Студопедия

КАТЕГОРИИ:

АстрономияБиологияГеографияДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника


Авторлар




Айтұлы Н.

Ақсұңқарұлы С.

Ақыпбекұлы Ө.

Алаштуған Е.

Алтай А.

Алтынсарин Ы.

Аманжол Қ.

Ахмади Ж.

Ахметжанов К.

Ахметова К.

Аяшұлы Д.

Әбдікәкімов Т.

Әбдіков Т.

Әлімжанов Б.

Әскербекқызы Ж.

Әуезов М.

Байсеркенов М.

Байтұрсынұлы А.

Байхонов С.

Балқыбек Ә.

Башар А.

Баянбай Қ.

Бейсенбеков Т.

Бекетова Б.

Бекмұратұлы С.

Бөдешұлы Ж.

Бұғыбаева Қ.

Досанов С.

Досжан Д.

Егеубаев А.

Елғондинова З.

Елубай С.

Ерназар Н.

Ершуова М.

Есдаулет Ұ.

Жабаев Ж.

Жақып Т.

Жетекбай Б.

Жұмабаев М.

Жұмаділов Қ.

Жүнісов С.

Зәкенұлы Т.

Зікібаев Е.

Исабеков Д.

Кекілбайұлы Ә.

Қазыбек И.

Қайран Ә.

Қайыңбаев М.

Қанатбаев Д.

Қарашев Қ.

Қуантайұлы Н.

Құнанбаев А.

Құсайынов Ш.

Қыдыров Ж.

Ләмбекұлы С.

Мағауин М.

Мақатаев М.

Медетбек Т.

Мұқаи Б.

Мұқанова Р.

Мұртаза Ш.

Мұртаза Ш.

Мырзалиев Қ.

Нұржан С.

Нұрмағанбетов Т.

Нысаналы А.

Отарбаев Р.

Райымбекұлы М.

Рәш М.

Салықов К.

Сариев Ш.

Сарыбайұлы Т.

Сматаев С.

Сүлейменов О.

Тарази Ә.

Темірбай А.

Тобаяқов Б.

Тоқтаров Р.

Төреханов Э.

Тұрлыбайұлы Ж.

Түменбай Қ.

Тынысбекұлы Т.

Уәлиханов Ш.

Шамшидин А.

Шарахымбай Б.

Шаханов М.

Шаштайұлы Ж.

Ысқақбай М.

 


[1] Қараңыз: Елеонский С.Ф. Литература и народное творчество. М., 1956; Русская литература и фольклор. ХІ-ХVІІІ вв. Л., 1970; Русская литература и фольклор. Первая половнина ХІХ века. Л., 1976; Русская литература и фольклор. Вторая половина ХІХ века. Л., 1982; Русская литература и фольклор. Конец ХІХ века. Л., 1987.

[2] Медриш Д.Н. Литература и фольклорная традиция. Вопросы поэтики. Саратов, 1980; Далгат У.Б. Литература и фольклор. Теоретический аспект. М., 1981; Савушкина Н.И. Русская поэзия начала ХХ века и фольклор. М., 1988.

[3] Русская литература и фольклор ХІ-ХVІІІ вв. Л,. 1970. С.16.

 

[4] Қазақтың халық поэзиясы (Ә.А.Диваевтың халық аузынан жазып алған және жинаған нұсқаларынан). Алматы, 1964. 91-б.

[5] Қирабаев С. Көп томдық шығармалар жинағы. Алматы, 2007. 8-т. 430-б.

[6] Қаратаев М., Сильченко М., Смирнова Н. Фольклор және әдебиет //Кітапта: Қазақ әдебиетінің тарихы. 1-т. 2-кітап. Алматы, 1964. 146-б. Бұдан былай үш автор аталмай, кітапқа ғана сілтеме жасалады.

[7] Елеукенов Ш. Мағжан. Алматы, 1995. 242-269-б.

[8] Сонда. 355-б.

[9] Елеукенов Ш. Мағжан. Алматы, 1995. 354-б.

[10] Аймауытов Ж. Мағжанның ақындығы туралы.// Кітапта: Жұмабаев М. Шығармалары. Алматы, 1989. 414-415-б.

[11] Мәшһүр-Жүсіп Қуандық. Қазақ лирикасындағы стиль және бейнелілік. Павлодар, 1999. 11-б.

[12] Сонда. 11-12-б.

[13] Қирабаев С. Көп томдық шығармалар жинағы. Алматы, Қазығұрт. 2007. 6-т. 317-б.

[14] Бұл туралы кеңірек қараңыз: Қасқабасов С. Қазақтың халық прозасы. Алматы, 1984. 71-73-б

[15]Повести, сказки, притчи Древней Индии. Переводы с пали и санскрита. М., 1964. С.170-172. («Великодушный разбойник»).

[16] Қирабаев С. Көп томдық шығармалар жинағы. 6-т. 2007. 323-б.

[17] Қазақ әдебиетінің тарихы. 1-т. 2-кітап. Алматы, 1964. 162-б.

[18] Сонда.160-б.

 

[19] Ақсұңқарұлы С. Төбемнен жауһар жауып тұр. Алматы, 2005. 227-б.

[20]Айтұлы Н. Тоғыз тарау. Поэмалар. Алматы, 2006.

2 Романның әдеби табиғаты мына еңбектерде арнайы талданған. Қазақ әдебиетінің тарихы. 10-т. Алматы, 2006. 56-60-б. Елеукенов Ш. Қазақ әдебиеті тәуелсіздік кезеңінде. Алматы, 2006. 46-50-б.

1 Мифтік сананың бірінші және екінші кезеңдері туралы қараңыз: Қасқабасов С. Қазақтың халық прозасы. Алматы, 1984. 68-78-б.

2 Білім және ғылым министрлігінің Орталық ғылыми кітапханасының қолжазба қорындағы 34, 91, 205-бумаларда.

3 Сонда. 189-бума.

1 Адам мен жануардың бас қосуы туралы мифтердің архаикалық семантикасы туралы қараңыз: Қасқабасов С. Жаназық. Астана, 2002. 288-345-б.

2 Алтай А. Алтай новелласы. Алматы, 2001. 18-б.

 

[21] Пірәлиева Г. Көркем прозадағы психологизмнің кейбір мәселелері. Алматы, 2003. 87-б.

[22] Әбдіков Т. Парасат майданы //Таңшолпан журналы. Алматы, 2002. №4. 26-б.

[23] Мағауин М. Жармақ. Прага, 2007.

[24] Кітапта автор былай деп жазады: «Жармақ». Яғни бүтіннің бөлшегі. Екінші жарымы //Сонда. 12-б.

[25] Мағауин М. Жармақ. Прага, 2007. 11-б.

[26] Мағауин М. Жармақ. Прага, 2007. 17-18-б.

[27] Қазақ ертегілері. 2-т. Алматы, 1962. 23-б.

[28] Сонда. 32-б.

[29] Мағауин М. Жармақ. 2007. 18-б.

[30] Сонда. 28-29-б. Әрі қарай кейбір автор сөздерін қара шрифтімен бөлген біз – С.Қ.

[31] Қазақ ертегілері. Алматы, 1962. 2-т. 42-44-б. Мұндай сюжет фольклорда мотив, эпизод, шарт түрінде жиі кездеседі.

[32] Мағауин М. Жармақ. 2007. 29-б.

[33] Ахметов З. Асыл сөз арнасы. Алматы, 2008. 25-26-б.

[34] Бройтман С.Н. Лирика в историческом освещении // Теория литературы. Т.3. Роды и жанры (Основные проблемы в историческом освещении). М., 2003. С.421-466; Бройтман С.Н. Теория литературы. Т.2. Историческая поэтика. М., 2003; Аверинцев С.С. Древне­греческая поэтика и мировая литература // Поэтика древнегреческой лите­ратуры. М., 1981; Аверинцев С.С, Андреев М.Л., Гаспаров М.Л., Гринцер П.А., Михайлов А.В. Категории поэтики в смене эпох // Историческая поэтика: Литературные эпохи и типы художественного со­знания. М., 1994 .

[35] Сал-сері ақындар поэзиясындағы ұжымдық және даралық мәселесі туралы қарауыңызға болады: Керім Ш. Сал-сері ақындар поэзиясының көркемдік сипаты // Қазақ фольклорының поэтикасы. Алматы, 2001. 165-б.

[36] Осы арада Абайдың «Мақсұтым – тіл ұстартып, өнер шашпақ» деген сөзіне жүгінген артық емес. Қараңыз: Абай (Ибраһим Құнанбаев). Екі томдық шығармалар жинағы. 1-т. Алматы, 1986. 67- б.

