , то старші родичі . У два роки прокидаються почуття: « хочу - не хочу». Якщо дитина зустрічає опір вже на третій чакрі , радість спілкування змінюється задоволенням почуттів , не для філософського розкриття , тому що батьки самі можуть не розуміти і дати відповіді . У 7 років у дитини проявляється потяг до таємничого - пробуджується віра . Кожна дитина має вроджену віру - усвідомлення Всевишнього. На сьомому році пробуджується тяга до таємничого і дитина може усвідомлювати те, в що «дорослі » давно вже не вірять. Дитина вірить у казки , вірить у те , що можна поговорити з Сонцем , з Місяцем . Дитину радує те , що добро завжди перемагає зло. Людина з не розвиненою духовністю сприймає світ через призму фізики , хімії , почуттів і жадання , але вона не розглядає світ через призму духовності , відносин.

У 8 років з'являється новий страх. Кожні 7 років починається новий цикл , і починається він зі страху. Перші 7 років страх пройде через всі 7 чакр , потім почуття пройдуть через 7 чакр , потім діловитість через 7 чакр , гармонія через всі 7 чакр , філософія через всі 7 чакр і духовність також пройде через всі 7 чакр.

У 8 років з'являється страх почуттів . Змінюється гормональний фон , починає прокидатися сексуальная енергія . Хлопчики і дівчатка починають відчувати , що між ними є відмінності. І ось дитина не розуміє що з нею відбувається . З'являється нерозуміння своїх нових відчуттів і бажань , пов'язаних з протилежною статтю. Але вже в 9 років , коли почуття посилюються подвійно , дитина може відчути перше кохання , дуже сильне почуття. Дуже складно це почуття потім знову відчути в житті , такої ж сили і чистоти. Але якщо дитину виховувати через зайву сором'язливість , це почуття в ньому може не пробудитися . Інша крайність - коли дитина виростає занадто нахабною . Дуже рідко можна знайти зараз врівноважену в почуттях людину. У віці 9 -ти років можлива перша любов через сильні почуття , але як правило діти її приховують в цей час. У 10 років , коли з'являється діловитість , людина намагається ці відносини вже якось вибудовувати , влаштовувати , встановлювати , діяти з протилежною статтю. Дівчатка і хлопчики через гостроту відносин навіть б'ються між собою в цей час. А от якщо з'являється перша любов - їм здається що кохана ( коханий ) - це неземна істота , настільки зачаровує. Як правило в цей час можуть встановлюватися відносини з протилежною статтю і дружба в різних формах. Дитині в цей час потрібно говорити про дружбу і кохання , про її роль в ролі дружби. На п'ятій чакрі філософії по почуттях відкривається розуміння відмінності статей , філософія дружби і любові. У 12 років дитина намагається зрозуміти значення дружби і любові як філософ . У 13 років приходить розуміння чесності , вірності , етики. У цей час діти можуть клястися в дружбі . У 14 років приходить спроба одухотворити свої відносини , обожити , написати вірші . Одухотвореність виражається в творчості. Обожнюється об'єкт любові в 14 років. У цей час слова і музика виступають для людини як наркотик.

У 15 років знову активується страх по чакрі Живіт . Людина задає собі питання «що я тепер з цією любов'ю буду робити ? Адже я , як дорослий , повинен буду заробляти гроші , ходити на роботу , сам себе підтримувати ». Коли батьки говорять дитині в 15 років про самостійність - для неї це страшно . Але вже в 16 років - діловитість і почуття , це солодкі 16 років , коли приходить вміння знайти насолоду, « добитися » її. Це небезпечний вік , так як в цей час діти можуть вступати в сексуальні відносини самі по собі. Якщо їх стимулювати , як зараз стимулюють ЗМІ , то вони можуть і раніше вступати . Тому в 16 років батьки повинні бути строгими з дітьми як тигри в цьому плані , контролювати походеньки дітей. У 17 років приходить егоїстична любов , коли з'єднується діловитість і діловитість , діти заради своєї любові готові піти на все що завгодно. У 18 років приходить гармонія і діловитість - бажання прийти до взаєморозуміння. Людина когось любить , з кимось дружить , але вона ще хоче щоб її розуміла громадськість. Тому в 16 років від дитини не потрібно домагатися 18 -річного розуміння , потрібно терпіти цей вік , намагатися спілкуватися з нею таким чином , щоб дати їй певний розум , так як 16-17 років - важкий вік , діти не хочуть ні кого слухати . Якщо людина отримала гармонійний досвід спілкування , то вона почує вашу мудрість у 18 років. Якщо вона не отримала вищих проявів усвідомленності - вона може взагалі нічого не слухати і все робити по -своєму. У 19 років приходить філософствування любові в сімейному житті. Людина осмислює чому потрібно бути в сімейному союзі все життя. Якщо осмислення сімейного союзу , для чого потрібне сімейне життя , не приходить - неминуче буде розлучення . У 20 років приходить перша реалізація , мудрість , застосування знань сімейного життя , застосування і діловитість . У цей час людина вже може одружитися ( вийти заміж). У 21 рік приходить пошук духовно боку партнера для спільного розвитку . Приходить перша реалізація того , що сімейний союз це не просто романтика , краса , але це ще й величезна відповідальність , в ньому є великі складнощі . Як же подолати ці труднощі? Відповідь - духовна сторона партнера. А якщо нам з вами про духовність ніколи не розповідали? Не буде чим замінити , ось в чому проблема .

