![]() КАТЕГОРИИ:
АстрономияБиологияГеографияДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника
|
Ойын ережесі, ойын төлеміӘр ойыншының өз мақсатына жету үшін рұхсат етілген әрекетін ойын ережесідеп атайды. Ойын нәтижесінің сандық бағасын төлем деп атайды. Ойын ережесі — қандайда бір мақсатқа жетуге бағытталған ойыншылардың іс-әрекеті.
Келесі ойынға төлем матрицасын құрайық. «Іздену»ойыны. Ойыншы А екі баспананың біреуіне тығыла алады (Іжәне ІІ). Ойыншы В А ойыншысын іздейді, егер тапса 1 ақша бірлігін айып пұл ретінде алады, қарама-қарсы жағдайда Ойыншы А 1 ақша бірлігімен жедел ойынның төлеу матрицасын құру керек. Шешуі. А ойыншысы I баспанаға тығылуы мүмкін, А1 немесе ІІ тығылса А2 стратегия деп белгілейік. В ойыншысы бірінші ойыншыны І баспанадан іздеуі мүмкін оны В1, немесе II баспанадан іздеуі мүмкін оны В2 стратегия деп белгілейік. Егер А ойыншы І баспанада болса және В ойыншы А ойыншыны тапса, яғни 2 стратегияда жүзеге асса (А1, В1), онда А ойыншы айып пұл төлейді.
mxn матрицалы ойынды қарастырамыз
Барлық сандар ішінен
Бұл А ойыншының гарантияланған ұтысы, В ойыншының әр түрлі стратегиясы бойынша. Тізбектелген,
Максиминуға сәйкес стратегия, максиминдық стратегия д.а. Ойыншы В А ойыншының ұтысын азайтуды ойлайды; Bj стратегиясын таңдап, А ойыншының мүмкін болатын максималды ұтысын ескереді.
Барлық сандар арасынан
Минимаксқа сәйкес стратегия, минимакстық стратегия д.а. Мақсаты, ең жақсы көнетін ойыншыларға «сақтанудың» минимакстық және максиминдық стратегиясы минимакстық принцип д.а. Бұл әрбір ойыншы мақсатқа жетуге ұмтылады, дұшпандардың қарама-қарсы мақсаттары.
Тапсырма. Берілген төлем матрицасы бойынша ойынның төменгі және жоғарғы бағасын анықтау.
Шешуі:
35,36,37
|