[37] Бөдешұлы Ж. Емендер түнде бүрлейді. Өлеңдер мен поэмалар. Алматы, 2002. 261-б.

[38] Бұл туралы кеңірек қарауыңызға болады: Тойшанұлы А. Қазақ пен моңғол мифтерінің типологиясы. Филология ғылымдарының кандидаты ғылыми дәрежесін алу үшін дайындалған диссертация. Алматы, 2008. 39-40-б.

[39] Бөдешұлы Ж. Бұрылыс. Алматы, 2007. 91-б.

[40]Ежелгі анимистік танымның жадыда жаңғыруы бойынша ақындар тау-тас, өзен-көлді адамдандырып жырлап, амандасып-сәлемдесіп, қоштасып-бақұлдасады. Бұл жайтты кезінде ғалым С.Ақатай да ескерткен. Қараңыз: Ақатай С. Інжу-маржан секілді. Алматы, 1995. 53-б. Алатауды абыз қартқа баламалаудың үздік үлгісін М.Мақатаев танытқан. Қараңыз: Мақатаев М. Соғады жүрек. Алматы, 1982. 1-т. 164-б. Ақын былайша жырлайды:

Көзінің де, көңілінің де нұрын алған талайдың,

Алатауға тамашалап, таңмен бірге қараймын,

Уа, ассалаумағалейкум, әппақ басты арайлым!

[41] Бөдешұлы Ж. Бұрылыс. Алматы, 2007. 91-б.

[42] Өзен-суды жыланға баламалау жұмбақта жиі кездеседі. Ал, сумен жылан-айдаһардың қарым-қатынасы туралы төменгі еңбектен қарауыңызға болады: Пропп В.Я. Исторические корни волшебной сказки. Л., 1986. С.198-217.

[43] Бабалар сөзі: Көп томдық. Жұмбақтар. Астана, 2002. 6-т. 40-41-б.

[44] Қасқабасов С. Қазақтың халық прозасы. Алматы, 1984. 72-б.

[45] Аманжол Қ. Сабат. Астана, 2008. 164-б.

[46] Бөдешұлы Ж. Бұрылыс. Алматы, 2007. 49-б.

[47] Жұмабаев М. Шығармалар. 3 томдық. Алматы, 1995. 1-т. 157-б.

[48] Ісімақова А. Асыл сөздің теориясы. Алматы, 2009. 104-106-б.

[49]Қараңыз: Топоров В.Н. О структуре некоторых архаических текстов, соотносимых с концепцией «мирового дерева» // Труды по знаковым системам. V. Тарту, 1971. С.47.

[50] Бөдешұлы Ж. Бұрылыс. Алматы, 2007. 63-б.

[51] Казахские сказки. Алма-Ата, Т.2. 1962. С.219.

[52] Ақсұңқарұлы С. Адам Ата – Хау Ана. Алматы, 2000. 73-б.

[53] Ақсұңқар С. Қыпшақ хиссасы. Астана, 2008. 231-б.

[54] Сонда. 217-б.

[55] Ақсұңқар С. Қыпшақ хиссасы. Астана, 2008. 221-б.

[56] Сонда. 223-б.

[57] Сонда. 113-б.

[58] Бөдешұлы Ж. Бұрылыс. Алматы, 2007. 66-б.

[59] Қараңыз: Гинзбург Л. О лирике. Л., 1974. С.223.

[60] Қуантайұлы Н. Күмбір. Алматы, 2005. 60- б.

[61] Куфтин Б.А. Календарь и первобытная астрономия киргиз- казацкаго народа // Этнографическое обозрение. М., 1916. №3-4. С.147.

[62] Бөдешұлы Ж. Бұрылыс. Алматы, 2007. 53-б.

[63]Сонда. 7- 64-131-132-б.

[64] Бөдешұлы Ж. Емендер түнде бүрлейді. Өлеңдер мен поэмалар. Алматы, 2002. 248-б.

[65] Жұмабаев М. Шығармалар. 3 томдық. Алматы, 1-т. 1995. 70-б.

[66] Бөдешұлы Ж. Емендер түнде бүрлейді. Өлеңдер мен поэмалар. Алматы, 2002. 249-б.

[67] Аспан мен Жер бір-біріне ғашық, ерлі-зайыпты деген ежелгі рәмізі руталы С.Қасқабасовтың «Қазақтың халық прозасы» атты еңбегінен кеңірек танысуға болады. Алматы, 1984. 90-91-б.

[68] Гинзбург Л. О старом и новом. Л., 1982. С.26.

[69] Қайран Ә. Маңдайдағы жазулар. Өлеңдер мен балладалар. Астана, 2003. 93-б.

[70] Балқыбек Ә. Сынған сәуленің шағылысуы. Алматы, 2001. 53-б.

[71] Бөдешұлы Ж. Бұрылыс. Алматы, 2007. 65-б.

[72] Пүрэв О. Монгол бөөгийн шашин. Улаанбаатар, 2002. 194-х; Сонымен бірге мына жайтқа да назар аударалық, Ж.Бөдешұлы бейсана жағдайда «Қамшы» деген өлеңінде қамшыны жыланға балайды: «Өрімі екен қамшының, жылан көрдім дегенім». Қараңыз: Бөдешұлы Ж. Бұрылыс. Алматы, 2007. 94-б.

[73] Қамшының этномәдени қызметі туралы толығырақ қарауыңызға болады: Уәли Н. «Қамшы» концептісі // «Академик Ш.Ш.Сарыбаев және қазақ тіл білімі мәселелері» атты халықаралық ғылыми теориялық конференция. Алматы, 2005. 204-213-б.

[74] Абылқасымов Б. Наным-сенімдер ғұрпының фольклоры: Хрестоматия. Алматы, 2004. 78-б.

[75] Бөдешұлы Ж. Бұрылыс. Алматы, 2007. 65-б.

[76] Бөдешұлы Ж. Бұрылыс. Алматы, 2007. 95-б.

[77] Бөдешұлы Ж. Емендер түнде бүрлейді. Өлеңдер мен поэмалар. Алматы, 2002. 217-б; Жұбанов А. Ғасырлар пернесі. Алматы, 1975. 93-95-б.

[78] Бес ғасыр жырлайды. Үш томдық. 2-т. Алматы, 1984. 261-б.

[79]Аяшұлы Д. Укаша ата оқиғасы // Сыр бойы. №216. 2007. 25-қыркүйек.

[80] Қазыбек И. Қызыл жыңғыл. Астана, 2002. 30-32-б.

[81] Неклюдов С.Ю. Структура и функция мифа // www.ruthenia.ru./ folklore /nekludov.

[82] Бұл арада Абайдың «Шүу дегенде құлағың тосаңсиды, Өскен соң мұндай сөзді бұрын көрмей» дегенін еске түсірген жөн. Қараңыз: Абай (Ибраһим Құнанбаев). Екі томдық шығармалар жинағы. 1-т. Алматы, 1986. 93-б.

[83] Бұл мәселе туралы қараңыз: Жукас С. О соотношении фольклора и литературы // Фольклор. Поэтика и традиция.М., 1982. С.8-20; Топорков А.Л. Взаимодействие фольклора и литературы // Теория литературы. Т.3. Роды и жанры (Основные проблемы в историческом освещении). М., 2003. С.153-420.

[84] Қуантайұлы Н. Күмбір. Алматы, 2005. 116- б.

[85] Бройтман С.Н. Теория литературы. Т.2. Историческая поэтика. М., 2003. С.274-245.

[86] Юнг К.Г. Архетип и символ // www.koob.ru

[87] Әбдікәкімов Т. Ақшам хаттары. Алматы, 1993. 79-б.

[88] Сонда. 19-б.

[89] Медетбек Т. Көк түріктер сарыны. Алматы, 2007. 104-106-б.

[90] Есдаулет Ұ. Киіз кітап. Астана, 2000. 171-б.

[91] Шамшидин А. Жанар. Алматы, 2001. 6-б.

[92] Гомер. Илиада. М., 1986. С.41-88.

[93] Әлімжанов Б. Ауылдың ақ самалы. Астана, 2003. 15-б.

[94] Ақ бата. Алматы, 1992. 69-б.

[95] Сонда. 186-б.

[96] Уа, нарығым, нарығым // Қазақ әдебиеті (газеті) 2002. 20-желтоқсан.

[97] Бұғыбаева Қ. Өң мен түс. Астана, 2003. 24-25-б.

[98] Есдаулет Ұ. Киіз кітап. Астана, 2000. 72-73-б.

[99] Сонда. 71-б.

[100] Қазақ әдебиеті (газеті). 2008. 20-маусым.

[101] Сариев Ш. Қос қанат. Алматы, 2004. 59-72-б.

[102] Зікібаев Е. Арна. Алматы, 1993.