22 роки - знову страх. Страх чого ? Страх все життя жити разом або залишитися одному на все життя. 23 роки - почуття і гармонія. Приходить повага до почуттів інших , приходить розуміння про потреби . Людина починає звільнятися від егоїзму. Виявляється , щоб жити в цьому світі , необхідно враховувати бажання і потреби інших людей. У цей час людина може почати проявляти альтруїстичні пориви . 24 роки - діловитість і гармонія - турбота про всі сторони свого життя і членів своєї сім'ї . Якщо людина розвивалася правильно , гармонійно , вона здатна піклуватися про близьких людей . 25 років - влаштованість і гармонія життя , починається перша нудьга. 26 років - філософська чакра і гармонія. Людина починає замислюватися про сенс життя. 27 років - становлення філософії батька і матері. Людина починає осмислювати себе з точки зору батька , матері. 28 років - бажання виховувати піднесених дітей , залишити після себе слід .

Наступний цикл - 29 - 35 років. Цикл філософського осмислення. 29 років - філософія і страх. Страх перед майбутнім. У людини виникає перша підозра про власну дурість , людина починає здогадуватися , що вона вцілому не дуже розумна. 30 років - спроба людиною довести самій собі , що через почуття вона все ж може бути щасливою. 31 рік - філософія і діловитість , оправдання своєї діяльності , її важливості й незамінності . 32 роки - філософія і гармонія , спроба людиною врівноважити її діяльність з її бажаннями. 33 роки - філософія та філософія , дозрівання філософа . Приходить ясність в розумі. У 34 роки з'являється філософія і мудрість. Приходить вміння змінюватися , гнучкість , можливість застосувати знання . У 35 років приходить одухотворення , людина може зайняти в служінні Всевишньому сім'ю , роботу , і всю себе , приходить розуміння , як це можна застосувати .

36 років - чакра мудрості і страх. Страх спілкуватися з мудрими . 37 років - до людини приходить радість від контролю почуттів і філософських розумінь . Зараз в людей немає філософського розуміння не тому , що вони книжок не читають , а тому , що не контролюють почуття. Всі філософи , які писали книги , вони просто контролювали почуття , тому й писали. 38 років - активне спілкування з мудрими . 39 років - знаходження себе в системі мудреців. Людина відчуває , що вона входить в іншу сферу життя. 40 років - здатність довести іншим свою точку зору , перевірену досвідом. 41 - дозрівання мудреця . У 42 роки приходить одухотворення мудрості , виявляється що можна піти далі .

43 року - чакра духовності. Страх відчувається особливо глибоко , тому що людина встає на шлях зречення від матеріального світу. У 44 роки приходить одухотворення почуттів , людині може здатися , що вона заново народилася на світ . З'являється відчуття , що між почуттями , розумом і душею різниці немає. Якщо немає жадання , хіті, то почуття не небезпечні. 45 років - систематизація духовності. 46 років - пошук духовної гармонії і спілкування . 47 років - розуміння філософії і духовного розвитку. 48 років - здатність давати духовні поради . Духовні поради відрізняються від матеріальних тим , що духовну пораду ви не можете ігнорувати. Якщо думка передається з серця в серце , ви не зможете це відкинути. Достатньо всього лише кілька настанов отримати від істинного духовного вчителя - і ваше життя буде досконале. 49 років - духовність і духовність . Вчитель вищих ідеалів. Якщо людина не встигла пройти всі уроки , Природа виділяє їй другу частину життя після 49 -ти років. У 50 років людина, якщо не пройшла підготовку , може стати як собака - де погладять і погодують , туди і піде. Потім знову пробудяться почуття, і так все коло заново.

 

 

Список використаної літератури:

1) Кама-шастра

2) Спадщина слов'ян

3) Аюрведа

 

 

Автори:

Всевишній Господь, Торсунов О., Клименко А., Серебряков С., Хакімов А., Реп’єв К., Саблін Р., Стасішин С.

 

 

Київ 2014

 


Дата добавления: 2015-01-29; просмотров: 8; Нарушение авторских прав







lektsii.com - Лекции.Ком - 2014-2021 год. (0.016 сек.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав
Главная страница Случайная страница Контакты