Студопедия

КАТЕГОРИИ:

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника



Завданняі творчого розвитку дітей молодшого шкільного піку та їх вирішення




Читайте также:
  1. Визначте поняття «спортивний менеджмент». Мета і завдання спортивного менеджменту на сучасному етапі економічного і соціального розвитку України.
  2. Джерела, фактори та рушійні сили розвитку особистості.
  3. Еволюційна концепція розвитку соціальних комунікацій.
  4. Етапи розвитку видавничої справи
  5. Етапи розвитку економічної науки
  6. Етапи розвитку імунології. Роль Мечнікова, Беринга, Ерліха. Види імунітету і форми його прояву. Видовий та набутий імунітет класифікація. Активний та пасивний імунітет
  7. Європейський банк реконструкції та розвитку, його призначення, організація та діяльність в Україні.
  8. З якою схемою культурно-історичного розвитку співвідноситься формаційний підхід?
  9. Заняття 1. (2 години) Тема: «Цілі і завдання музичної освіти та музичного виховання в Україна на сучасному етапі культурного розвитку

Основними завданнями розвитку дітей в школі є:

- Формувати в учнів повноцінне сприйняття музики

- всі учні (відповідно до віку) повинні оволодіти емоційним, виразним співом пісень

- розвивати музичні здібності при комплексному використанні різних видів мистецтва

- враховувати бажання грати на муз. інструментах, співати, займатись музичною творчістю

- сприяти розвитку і збагаченню культури почуттів учнів, розвитку їх музичного смаку

. - створювати і систематизувати уявлення про музику, її виразні засоби, основні елементи музичної мови. Уроки музики мають забезпечити формування духовної культури особистості в тісному зв'язку з культурою її народу. Вони повинні готувати дітей до життя і творчості в умовах певних традицій, що склалися історично, виховувати не лише знавців і шанувальників, а й активних творців фолькторних і професійно-академічних, загальнонаціональних і регіональних музичних традицій.

У вирішенні завдань творчого розвитку допомагають художньо-творчі гуртки, організації пісенних свят, оглядів, конкурсів художньої самодіяльності тощо.

Лекції-концерти можуть проводитися як одноразові заходи, або складати цикл певного напрямку розповіді про українських композиторів, про народні муз. інструменти, жанри музики та багато іншого. Ознайомлення з музичною культурою різних країн, з цікавими фактами з життя композиторів, історією написання окремих творів поступово викликає в школярів потребу дізнатися про музику якомога більше; вони починають самостійно читати відповідну літературу, цікавитися передачами по радіо та телебаченню.

Під час проведення пісенного свята повинна скластися педагогічна ситуація, яка сприяє тому, щоб захопити музикою всіх, допомогти дітям гостріше відчути силу і глибину емоційного впливу музики. Значимість теми і змісту свята, барвистість оформлення, багатообразність прийомів впливу музики на школярів визначають виховання спрямованості на спілкування з музикою. З метою оптимального прилучення до спілкування з музикою всіх учнів необхідно прагнути до широкого використання міжпредметних зв'язків, інших видів мистецтв. Це сприятиме посиленню дії музики на емоційну сферу психіки, збагаченню новими враженнями, поглибленню її сприйняття. Роботу всіх художньо-творчих гуртків може об'єднати постановка музичної казки. Музичний матеріал для такої постановки можна взяти не лише готовий, але й створити силами самих учнів, колективно, по фрагментах.



 

56. Типовий рівень музичного розвитку сучасного семикласника (його муз. смаки)

Як і кожен рік підліткового віку, сьомий клас має свої специфічні особливості. Цей клас вже більш "солідний", ніж п'ятий-шостий, менше тут порушників дисципліни, заявляється потреба у роздумах, у задушевному спілкуванні а товаришами ї дуже цінно, якщо учитель користується довірою своїх учнів. Він зможе зробити набагато більше корисного, ніж учитель, чужий за духом своїм учням, учитель, який тримається на грубості, погрозах, покараннях. Кожен клас, як новий ступінь в розвитку школярів, ставить перед учителем музики ряд нових конкретних завдань, хоча необхідно враховувати наступність, спадковість музичних занять. Нерівномірність розвитку дітей особливо яскраво виявляється в галузі вокально-хорової роботи. Багато учнів в цей час потребують особливого голосового режиму, уважного, бережного відношення до голосу, що постійно змінюється. Учителю необхідно пам'ятати, що нерідко мутації передує так званий "розквіт" голосу і звертати увагу на такі ознаки. Емоційна збудливість підлітків і швидка зміна настроїв виявляється у нестійкості інтересів. Нерідко учні починають вважати спів пісень дитячим заняттям і перестають відноситися серйозно до уроків музики. Тут, звичайно, багато чого залежить від учителя, від його стилю викладання і поведінки, від усього положення музики в школі. Більшість школярів в цьому віці захоплюються сучасною музикою, часто агресивно налаштованою, що пов'язано з загальними настроями негативізму та деструктивними потягами. Часто музичні смаки спрямовуються до течій, що засуджуються старшим поколінням і характеризуються асоціальною поведінкою.



 


Дата добавления: 2015-04-18; просмотров: 12; Нарушение авторских прав







lektsii.com - Лекции.Ком - 2014-2021 год. (0.025 сек.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав
Главная страница Случайная страница Контакты