[103] Есдәулет Ұ. Киіз кітап. Астана, 2000. 50-б.

[104] Тобаяқов Б. Арқаға қоныс аудардық // Астана-жыршуағым. Астана, 2006. 82-б.

[105] Есдаулет Ұ. Киіз кітап. Астана, 2000. 71-б.

[106] Айтұлы Н. Бәйтерек// Астана-жыршуағым. Астана, 2006. 150-151-б.

[107] Нысаналы А. Гүлтәж. Алматы, 2002. 69-б.

[108] Салықов К. Жезкиік. Алматы, 2003. 125-б.

[109] Ақыпбекұлы Ө. Ажарлы Астана. Астана, 2002. 65-б.

[110] Ақ бата. Алматы, 1992. 23-б.

[111] Тобаяқ Б. Мерей күні // Қазақ әдебиеті (газет) 2003. 25-сәуір.

[112] Шамшидинова А. Жанар. Алматы, 2001. 18-б.

[113] Қайыңбаев М. Айбарың ассын, Астанам // Астана-жыршуағым. Астана, 2006. 76-б.

[114] Темірбай А. Автопортрет. Алматы, 2007.

[115] Қазақ халық әдебиеті: Көптомдық. Батырлар жыры. Ер Тарғын. Алматы, 1987. 3-т. 135-б.

[116] Радлов В. Алтын сандық. Алматы, 1993. 86-б.

[117] Қазақ халық әдебиеті: Көптомдық. Батырлар жыры. 1986. 1-т. 44-б.

[118] Досмұхамедұлы Х. Аламан, Алматы, 1991. 21-б.

[119] Жабаев Ж. Екі томдық таңдамалы шығармалар жинағы. Алматы, 1996. 1-т. 24-б.

[120] Бөдешұлы Ж. Бұрылыс. Алматы, 2007.

[121] Қорқыт Ата кітабы. Алматы, 1999. 133-134-б.

[122] Сонда. 167-б.

[123] Нысаналы А. Гүлтәж. Алматы, 2003. 50-б.

[124] Есдаулет Ұ. Киіз кітап. Астана, 2000. 95-б.

[125] Медетбек Т. Көк түріктер сарыны. Алматы, 2007. 1-т. 299-356-б.

[126] Ежелгі дәуір әдебиеті. Хрестоматия. Алматы, 1991. 8-б.

[127] Ежелгі дәуір әдебиеті. Хрестоматия. Алматы, 1991. 16-б.

[128] Сонда. 26-б.

[129] Медетбек Т. Көк түріктер сарыны. Алматы, 2007. 1-т. 182-б.

[130] Медетбек Т. Көк түріктер сарыны. Алматы, 2007. 1-т. 289-291-б.

[131] Егеубаев А. Тайқазан. Астана, 2003. 95-б.

[132] Сариев Ш. Қос қанат. Алматы, 2004. 114-б.

[133] Сонда. 74-б.

[134] Сонда. 75-б.

[135] Сарыбайұлы Т. Бойымды билетпеуші ем //Қазақ әдебиеті (газет). 2006.

[136] Есдаулет Ұ. Киіз кітап. Астана, 2000. 141-б.

[137] Сонда. 150-б.

[138] Бөдешұлы Ж. Бұрылыс. Алматы, 2007. 135-б.

[139] Нұржан С. Таң қауызын жарғанда. Алматы, 2002. 1-т. 122-б.

[140] Жабаев Ж. Екі томдық шығармалар жинағы. Алматы, 1996. 1-т. 44-б.

[141] Сонда. 266-б.

[142]Ахметов З. Өлең сөздің теориясы. Алматы, 1973. 56-б.

[143] Жыр десте. Алматы, 2004. 36-б.

[144] Темірбай А. Автопортрет. Алматы, 2007. 17-б.

[145] Әскербекқызы Ж. Қаз қанатындағы ғұмыр. Астана. 2005. 10-б

[146] Темірбай А. Автопортрет. Алматы, 2007. 126-б.

1 Ахметова К. Құт. Алматы, 2007. 63-б.

2 Темірбай А. Автопортрет. Алматы, 2007. 126-б.

3 Мырзалиев Қ. Шырғалаң. Алматы, 2004. 295-б.

1 Ерназар Н. Ажал-ақырет қақпасы. Алматы, 2005. 28-б.

2 Қасқабасов С. Қазақтың халық прозасы. Алматы, 1984. 90-б.

3 Жас толқын. Алматы, 2005. 234-б.

[147] Қайран Ә. Маңдайдағы жазулар. Алматы, 2003. 28-б.

[148] Жыр десте. Алматы, 2004. 47-б.

[149] Сонда. 47-б.

[150] Жас толқын. Алматы, 2005. 235-б.

[151] Райымбекұлы М. Ай. Алматы, 2002. 27-б.

2 Жас толқын. Алматы, 2005. 232-б.

3 Сонда. 162-б.

1 Райымбекұлы М. Ай. Алматы, 2002. 29-б.

2 Сонда. 26-б.

[152] Темірбай А. Автопортрет. Алматы, 2007. 283-б.

[153] Медетбек Т. Көк түріктер сарыны. Алматы, 2007. 217-б.

[154] Қайран Ә. Кел, қаламым // Қазақ әдебиеті. 1996. 23-қаңтар.

[155] Қайран Ә. Кел, қаламым // Қазақ әдебиеті. 1996. 23-қаңтар.

[156] Ахметов З. Абайдың ақындық әлемі. Алматы, 1995. 113-б.

[157] Рәш М. Киелі домбыра. Астана, 2001. 5-б.

[158] Рәш М. Киелі домбыра. Астана, 2001. 5-б.

[159] Сонда. 6-б.

[160] Есдәулет Ұ. Киіз кітап. Астана, 2000. 73-б.

[161] Есдәулет Ұ. Киіз кітап, Астана, 2000. 105-б.

[162] Кенжеахметұлы С. // Қазақ әдебиеті.

[163] Егеубай А. Тайқазан. Астана, 2003. 33-34-б.

[164] Егеубай А. Тайқазан. Астана, 2003. 74-б.

[165] Рәш М. Киелі домбыра. Астана, 2001. 6-б.

[166] Егеубай А. Тайқазан. Астана, 2003. 145-б.

 

[167] Әлімжанов Б. Ауылдың ақ самалы. Астана, 2002. 11-13-б.

[168] Қозы Көрпеш-Баян сұлу. Алматы, 1959. 221-222-б.

[169] Темірбай А. Автопортрет. Алматы, 2007. 247-б.

[170] Әдебиеттану терминдерінің сөздігі. Алматы, 1998. 110-б.

[171] Алаштуған Е. Тақсыр, күн өлеңдер. Алматы, 2001. 12-б.

[172] Райымбекұлы М. Кентавр. Алматы, 2007. 73-б.

[173] Сонда. 36-б.

[174] Жыр десте. Алматы, 2004. 30-б.

[175] Райымбекұлы М. Ай. Алматы, 2001. 73-б.

[176] Райымбекұлы М. Ай. Алматы, 2001. 77-б.

[177] Сонда. 81-б.

[178] Сонда. 74-б.

[179] Толеубаев А.Т. Реликты доисламских верований в семейной обрядности казахов (ХІХ-начало ХХ в.). Алматы, 1991. С.89-90.

[180] Райымбекұлы М. Ай. Алматы, 2001. 23-б.

[181] Майтанов Б. Қазіргі әдебиеттегі мифопоэтикалық үрдіс. Жұлдыз (журнал). Алматы, 2008. №3. 7-б.

[182] Райымбекұлы М. Кентавр. Алматы, 2007. 18-б.

[183] Елғондинова З. Мұнар мен гүл. Алматы, 1992. 111-б.

[184] Елғондинова З. Мұнар мен гүл. Алматы, 1992. 112-б.

[185] Елғондинова З. Мұнар мен гүл. Алматы, 1992. 112-б.

1 Қасқабасов С. Абай және фольклор. Алматы, 1995. 24-б.

2 Сонда. 24-б.

[186] Башар А. Атау кере. //Азия Транзит. 2001. №1. 41-б.

[187] Башар А. Атау кере //Азия-Транзит. 2001. №10. 41-б.

[188] Сонда. 42-б.

[189] Бекмұратұлы С. Қасиет //Жұрағат. 2003. №2. 3-б.

[190] Бекмұратұлы С. Қасиет //Жұрағат. 2003. №2. 7-б.

[191] Бейсенбеков Т. Евтерпанның құпиясы. Алматы, 1998. 8-9-б.

1Соколова М. Мифологизмы адыгской традиционной инструментальной музыки //Вопросы инструментования. Вып.3. СПБ 1997. С.55; Народная музыка. История и типология. Л. 1989. С.149.

