Студопедия

КАТЕГОРИИ:

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника



Інформаційно-публіцистичні жанри




Читайте также:
  1. Жанри PR в Інтернет-просторі.
  2. Жанри внутрішніх PR-комунікацій.
  3. Жанри інформаційного телебачення
  4. Жанри та жанрові різновиди телебачення
  5. Інформаційні жанри журналістики на службі PR.
  6. Поняття вторинного тексту в PR. Специфіка створення і поширення медіатекстів. Правові та етичні проблеми функціонування вторинних текстів в PR. Жанри вторинних PR-текстів.
  7. Прості базисні PR-тексти. Основні жанри простого PR-тексту.
  8. Художньо-публіцистичні жанри

Фотоінформація (фото замітка) – в основі лежить один факт, повідомлення про який повинне лише показати глядачу, де, коли і з якими наслідками вона трапилася некоментована, коментована, Розгорнута – в основі серія знімків (основний і фотокоментарі)

Фоторепортаж – освітлює багатоскладову подію; серія знімків, які можуть бути розміщені у послідовному чи хаотичні події, об’єднані однією темою Фотокореспонденція – не відображає напряму розвиток події, а розкриває взаємозв’язок між декількома фактами і подіями (фотоінтервю, фотозвіт, фотоаналіз). оперативна – відгук на певне явище, оглядова – зведення знімків різного походження

Фотоілюстрація– подає зоровий образ на момент здійснення вербальної комунікативної дії. Аналітичні – всебічне дослідження фактів, їх причин, узагальнення, суб’єктивність (фотокореспонденція, фейлетон аналітичного виду, фотокоментар, фотоогляд)

1. Художньо-публіцистичні (фотонарис, фотосерія, фотоплакат)

Фотозамальовка – народжується із поєднання емоцій і строгої документальності (ліричні, пейзажні, інформаційно-пізнавальні)

Фотонарис (портретний – увага до людини,проблемний – до проблеми,подорожній.)

Фотопортрет – образ реальної людини, мета – передати не лише зовнішність, але й внутрішній світ. Людину зображують у певній життєвій ситуації.

- груповий та індивідуальний

- на повний зріс, поколінний, поясний, погрудний, головний

- у профіль, анфас, троакар (3/4)

- На природі та у приміщенні, вдома чи на виробництві, Під час руху та у спокої.

2.Основні етапи підготовки фоторепортажу

Завдання фоторепортажу наочно, динамічно, оперативно показати сутність події, особисте ставлення до неї, щоб у читача виникло враження присутності.

Фотокореспондент має гарантовано створити серію фотографій високої технічної якості, зміст яких відповідає цілям конкретного видання. Із цих фото буде відібрано декілька, що найповніше відповідають задуму.

Основна вимога до кореспондент – охоплення усіх подій і явищ, що потрапляють у сферу інтересів видання, висока оперативність та якість робіт.

1. Максимум інформації про місце, час, мету

2. Максимум місця на шпальті, срок подачі

№. Ідея.

Планування зйомки

- уточнити час і місце



- врахувати освітлення, аби взяти необхідну фототехніку

- спец ефекти, точки зйомки, ракурси

Етапи: підготовка, зйомка, обробка і передача

 

3.Основні закони побудови фотокомпозиції

Композиція – поєднання окремих елементів твору в єдине художнє ціле, в якому в конкретній зображувальній формі найяскравіше розкрито зміст.

Зоровий центр– частина знімка, що своєю яскравою формою, рисунком, контрастом, розміром притягує погляд. Смисловий центр – частина сюжету, що виражає основну ідею, головний зміст знімка. Вдале фото – зоровий і смисловий центр співпадають.

Решта частин знімка має підкорятися смисловому центру, відтіняти його. В такийй спосіб акцентується головне і визначається сюжетний зміст.

Принципи виділення зорового центру:контраст,масштаб,світле-темне,різке-розпливчате,симетрія-асиметрія,статика-динаміка,напрям світлового потоку,лінія

Слід уникати різких горизонтальних і вертикальних ліній – це спричиняє розкол кадру. Підготовка знімку– це організація матеріалу на певній площині, створення чіткої конструкції: відбір, Документальність, 3вимірний простір передається двохвимірним.

Поради до композиційного рішення кадру:



1. Основний об’єкт знаходиться на перетині другорядних. Деякі другорядні «ведуть» погляд у напрямку центрального об’єкта

2. 2. Цен6тральний об’єкт або його частина повинен контрастувати за кольором чи фоном.

Моменти пошуку точки зйомки: Віддаленість об’єкта зйомки, Висота фотоапарата

Якщо фото розміщене у центрі – втрачається глибина простору. Крупність плану визначається відстанню до об’єкта.

Розрізняємо три плани:передній,середній,задній.


Дата добавления: 2015-04-18; просмотров: 113; Нарушение авторских прав







lektsii.com - Лекции.Ком - 2014-2021 год. (0.01 сек.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав
Главная страница Случайная страница Контакты