Студопедия

КАТЕГОРИИ:

АстрономияБиологияГеографияДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника


Проблема автора в сучасній радіожурналістиці; відомі українські радіо журналісти




Найбільш повна трактовка авторської передачі, на мою думку, подана у підручнику «Радіожурналістика» (за редакцією О.А. Шереля): «Авторська програма – радіопередача, автор якої одночасно виступає в ролі її творця та ведучого, режисера, літературного та музичного редактора, коректора, а іноді і продюсера. Тобто автор радіопередачі цілком та повністю відповідальний за її виробництво: сам вигадує тему, сам пише текст, обирає музичний матеріал, обмірковує спеціальний джингл, іноді знаходить спонсорів. Відредагувати таку програму та вирішити, випускати її до ефіру чи ні, може тільки головний редактор або програмний директор» Автору передачі бажано придумати «фірмову», тільки йому притаманну манеру привітання та прощання зі слухачами, а також підібрати спеціальну музичну «підкладку», щоб зробити передачу більш ефективною та такою, що запам’ятовується. Створюючи авторську радіопрограму, журналісту важливо пам’ятати, на якій саме радіостанції вона буде звучати. «Тут у авторів, на відміну від ді-джеїв та ефірних ведучих, більше можливостей: якщо програма за темою, стилем або через «нестандартний» голос ведучого не може пролунати на «локальній» комерційній інформаційно-музичній радіостанції, автор має можливість продати її на комерційній або муніципальній «багатопрофільній», а також державній станції»

Наконец, на этом этапе подготовки к эфиру радиожурналист обязан самым тщательным образом

Стилеобразующие выразит. Средства зависят в полной зависимости от воли и субъективных творческих потребностей автора радиосообщения. Поэтому входящие в нее выразительные средства радиожурналистики мы называем техническими, или стилеобразующими. К ним относятся монтаж, голосовой грим, звуковая мизансцена, ряд технических способов звукообразования (реверберация и т.п.) и др.

ОЛЕСЬ ГОЯН - радіожурналіст, науковець, кандидат філологічних наук, завідувач кафедри телебачення і радіомовлення Інституту журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка.

Викладає навчальні дисципліни "Радіожурналістика", "Міжнародне радіомовлення", "Недержавне радіомовлення", "Основи радіоменеджменту", "Ведучий радіопрограм", має творчу майстерню. Автор ряду наукових статей і публікацій, присвячених розвитку українського та світового радіомовлення.

Олексій Коган - Український радіожурналіст та ведучий. Представник України у Європейській джазовій федерації, член Міжнародної джазової асоціації журналістів. Провів більше п'яти тисяч радіопередач, автор понад 700 публікацій у ЗМІ в Україні, США та Польщі.,

Богдан Матіяш, Померанцев, Євген Баров (504 прямих ефіри)

 


Поделиться:

Дата добавления: 2015-04-18; просмотров: 147; Мы поможем в написании вашей работы!; Нарушение авторских прав





lektsii.com - Лекции.Ком - 2014-2024 год. (0.007 сек.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав
Главная страница Случайная страница Контакты