 

1 Бейсенбеков Т. Евтерпаның құпиясы. Алматы, 1998. 7-б.

2Соколова М. Мифологизмы адыгской традиционной инструментальной музыки //Вопросы инструментования. Вып.3. СПБ 1997. С.55; Народная музыка история и типология. Л. 1989. С.40.

3 Тұрсынов Е. Қорқыт туралы аңыз // Жұлдыз. 1996. № 1. 165-б.

4 Бұғыбаева Қ. Соңғы сөз. Алматы, 1999. 77-б.

 

1 Бұғыбаева Қ. Соңғы сөз. Алматы, 1999. 55-б.

2 Сонда. 55-б.

[192] Медетбек Т. Көк түріктер сарыны. Алматы, 2007. 58-б.

[193] Қайран Ә. Маңдайдағы жазулар. Алматы, 2002. 194-б.

[194] Әуезов М. Әдебиет тарихы. Алматы, 1991. 213-б.

[195] Қайран Ә. Маңдайдағы жазулар. Алматы, 2002. 196-б

[196] Сонда. 210-б.

[197] Темірбай А. Жұмақ жұрт. Алматы, 2004. 72-б.

[198] Темірбай А. Автопортрет. 2007. 121-б.

[199]Патриархалдық-рулық қоғамда айтыстың жетекші жанрға айналғаны туралы пікірді Тұрсынов Е., М.Жармұхамедұлы кезінде айтқан. Қараңыз: Тұрсынов Е. Қазақ ауыз әдебиетін жасаушылардың байырғы өкілдері. Алматы, 1976. 111-125-б; Жармұхамедұлы М. былай деп жазады: «Әсіресе, рушылдық бәсеке, талас басым болып келген тұстарда айтыс өзінің шырқау шыңына көтерілді». Жармұхамедұлы М. Айтыс өлеңдерінің арғы тегі мен дамуы. Алматы, 2001. 279-б.

[200] Әуезов М. Әдебиет тарихы. Алматы, 1991. 177-б. Сонымен бірге Е.Ысмайыловтың мына түйінді пікірін де есте ұстаған абзал: «Шынтуайттап келгенде революциядан бұрынғы айтыстың көбі әсіресе жеке рулардың, ата ұлдарының өмірлік мәселелерін қозғаушы еді. Патриархалдық-феодалдық заманның тұсында жеке рулар, ата ұлдары өзара жауласып, атысып-шабысып жататын, сондықтан, сарбаз жігіттер сияқты, суырыпсалма ақындар да өзіндік шешендік өнерімен, ақындық шеберлігімен өз руының ар-намысын, мүдде-мақсатын қорғайтын, қызу айтыс-тартыстың үстінде қарсы жақты мінеп-сынап, өмірдегі шындықтың бетін ашатын» Қараңыз: Ысмайылов Е. Ақындар айтысы // Қазақ әдебиеті. 1964. 14 август.

[201] Әуезов М. Айтыс өлеңдері // Қазақ әдебиетінің тарихы. Фольклор. 1-т. Алматы, 1948. 229-266-б.

[202] Қазіргі айтыс. 2-т. Құраст.: Айтұлы Н., Дүйсенғазин С. Астана, 2004. 286-б.

[203] Сонда. 165-б.

[204] Қазіргі айтыс. 1-т. Құраст.: Нұрахметұлы И., Дүйсенғазин С. Астана, 2004. 74-б.

[205] Сонда. 94-95-б.

[206] Сонда. 124-б.

[207] Қазіргі айтыс. 2-т. Құраст.: Айтұлы Н., Дүйсенғазин С. Астана, 2004. 76-б.

[208] Бұл туралы Ахметов З. еңбектерінде мол деректер бар. Ғалым былай деп жазады: «Халық поэзиясында семсер, наркескен, найза, қылыш, қанжар – жан қиярлық ерлік-батырлықты, жүректілік-табандылықты, жігер- қуатты танытатын бейнелер». Қараңыз: Ахметов З. Поэзия шыңы – даналық. Астана, 2002. 69-б.

[209] Қазіргі айтыс. 1-т. Құраст.: Нұрахметұлы И., Дүйсенғазин С. Астана, 2004. 112-б.

[210] Сонда. 115-б.

[211] Сонда. 124-б.

[212] Қазіргі айтыс. 1-т. Құраст.: Нұрахметұлы И., Дүйсенғазин С. Астана, 2004. 278-б.

[213] Қазіргі айтыс. 2-т. Құраст.: Айтұлы Н., Дүйсенғазин С. Астана, 2004. 68-б.

[214] Сонда. 73-б.

[215] Қазіргі айтыс. 1-т. Құраст.: Нұрахметұлы И., Дүйсенғазин С. Астана, 2004. 191-б.

[216] Қазіргі айтыс. 2-т. Құраст.: Айтұлы Н., Дүйсенғазин С. Астана, 2004. 74-б.

[217] Қазіргі айтыс. 2-т. Құраст.: Айтұлы Н., Дүйсенғазин С. Астана, 2004. 77-б.

[218] Сонда. 32-б.

[219] Сонда. 31-б.

[220] Қазіргі айтыс. 1-т. Құраст.: Нұрахметұлы И., Дүйсенғазин С. Астана, 2004. 181-б.

[221] Сонда. 129-б.

[222] Сонда. 28-б.

[223] Қазіргі айтыс. 1-т. Құраст.: Нұрахметұлы И., Дүйсенғазин С. Астана, 2004. 206-б.

[224] Сонда. 123-б.

[225] Қазіргі айтыс. 1-т. Құраст.: Нұрахметұлы И., Дүйсенғазин С. Астана, 2004. 181-б.

[226] Қазіргі айтыс. 2-т. Құраст.: Айтұлы Н., Дүйсенғазин С. Астана, 2004. 126-б.

[227] Қазіргі айтыс. 1-т. Құраст.: Нұрахметұлы И., Дүйсенғазин С. Астана, 2004. 113-б.

[228] Сонда. 114-б.

[229] Қазіргі айтыс. 2-т. Құраст.: Айтұлы Н., Дүйсенғазин С. Астана, 2004. 18-б.

[230] Жармұхамедұлы М. Айтыс өлеңдерінің арғы тегі мен дамуы. Алматы, 2001. 282-б.

[231] Қазіргі айтыс. 2-т. Құраст.: Айтұлы Н., Дүйсенғазин С. Астана, 2004. 223-б.

[232] Сонда. 245-б.

[233] Сонда. 247-б.

[234] Қазіргі айтыс. 1-т. Құраст.: Нұрахметұлы И., Дүйсенғазин С. Астана, 2004. 90-91-б.

[235] Қазіргі айтыс. 2-т. Құраст.: Айтұлы Н., Дүйсенғазин С. Астана, 2004. 160-б.

[236] Қазіргі айтыс. 2-т. Құраст.: Айтұлы Н., Дүйсенғазин С. Астана, 2004. 10-11-б.

[237] Сонда. 163-б.

[238] Қазіргі айтыс. 1-т. Құраст.: Нұрахметұлы И., Дүйсенғазин С. Астана, 2004. 248-б.

[239] Қазіргі айтыс. 2-т. Құраст.: Айтұлы Н., Дүйсенғазин С. Астана, 2004. 44-б.

[240] Сонда. 84-б.

[241] Қазіргі айтыс. 2-т. Құраст.: Айтұлы Н., Дүйсенғазин С. Астана, 2004. 87-б.

[242] Қазіргі айтыс. 2-т. Құраст.: Айтұлы Н., Дүйсенғазин С. Астана, 2004. 217-218-б.

[243] Шаханов М. Жаңа қазақтар. Алматы, 2000. 23-б.

[244] Медетбек Т. Көк түріктер сарыны. Алматы, 2007. 1-т. 62-б.

[245] Қазақ халық әдебиеті: Көптомдық. Ертегілер. Алматы, 1989. 4-т. 72-б.

[246] Медетбек Т. Көк түріктер сарыны. Алматы, 2007. 1-т. 107-б.

[247] Қазақ халық әдебиеті: Көптомдық. Батырлар жыры. Алматы, 1986. 2-т. 106-б.

[248] Медетбек Т. Көк түріктер сарыны. Алматы, 2007. 1-т. 108-б.

[249] Сонда. 109-б.

[250] Сонда. 90-б.

[251] Қасқабасов С. Жаназық. Астана, 2002. 257-258-б.

[252] Қазақ халық әдебиеті: Көптомдық. Ертегілер. Алматы, 1988. 3-т. 298-300-б.

[253] Қасқабасов С. Жаназық. Астана, 2002. 162-286-б.

[254] Медетбек Т. Көк түріктер сарыны. Алматы, 2007. 1-т. 285-286-б.

 

[255] Шарахымбай Б. Рухтың оралуы. Алматы, 2003. 136-151-б.

[256] Есдәулет Ұ. Киіз кітап. Астана, 2000. 196-б.

[257] Шарахымбай Б. Рухтың оралуы. Алматы, 2003. 134-б.

[258] Егеубай А. Тайқазан. Астана, 2003. 157-158-б.

[259] Есдәулет Ұ. Киіз кітап. Астана, 2000. 274-б.

[260] Сонда. 201-б.

[261] Сонда. 202-б.

[262] Астана-жыршуағым. Астана, 2006. 109-б.

[263] Егеубай А. Тайқазан. Астана, 2003. 133-б.

[264] Сонда. 126-б.

[265] Қыдыров Ж. Мың бір күн. Алматы, 2003. 158-б.

[266] Шарахымбай Б. Рухтың оралуы. Алматы, 2003. 128-б.

[267] Астана-жыршуағым. Астана, 2006. 116-б.

[268] Сонда. 116-б.

[269] Сонда. 116-б.

[270] Мифы народов мира. Энциклопедия. М., 1988. Т.2. С.350.

[271] Байтұрсынұлы А. Ақ жол. Алматы, 1991. 186-б.

[272] Сонда. 200-б.

[273] Байтұрсынұлы А. Ақ жол. Алматы, 1991. 173-б.

[274] Медетбекұлы Т. Көк түріктер сарыны. Алматы, 2007. 70-71-б.

[275] Сонда. 117-б.

[276] Мырзалиев Қ. Шырғалаң. Алматы, 2004. 287-б.

[277] Абылқасымов Б. Телқоңыр. Алматы, 1992. 127-б.

[278] Сонда. 122-б.

[279] Әскербекқызы Ж. Каз қанатындағы ғұмыр. Алматы, 2008. 86-б.

[280] Сонда. 86-б.

[281] Әскербекқызы Ж. Каз қанатындағы ғұмыр. Алматы, 2008. 89-б.

[282] Әскербекқызы Ж. Каз қанатындағы ғұмыр. Алматы, 2008. 89-б.

[283]Ершуова М. Жапырақ-ғұмыр. Астана, 2001. 14-15-б.

[284] Бекетова Б. Сәмбі тал. Алматы, 2001. 70-71-б.

[285] Медетбек Т. Көк түріктер сарыны. Алматы, 2007. 78-б.

[286] Сонда. 78-б.

[287] Медетбек Т. Көк түріктер сарыны. Алматы, 2007. 85-б.

[288] Баянбай Қ. Шығармалары. Алматы, 2007. 2-т. 83-б.

[289] Әскербекқызы Ж. Қаз қанатындағы ғұмыр. Алматы, 2008. 18-б.

[290] Майтанов Б. Аспандағы ақиқат. Жұлдыз (журнал). 2008. № 3. 37-б.

[291] Жыр десте. Алматы, 2004. 8-б.

[292] Қарашев Қ. Ала айғырдың тауы. Поэма. Жетісу. 2008. 5-шілде. 9-10-б.

[293] Аймақ Ә. Аймақ аман болсын, Қап тауындағы пірлерім //Жұлдыз. 1995. №11. 18-б; №12. 21-б.

[294] Өсеров Н., Естаев Ж. Ислам және қазақтардың әдет-ғұрыпы. Алматы, 1989. 63-б.

[295] Қайран Ә. Маңдайдағы жазулар. Алматы, 2002. 137-б.

[296] Мировая фольклористика. Т.1. Алматы, 2007. С.273.

1 Қайран Ә. Маңдайдағы жазулар. Алматы, 2002. 49-б.

2 Мелиоранский П. Памятник в честь Кюль-Тегина //ЗВОРАО. 1889. Т.12. 1-3. С.82-87.

3 Краткий этимологический словарь казахского языка. Алма-Ата, 1966. С. 188.

4 Қайран Ә. Табалдырық //Қазақ әдебиеті. 1996. 23-қаңтар. 7-б.

 

1 Қайран Ә. Табалдырық //Қазақ әдебиеті. 1996. 23-қаңтар. 7-б.

2 Тынысбекұлы Т. Көшім кетіп барады //Жалын, 2007. №4. 35-б.

1 Тынысбекұлы Т. Көшім кетіп барады //Жалын, 2007. №4. 35-б.

2 Сонда. 36-б.

3 Райымбек М. Ай. Алматы, 2002. 23-б.

1 Райымбек М. Ай. Алматы, 2002. 27-б.

2 Жыр десте. Алматы, 2004. 16-б.

3 Жалын. 2007. №4. 36-б.

1 Әскербекқызы Ж. Қаз қанатындағы ғұмыр. Алматы, 2002. 49-б.

2 Сонда. 68-б.

[297] Әскербекқызы Ж. Қаз қанатындағы ғұмыр. Алматы, 2002. 123-б.

[298] Юнг К.Г. Архетип и символ // www.koob.ru

[299] Бес ғасыр жырлайды. Үш томдық. 1-т. Алматы, 1984. 49-б.

[300] Ахметов З. Поэзия шыңы – даналық. Астана, 2002. 69-б.

[301] Сүлейменов О. Қасқырдың күшіктері // Әр күн – арайлы таң. Алматы, 1986. 8-б.

[302] Ақсұңқарұлы С. Адам Ата – Хау Ана. Алматы, 2000. 202-203-б.

[303] Қайран Ә. Маңдайдағы жазулар. Өлеңдер мен балладалар. Астана, 2003. 58-б.

[304] Кыргыз элинин оозеки чыгармачылык тарыхынын очерки.Фрунзе, 1973. 74-б.

[305] Этнограф Б.Қинаят және т.б зерттеушілер: «Бидайық – Falco pelegrinoides – Шахин –Temm. – Barbary Falcon...Жоңғар Алатауы, Талас, Тарбағатай, Алтай өңірінде мекендейтін... сұңқар тектес құс...қанаты бидайық өсімдігі тәрізді болғандықтан, атау соған байланысты алынған», – деп жазып келді. Қараңыз: Қинаят Б; Исабеков Қ.М. Саятшылық – қазақтың дәстүрлі аңшылығы. Алматы, 2007. 29-б. Әйткенмен, біздің зерттеуіміз бойынша, бидайықтың мифтік құс екені анықталып отыр.

[306] Қуантайұлы Н. Күмбір. Алматы, 2005. 98-99-б.

[307] Тұрсынов Е. Типологияның комплексті жүйесі туралы // Қазақ фольклорының типологиясы. Алматы, 1981. 212-б.

[308] Қанатбаев Д. Жатаған ымырт, биік таң. Өлеңдер. Алматы, 2001. 51-б.

[309] Сонда. 124-б.

[310] Жетекбай Б. Күндіз аққан жұлдыздар. Алматы, 1996. 35-36-б.

[311] Мыңжанұлы Н. Қазақтың мифтік аңыздары.Үрімжі,1996. 130-б.

[312] Жақып Т. Нарық натюрморттары. Алматы, 1997. 77-б.

[313] Қайран Ә. Маңдайдағы жазулар. Өлеңдер мен балладалар. Астана, 2003. 92-б.

[314] Егемен Қазақстан. 2009. 16 мамыр

[315] Бұл орайда «Тіл әрқашан қырналып, мінеліп, өңделіп отыруға тиіс. Бұл үшін ол халықтан жазушы мен филологқа өтіп, ал олардың қалам тезінен шыққан соң, халықтың өзіне қайта келіп, жалпы халықтық игілікке айналуы керек» деген В.Гумбольд пікірін есте ұстаған жөн. Қараңыз: Уәлиев Н. Сөз мәдениеті. Алматы, 1984. 100-101-б.

[316]Фольклор мен әдебиеттің қарым-қатынасы туралы қарауыңызға болады. Қасқабасов С.А. Қазақ фольклоры: статусы мен теориялық негіздері // Қазақ әдебиетінің тарихы. 10 томдық. 1-т. Алматы, 2008. 19-26-б.

[317] Қамбар батыр. Алматы, 1963. 43-44-б.

[318] Мағауин М. Шығармалар жинағы. Он үш томдық. 5-т. Алматы, 2002. 31-б.

[319] Сонда. 21-б.

[320] Мағауин М. Шығармалар жинағы. Он үш томдық. 5-т. Алматы, 2002. 32-б.

[321] Мағауин М. Қыпшақ аруы // Жұлдыз. 2005. №1.

[322] Ісімақова А. Асыл сөздің теориясы. Алматы, 2009. 333-б.; Ұлттық рухтың оралуы // Әдебиет айдыны. 2005. 9 мамыр.

[323] Мағауин М. Қыпшақ аруы // Жұлдыз. 2005. №1. 16-б.

[324] Мағауин М. Қыпшақ аруы // Жұлдыз. 2005. №1. 58-б.

[325] Қозы Көрпеш - Баян сұлу. Алматы, 1959. 123-124-б.

[326] Мағауин М. Қыпшақ аруы // Жұлдыз. 2005. №1. 32-б.

[327] Сонда. 59-б.

[328] Ұлттық рухтың оралуы // Әдебиет айдыны. 2005. 9 мамыр.

[329] Мағауин М. Қыпшақ аруы // Жұлдыз. 2005. №1. 49-б.

[330] Кесік бас – тірі тұлып // Мағауин М. Қыпшақ аруы. Хикаяттар. Алматы, 2007. 152-б.

[331] Ақынбек зәңгі (жүзбасы) – Тоққұл қажының ұлы. Жа-ламаға қарсы шыққан асыл ер ұсталғанда 34 жаста болса керек, оған үш әскерді өлтірген деген айып тағылыпты. Баласының жанын қалдыруды сұрап, анасы Қалампыр Жа-ламаға қалы кілем, қара атан, күміс жамбы тарту ұсынған. Емексіткен сөзбен шығарып салған Жа-лама күзде азаматтың түбіне жетіп тынса керек. Қалампыр ананың жоқтауында:

Үкілі балақ, сексен шоқ,

Ұстауға кетті келген жоқ.

Атан да түйе, ат тарттым,

Сонда да кәпір берген жоқ, - деген жолдар бар. Ақынбек марқұмның артында 5 баласы қалған, бүгіндері шөбере-шөпшектері түтінін түтетіп отыр. Қабан деген баласынан туған Байыт ақын, журналист. 1929 жылы туған Ш.Қопатайұлы және басқадай қариялар марқұмның сүйегі Өлгий қаласына таяу тұрған Өмнөгол жайлауында қойылған деседі. Бізге толық мәлімет беруші 01.09.1953 жылы туған мұғалім Қабисатұлы Қ. 2005 жылы М.Әуезов атындағы Әдебиет және өнер институтының Моңғолия қазақтары арасында жүргізген фольклорлық-музыкалық экспедициясы материалынан. Экспедиция мүшелері: Нұрбаев Ә. мен Тойшанұлы А. Толығырақ қарауыңызға болады:Қабисатұлы Қ. Жалама лаңы // Туған тіл. 2005. №2. 92-93-б.; Қайратұлы Б. Кесік бас һәм тірі тұлып хикаясы // www. jasgazag.kz

[332] Бурдуков А.В. Хуучин ба шинэ Монголд. Улаанбаатар, 1987. 66 х.

[333] Сарай А. Революциядан бұрынғы қазақ халқы. Өлгий, 1991. 79-б.

[334] Өріктікөлге айдалып жеткен ел Көрімбай, Шонжай батырлардың басқаруымен бір түнде 33 жендетті өлтіріп, Ресейге ауа көшеді. Жа-лама басқа жақта болғандықтан өлмей қалады. Ресей Қошағаш жеріндегі қандастарын уақытша паналаған босқындар патша үкіметіне қорғауға алуды сұрап, Жа-ламаның қылмысын әшкерелеген арыз жолдайды. Нәтижесінде Жа-лама 1914 жылы 8-ақпан күні Петербург билеушілерінің өкімімен ұсталып, Ресей абақтысына қамалады. Ресейге босқан ел туралы «Қазақ» газетіне 1913 жылы Байтұрсынұлы А. «Орыс «мейірманшылығы»» деген мақала жазып, араша сұрайды, дабыл қағады. Демек, Жа-ламаның жазалануына думадағы мұсылман, қазақ депутаттар да әсер еткен, бұл мәселеге бас-көз боп Байтұрсынұлы А. да үлес қосқан деуге негіз бар. Қараңыз: Байтұрсынұлы А. Орыс «мейірманшылығы» // Байтұрсынұлы А. Көп томдық шығармалар жинағы. 5-т. Алматы, 2006. 232-б.; Қайратұлы Б. Кесік бас һәм тірі тұлып хикаясы // www. jasgazag.kz

[335] Қинаятұлы Б. Моңғолия қазақтары тарихындағы ақтаңдақтар // Қазақ тарихы. 1998, №4-5. 52-б; Қайратұлы Б. Кесік бас һәм тірі тұлып хикаясы // www. jasgazag.kz

[336] Бурдуков А.В. Хуучин ба шинэ Монголд. Улаанбаатар, 1987. 66 х.

[337] Кесік бас – тірі тұлып // Мағауин М. Қыпшақ аруы. Хикаяттар. Алматы, 2007. 170-171-б.

[338] Замана жыршылары. Өлгий, 1989. 188-б.

[339] Бурдуков А.В. Хуучин ба шинэ Монголд. Улаанбаатар, 1987. 112 х.

[340] Кесік бас – тірі тұлып // Мағауин М. Қыпшақ аруы. Хикаяттар. Алматы, 2007. 170-171-б.

[341] Сонда. 221-б.

[342] Бурдуков А.В. Хуучин ба шинэ Монголд. Улаанбаатар, 1987. 239 х.

[343] Мағауин М. Қыпшақ аруы. Хикаяттар. Алматы, 2007. 249-б.

[344]«Қытайдан тазарған моңғол жері қазақтан да тазаруға тиіс», – деп бүлінеді бірде Жа-лама хикаятта. Қараңыз: Мағауин М. Қыпшақ аруы. Хикаяттар. Алматы, 2007. 197-б.

[345] Мағауин М. Қыпшақ аруы. Хикаяттар. Алматы, 2007. 251-б.

[346] Мағауин М. Қыпшақ аруы. Хикаяттар. Алматы, 2007. 252-б.

[347] Сонда. 253-б.

[348] Сонда. 255-б.

[349] Мағауин М.Жармақ. Прага, 2007.

[350] Қазақ халық әдебиеті. Көптомдық. Ертегілер. 3-т. Алматы, 1988. 180-183-б.

[351] Мағауин М. Жармақ. Прага, 2007. 49-б.

[352] Сонда. 79-б.

[353] Сонда. 179-б.

[354] Сонда. 190-191-б.

[355] Мағауин М. Жармақ. Прага, 2007. 195-б.

[356] Досжан Д. Терезенің жарығы. Астана, 2004. 364-б.

[357] Жұлдыз. 2003. №4. 3-22-б.

[358] Ертегілер. 3-т. Алматы, 1988. 194-195-б, Орманбет би // ӘӨИ Қолжазба қоры. 123-бума, 5 дәптер.

[359] Жас толқын. Алматы, 2006. 148-150-б.

[360] Нұрмағанбетов Т. Ауғандық құстар. Алматы, 2008. 133-138-б.

[361] Ертегі // Жұмабаев М. Шығармалар. 2-3-т. Алматы, 1996. 15-б.

[362] Қазақтың мифтік әңгімелері. Алматы, 2002.181-б.

[363] Нұрмағанбетов Т. Ауғандық құстар. Алматы, 2008. 138-б.

[364] Алтай А. Алтай новелласы. Алматы, 2001. 215-б.

[365] Сонда. 5-б.

[366] ОҒК қолжазба қоры. 34-бума, 3-дәптер.

[367] ОҒК қолжазба қоры. 189-бума.

[368] ОҒК қолжазба қоры. 91-бума.

[369] Қасқабасов С.А. Жаназық. Астана, 2002. 418-б.

[370] Алтай А. Қызыл бөлтірік // Повестер мен әңгімелер. Алматы, 1997. 12-б.

[371] Сонда. 27-б.

[372] Сонда. 50-б.

[373] Алтай А. Казино. Алматы, 2008. 109-124-б.

[374] Цэрэнсодном Д. Монгол ардын домог үлгэр. Улаанбаатар, 1989. х.

[375] Эргис Г.У. Очерки по якутскому фольклору. М., 1974. С.148.

[376] Есдәулет Ұ. Киіз кітап. Астана, 2000. 91-б.

[377] Алтай А. Казино. Алматы, 2008. 112-б.

[378] Сонда. 112-б.

[379] Алтай А. Казино. Алматы, 2008. 114-б.

[380] Пантусов Н.Н. Материалы к изучению казах-киргизского наречия. Казань, 1901. Вып. 3. С.35-40.

[381] Жылан қабықты жігіт // ӘӨИ қолжазба қоры. 481-бума, 4-дәптер.

[382] Алтай А. Казино. Алматы, 2008. 124-б.

[383] Ахмади Ж. Зар-Зарауқа. Хикаяттар мен әңгімелер. Алматы, 2001.127-148-б.

[384] Далгат У.Б. Литература и фольклор. М., 1981. С.18-21.

[385] ОҒК қолжазба қоры. 40-бума.

[386] ӘӨИ қолжазба қоры. 123-бума.

[387] Ахмади Ж. Зар-Зарауқа. Хикаяттар мен әңгімелер. Алматы, 2001.140-б.

[388] Ахмади Ж. Зар-Зарауқа. Хикаяттар мен әңгімелер. Алматы, 2001.156-б.

[389] Валиханов Ч. Собр.соч., 1961. Т.1. С. 115.

[390] Қасқабасов С. Жаназық. Астана, 2002. 118-б.

[391] Жұмабаев М. Алматы, 1996. 116-б.

[392] Сонда. 17-б.

[393] Мекебаев А. Жер кіндігіндегі апат. Алматы, 1992. 234-б.

[394] Мекебаев А. Жер кіндігіндегі апат. Алматы, 1992. 230-б.

[395] Сонда. 262-б.

[396] Ысқақбаев М.Ұят туралы аңыз. Алматы, 1980. 7-б.

[397]Қасқабасов С. Жаназық. Астана, 2002. 96-б

[398] Қирабаев С. Адам тануға ұмтылыс. //Қазақ әдебиет (газет). 1980. желтоқсан.

[399] Мелетинский Е.М. Поэтика мифа. М., 1976. С.195.

[400] Кекілбаев Ә. Таңдамалы шығармалар. 1-т. Алматы, 1989.

[401] Досжанов Д. Алыптың азабы. Алматы, 1997. 138-б.

[402] Уахатов Б. Қазақтың халық өлеңдері. Алматы, 1974. 44-45-б.

[403] Исабеков Д. Екі томдық шығармалар жинағы.Алматы, 1993. 193-б.

[404] Қасқабасов С. Елзерде. Алматы, 2008. 10-б.

[405] Исабеков Д. Екі томдық шығармалар жинағы. Алматы, 1993. 193-б.

[406] Сонда. 194-б.

[407] Исабеков Д. Екі томдық шығармалар жинағы. Алматы, 1993. 198-б.

[408] Исабеков Д. Екі томдық шығармалар жинағы. Алматы. 1993. 210-б.

[409] Исабеков Д. Екі томдық шығармалар жинағы. Алматы, 1993. 211-б.

[410]Исабеков Д. Екі томдық шығармалар жинағы. Алматы, 1993. 305-б.

[411] «Жалын» журналының 1993 жылғы жабық бәйгесінде жүлдегер атанды.

[412] Тарази Ә. Қорқау жұлдыз. Шер. Алматы, 2006. 197-б.

[413] Қазақ халық әдебиеті: Көптомдық. Алматы, 1989. 4-т. 26-28-б.

[414] Тоқтаров Р. Абайдың жұмбағы. Алматы, 1999. 338-б.

[415] Тоқтаров Р. Абайдың жұмбағы. Алматы, 1999. 231-б.

[416] Тарази Ә. Қорқау жұлдыз. Шер. Алматы, 2006. 285-б.

[417] Мұқаи Б. Өмірзая. Алматы, 2008. 363-б.

[418] Сонда. 72-б.

[419] Мағауин М. Қыпшақ аруы. Алматы, 2007. 233-б.

[420] Сонда. 175-б.

[421] Тұрлыбайұлы Ж. Райымбек батыр. Алматы, 2004. 342-б.

[422] Досанов С. Алыстағы аяулым. Алматы, 1996. 87-б.

[423] Досанов С. Алыстағы аяулым. Алматы, 1996. 82-б.

[424] Сонда. 82-б.

[425] Фрэзер Дж. Золотая ветвь. М., 1986.

[426] Тұрлыбайұлы Ж. Райымбек батыр. Алматы, 2004. 2-кітап. 225-227-б.

[427] Мұқаи Б. Өмірзая. Алматы, 2008. 27-29 бб.

[428] Мұртаза Ш. Ай мен Айша. Алматы, 1997. 225-227-б.

[429] Қазақ әдебиетінің тарихы. 10-томдық. Алматы, 2005. 10-т. 109-б.

[430] Сматаев С. Елім-ай. Астана, 2003. 2-кітап. 13-б.

[431] Сонда. 101-б.

[432] Сматаев С. Елім-ай. Астана, 2003. 2-кітап. 68-69-б.

[433] Сонда. 71-б.

[434] Каскабасов С.А. Казахская волшебная сказка. Алма-Ата, 1972.

[435] Легенды и сказания Древней Греции и Древнего Рима. М., 1990

[436] Сматаев С. Елім-ай. Алматы, 2003. 2-кітап.

[437] Сонда. 156-б.

[438] Қазақ халық әдебиеті. Көптомдық. Батырлар жыры. Алматы, 1986. 2-т. 112-158-б.

[439] Сматаев С. Елім-ай. Астана, 2003. 2-кітап. 234-б.

[440] Сонда. 163-б.

[441] Сонда. 156-б.

[442] Дотан батыр // Батырлар жыры. Алматы, 1959.

[443] Қазақ халық әдебиеті. Көптомдық: Батырлар жыры. Алматы, 1986. 2-т. 131-б.

[444] Зәкенұлы Т. Көк бөрілердің көз жасы. Астана, 2002. 59-61-б.

[445] Алпамыс батыр. Алматы, 1961. 22-б.

[446] Сматаев С. Елім-ай. Астана, 2003. 41-б.

[447] Қазақ халық әдебиеті: Көптомдық. Ертегілер. Алматы, 4-т. 1989. 184-б.

[448] Зәкенұлы Т. Көк бөрілердің көз жасы. Астана, 2002. 352-б.

[449] Сонда. 352-б.

[450] Зәкенұлы Т. Көк бөрілердің көз жасы. Астана, 2002. 510-б.

[451] Сматаев С. Елім-ай. Алматы, 2003. 2-кітап.

[452] Зәкенұлы Т. Көк бөрілердің көз жасы. Астана, 2002. 509-б.

[453] Сонда. 343-б.

[454] Сонда. 510-б.

[455] Зәкенұлы Т. Көк бөрілердің көз жасы. Астана, 2002. 374-б.

[456] Сонда. 307-б.

[457] Тоқтаров Р. Абайдың жұмбағы. Алматы, 1999. 54-б.

[458] Сонда. 63-б.

[459] Тоқтаров Р. Абайдың жұмбағы. Алматы, 1999. 71-б.

[460] Башкирское нар. тв-во. Богатырские сказки. Уфа, 1988. Т.3. С.43-45.

[461] Тоқтаров Р. Абайдың жұмбағы. Алматы, 1999. 73-б.

[462] Тоқтаров Р. Абайдың жұмбағы. Алматы, 1999. 338-б.

[463] Сонда. 423-б.

[464] Сонда. 508-б.

[465] Сонда. 516-б.

[466] Тоқтаров Р. Абайдың жұмбағы. Алматы, 1999. 543-б.

[467] Сонда. 743-б.

[468] Сонда. 751-б.

[469] Әуезов М. Абай жолы. Алматы, 1997. 1-кітап, 52-б.

[470] Сонда. 315-б.

1 Алтай А. Алтай новелласы. Алматы, 2001. 244-б.

[471] Мұртаза Ш. Ай мен Айша. Алматы, 1997. 81-240-б.

[472] Ләмбекұлы С. Арыстар. Астана, 2004. 2-кітап, 259-б.

[473] Зәкенұлы Т. Көк бөрілердің көз жасы. Астана, Елорда, 2002. 179-б.

[474] Қазақ халық әдебиеті: Көптомдық. Батырлар жыры. Алматы, 1987. 3-т. 24-б.

[475] Сматаев С. Елім-ай. Астана, 2003. 2-т. 345-б.

[476] Сматаев С. Елім-ай. Астана, 2003. 2-т. 350-353-б.

[477] Сонда. 353-354-б.

[478] Тұрлыбайұлы Ж. Райымбек батыр. Алматы, 2004. 206-б.

[479] Сонда. 208-209-б.

[480] Мағауин М. Қыпшақ аруы. Алматы, 2007. 42-б.

[481] Сонда. 130-б.

[482] Сонда. 163-б.

[483] Сонда. 120-128-б.

[484] Сматаев С. Елім-ай. Астана, 2-кітап, 2003. 32-б.

[485] Мұқаи Б. Өмірзая. Алматы, 2008. 101-б.

[486] Сонда. 126-б

[487] Мұқаи Б. Өмірзая. Алматы, 2008. 359-б

[488] Сматаев С. Елім-ай. Астана, 2003. 2- кітап. 160-б.

[489] Сматаев С. Елім-ай. Астана, 2003. 2-кітап. 138-б.

[490] Мұқаи Б. Өмірзая. Алматы, 2008. 7-б

[491] Сонда. 232-б.

[492] Зәкенұлы Т. Көк бөрілердің көз жасы. Астана, 2002. 250-б.

[493] Мұқаи Б. Өмірзая. Алматы, 2008. 247-б

[494] Зәкенұлы Т. Көк бөрілердің көз жасы. Астана, 2002. 267-б.

[495] Мұқаи Б. Өмірзая. Алматы, 2008. 334-б.

[496] Сонда. 366-б.

[497] Сонда. 350-б.

[498] Тұрлыбайұлы Ж. Райымбек батыр. 191-б.

[499] Төреханов Э. Ескендір мен Роксана. Алматы, 332-б.

[500] Тұрлыбайұлы Ж. Райымбек батыр. Алматы, 2004. 270-б.

[501] Сматаев С. Елім-ай. Алматы, 2003. 2-кітап. 113-б.

[502] Сонда. 113-б.

[503] Кекілбайұлы Ә. Ханша-Дария хикаясы. Алматы, 2003. 36-б.

[504] Байхонов С. Хикаяттар. Алматы, 2003. 103-б.

[505] Мұқаи Б. Өмірзая. Алматы, 2008. 391-б.

[506] Қазақ әдебиетінің тарихы. Он томдық. Алматы, 2005. 10-т. 91-б.

[507] Сматай С. Жарылғап батыр. Алматы, 2000. 25-б.

[508] Әлмұханова Р. Жоқтау мен жылау // Қазақ тілі мен әдебиеті (журнал). 2009. №10.

[509] Жұмаділов Қ. Он екі томдық шығармалар жинағы. Алматы, 2005. 243-526-б.

[510] Нұрмағанбетов Т. Айқай. Алматы, 2001. 340-341-б.

[511] Липс Ю. Происхождение вещей. М., 1954. С.352.

[512] Невелева С.Л. Мифология древне индиского эпоса. М., 1975. С.68.

[513] Каскабасов С. Казахская несказочноя проза. Алматы, 1990. С.81.

[514] Анохин А.В. Материалы по шаманству у алтайцев. Л., 1924. С.20.; Тэйлор Э. Первобытная культура. М., 1939. С.265-266.

[515] Нұрмағанбетов Т. Айқай. Алматы, 2001. 343-б.

[516] Тэйлор Э. Первобытная культура. М., 1939. С.265-266.; Штернберг. Л.Я. Первобытная религия в свете этнографических исследовании. Л., 1936. С.204.

[517] Леви-Брюль. Первобытное мышление.Л., 1938. С.208.

[518] Традиционная культура кочевников. Алматы, 2002. С. 48. 53-54.; Токарев С.А. Ранние формы религии. М., 1964. С.276.

[519] Уәлиханов Ш. Таңдамалы. Алматы, 1985. 174-б.

[520] Нұрмағамбетов Т. Айқай. Алматы, 2001. 147-б.

[521] Гродеков Н.И. Киргизы и каракиргизы Сыр-Дарьинской области. Ташкент, 1889. С. 259.

[522] Арғынбаев Х. Қазақ халқындағы семья мен неке. Алматы, 1973. 108-б.

[523] Алтынсарин Ы. Екі томдық шығармалар жинағы. Алматы, 2003. 1-т. 122-б.

[524] Баялиева Т.Д. Доисламские верования и их пережитки у киргизов. Фрунзе, 1972. С.73.

[525] Нұрмағамбетов Т. Айқай. Алматы, 2001. 345-б.

[526] Нұрмағамбетов Т. Айқай. Алматы, 2001. 345-б.

[527] Құран Кәрім (қазақша мағына және түсінігі). Ғафир сүресі. 60 аят. Медине, 1991. 474-б.

[528] Қазақ әдебиетінің тарихы. 1-т. Алматы, 2008. 130-б.

[529] Нұрмағамбетов Т. Айқай. Алматы, 2001. 347-б.

[530] Нұрмағамбетов Т. Айқай. Алматы, 2001. 347-б.

[531] Құран Кәрім (қазақша мағына және түсінігі). Мүлк сүресі. 67/2 аят. Медине, 1991. 562-б.

[532] Досжан Д. Терезенің жарығы. Астана, 2004. 382-б.

[533] Досжанов Д. Таңдамалы. Алматы, 1990. 421-б.

[534] Чистяков В.А. Представление о дороге в загробный мир в русских похоронных причитаниях ХІХ-ХХ вв. // Обряды и обрядовый фольклор. М., 1982. С.114-127.

[535] Қазақ әдебиетінің тарихы. Он томдық. Алматы, 2008. 1-т. 142-б.

[536] Байтұрсынұлы А. Жоқтау. Алматы, 1993. 8-б.

[537]Пропп В.Я. Исторические корни волшебной сказки. Л.,1946. С.37-38; Чистяков В.Я. Представление о дороге в загробный мир в русских похоронных причитаниях. ХІХ-ХХ вв. //Обряды и обрядовый фольклор. М., 1982.

[538] Нұрмағанбетов Т. Айқай. Алматы, 2001. 343-б.

[539] Құран Кәрім (қазақша мағына және түсінігі). Мәриям сүресі. 71 аят. Медине, 1991. 310-б.

[540] Қазақ әдебиетінің тарихы. Он томдық. 1-т. Алматы, 2008. 145-б.

[541] Құран Кәрім (қазақша мағына және түсінігі). Мүминун сүресі. 102-103 сүре. Медине, 1991. 348-б.

[542] Құран Кәрім (қазақша мағына және түсінігі). Нақыл сүресі, 31 аят. Медине, 1991. 270-б.

[543] Қасқабасов С. Қазақтың халық прозасы. Алматы, 1984. 76-б.

[544] Еремина В.И. Миф и народная песня. /Миф, фольклор, литература. Л., 1978. С.11-12.; Қасқабасов С. Халық прозасы. Алматы, 1984. 78-б.

[545] Нұрмағанбетов Т. Айқай. Алматы, 2001. 347-348-б

[546]Черенцов В.Н. Представления о души у обских угров. // Исследования и материалы по вопросам первобытных религиозных веровании. М., 1959. С.145.

1 Нұрмағанбетов Т. Айқай. Алматы. 2001. 348-б.

 

[547] Нұрмағанбетов Т. Айқай. Алматы, 2001. 233-б.

[548] Нұрмағанбетов Т. Айқай. Алматы, 2001. 233-б.

[549] Сонда. 244-б.

[550] Түменбай Қ. Ағаш ескерткіш. Алматы, 2008. 216-б.

[551] Арғынбаев Х. Қазақ халқындағы семья мен неке. Алматы, 1973. 143-б.

[552] Түменбай Қ. Ағаш ескерткіш. Алматы, 2008. 217-б.

[553] Түменбай Қ. Ағаш ескерткіш. Алматы, 2008. 219-б.

[554] Сонда. 270-б.

[555] Түменбай Қ. Ағаш ескерткіш. Алматы, 2008. 220-б.

[556] Түменбай Қ. Ағаш ескерткіш. Алматы, 2008. 264-б.

[557] Сонда. 293-б.

3 Сонда. 294-б.

1 Түменбай Қ. Ағаш ескерткіш. Алматы, 2008. 226-б.

1 Уәлиханов Ш. Таңдамалы шығармалары. Алматы, 1985. 174-б.

2 Түменбай Қ. Ағаш ескерткіш. Алматы, 2007. 299-б.

[558] Шаштайұлы Ж. Жала мен нала. Алматы, 1992. 87-88-б.

[559] Сонда. 88-89-б.

[560] Шаштайұлы Ж. Жала мен нала. Алматы, 1992. 99-б.

[561] Әуезов М. Әдебиет тарихы. Алматы, 1991. 78-б.

[562] Шаштайұлы Ж. Жала мен нала. Алматы, 1992. 97-б.

[563] Сонда. 99-б.

[564] Елубай С. Ақбоз үй. Алматы, 2007. 215-б.

[565] Сонда. 357-б.

[566] Досанов С. Тұйық. Алматы, 2007. 19-б.

[567] Әуезов М. Әдебиет тарихы. Алматы, 1991. 78-б.

[568] Досанов С. Тұйық. Алматы, 2007. 23-б.

[569] Уәлиханов Ш. Таңдамалы шығармалары. Алматы, 1985. 173-б.

 

[570] Досанов С. Тұйық. Алматы, 2007. 188-б.

[571] Сонда. 210-б.

[572] Досанов С. Тұйық. Алматы, 2007. 205-210-б

[573] Дос


Поделиться:

Дата добавления: 2015-08-05; просмотров: 196; Мы поможем в написании вашей работы!; Нарушение авторских прав





lektsii.com - Лекции.Ком - 2014-2024 год. (0.006 сек.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав
Главная страница Случайная страница Контакты